czwartek, 21 sierpnia 2014

Jestem z powrotem! :) I cudne Dior 796 Cuir Cannage

Uff..! Za mną chyba najintensywniejsze pół roku w życiu - dwukrotna zmiana pracy, własnoręczne szycie sukni ślubnej (dwóch!), przygotowania ślubne, ślub (oczywiście z tym Jedynym ;)), przeprowadzka do nowego mieszkania poprzedzona prawie dwumiesięcznym remontem, który praktycznie sami robiliśmy. Nie wspominając o wielotygodniowym urządzaniu wnętrz, szukaniu mebli i dodatków połączonych ze zwiedzaniem wszelkiej maści marketów budowlanych.

Mimo wszystko mam nadzieję, że znajdę czas na prowadzenie swoich blogów, bo jest wiele rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić:) Nowe cienie Diora są jedną z nich.








Niedawno przyszły do mnie zamówione z Feelunique cienie Dior 796 Cuir Cannage. Tak jak brązu nie lubię w ubraniach (podobno postarza) tak brązowych cieni nigdy dość ;))


Bardzo dobre odzwierciedlenie kolorów

W Cuir Cannage mamy jeden cień matowy (średni, ciepły brąz), jedną śliwkę w czekoladzie (satyna), bardzo głęboki zimny brąz (satyna), złocisty średni brąz (satyna) i rozświetlajacy beż (satyna). Nasycenie cieni jest bardzo dobre, cienie rozprowadzają się bardzo gładko, a zestawienie kolorystyczne tej diorkowej palety moim zdaniem jest bardzo trafne.





Poniżej swatche - bez bazy. Cienie mogą mieć oczywiście dużo większą intensywność niż pokazałam:

Dior 796 Cuir Cannage - swatch - coś ta śliwka mało śliwkowa wyszła

Dior Cuir Cannage 796 - swtach


Póki co paletkę oceniam bardzo dobrze - jutro postaram się dodać post z makijażem oczu wykonany tą paletką. Będzie zatem chrzest bojowy;))



 I ździebko prywaty...

Jedno z naszych zdjęć plenerowych - aikidocki przerzut Żony przez bark ;))





21 komentarzy:

  1. Łoooo, ile zmian! Grtaulacje Kochana! Wszystkiego dobrego na Nowej Drodze! Dużo szczęścia i miłości! :*
    Paletka wygląda świetnie! Uwielbiam takie zestawienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:* :)

      A paletka jest smakowita, wahałam się, czy kupić, bo ile można mieć paletek, ale jak to bywa w kobiecym świecie - od palekowego przybytku głowa nie boli;))

      Usuń
  2. jeszcze więcej szczęścia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka ma bardzo ładne kolory.

    Zdjęcie fajne. Gratulacje i dużo szczęścia dla Was!

    Podziwiam uszycie sukni ślubnej. Ja sobie do ślubu uszyłam tylko kurtkę z futra sztucznego (brałam ślub w zimie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:)

      O widzisz, a ja jeszcze kurtek nie szyłam, ale może wszystko przede mną? :))

      Usuń
  4. Moje kolorki :d
    P.S. Fotka rewelacyjna!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nam też się aikidocka część pleneru bardzo podoba:)

      Usuń
  5. Piękna z Ciebie dziewczyna ;)! A cienie ładne, choć dla mnie mocno wtórne, mam podobne w co najmniej kilku paletach, czekam i czekam, aż Dior mnie zaskoczy, ale nie wiem, czy się doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję za komplement:)

      Cienie wtórne - racja, jednak jak dla mnie dobrze skomponowane kolorystycznie i pod względem wykończeń, są cienie i jasne i ciemne i jeszcze ten mat - jak dla mnie to taka paleta all-in-one.

      A co do życzeń odnośnie paletek - ja życzyłabym sobie jakiejś palety satyn z butelkową zielenią, leśną zielenią, nasyconym brązem, śliwką zmieszaną z burgundem i jakimś rozświetlającym beżem w środku- kupiłabym na pewno:)

      Usuń
  6. Gratulacje i trzymam kciuki za powodzeinie w nadchodzących wydarzeniach!
    Szacunek za samodzielne uszycie sukienki ;D
    Paletka bardzo ładna, lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      Też lubię kolory jakie ma paletka - uniwersalne, cały makijaż można machnąć jedną paletką:)

      Usuń
  7. piękna paleta, w moich tonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowych cieni nigdy dość;))

      Usuń
  8. Zdjęcie ślubne - mistrzostwo :D Samych wspaniałości na nowej, wspólnej drodze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Was obojga i gratulacje :-)

    A poza tym bardzo się cieszę, że wróciłaś i mam nadzieję, że na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwykłe nudziaki, ale mają w sobie coś :-) Też bym przygarnęła choć jedną z tych paletek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie:) Tez bym przygarnęła jeszcze jedną paletkę z tej gamy, ale rozsądek bierze górę;))

      Usuń
  11. Paletka w fajnych odcieniach Uniwersalna i praktyczna Piękne zdjęcie ślubne ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...