wtorek, 22 kwietnia 2014

Clarins Skin Illusion (testy, swatche, odcienie)

Clarins Skin Illusion to z założenia podkład rozświetlający, lekko nawilżający, z SPF 10, zawierający ekstrakty roślinne i minerały oraz dający naturalne, lekkie wykończenie. Fajny, fajny, ale jakoś między nami nie zaiskrzyło;) Oto dlaczego.




Odcień mojej cery jak zwykle wymknął się gamie odcieni Clarins Skin Illusion i zmuszona byłam testować kolor 103, który wydawał mi się w perfumerii najjaśniejszy. W praktyce jest mniej więcej ton za ciemny, ale do testów w domu to zupełnie nie przeszkadza:)

Podkład ładnie pachnie (arbuzem? ogórkiem?), ładnie się rozprowadza zarówno palcami, pędzlem typu skunks MAC 187 jak i Beauty Blenderem. Faktycznie na skórze wygląda lekko, nie tępo, dobrze się ze skórą stapia. Niestety niezbyt maskuje pory, ale na szczęście się w nich nie odznacza.

Czy jest to podkład, który daje glow, rozświetlone wykończenie? Raczej tak, chociaż powiedziałabym, że jest to nie tyle efekt glow, co po prostu efekt nie matowy, bardziej naturalny, wilgotny. Krycie Clarins Skin Illusion określiłabym jako słabe/średnie, większych zaczerwienień nie ukryje, niezbędny będzie kryjący korektor.

Z minusuów - podkład na mojej tłustej cerze świecił się już po 1,5 h. Niestety jest też dość nietrwały, przy lekkim dotknięciu skóry palcami podkład zostaje na palcach, więc trzeba uważać. Lubi się pod koniec dnia osadzić w załamaniach skóry, więc myślę, że w tych miejscach warto nakładać ten podkład cieniej.

Swatch:
1. Revlon Colorstay 150 Buff (combination/oily) (recenzja)
2. Kevyn Aucoin Skin Enhancer SX02 (recenzja)
3. Clarins Skin Illusion 103
4. Clarins Everlasting 105
5. Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation 974 Light Honey (recenzja)
6. Bourjois Healthy Mix 51
7. Bourjois Healthy Mix 54
8. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW1Y (recenzja)
9. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW2Y (recenzja jw.)
10. Estee Lauder Double Wear 1N1
11. Estee Lauder Double Wear 1W1

12. Rimmel Match Perfection 101
13. MUFE HD 117 (recenzja)
14. MUFE Mat Velvet 20
15. Laura Mercier Silk Creme - Cream Ivory

Swatch Clarins Skin Illusion 103 i inne podkłady

Jeśli chodzi o pokazane podkłady, to Clarins Skin Illusion najbardziej przypomina mi Bourjois Healthy Mix (starą wersję).

Clarins Skin Illusion - wszystkie dostępne odcienie (ale nie w Polsce:p):

Clarins Skin Illusion shades/odcienie
102,5 porcelain (no nie wiem,czy taki porcelain;))
103  ivory
104 cream
105 nude
107  beige
108 sand
109 wheat
110 honey
110,5 almond
111 toffee
112 amber
112,5 caramel
113 chestnut
114 cappuccino
115 cognac
116,5 coffee
117 hazelnut
118 sienna


Dla kogo Clarins Skin Illusion?
Myślę, że cerom tłustym czy wymagającym krycia niekoniecznie się spodoba, ale u cer suchych powinien się sprawdzić, o ile szukają podkładu lekkiego i niedającego matowego/satynowego wykończenia. Polubią go też moim zdaniem cery 40+, którym zależy na odmłodzeniu cery podkładami rozświetlającymi.

 Ja go nie kupię, w kategorii podkład lekki mam już swój hit, który niestety nie pokazał się na swatchu, bo nie miałam go akurat przy sobie - By Terry Cover Expert (recenzja klik).




Moja ocena: 6,5/10

25 komentarzy:

  1. Mam zupełnie odmienne zdanie o tym podkładzie!! Bardzo go nie lubię, dawałam mu wiele szans i jak wielbię jego braciszka sypkiego tak tego nienawidzę!!!! Mam cerę normalną a w centrum buzi lekko suchą. Ten podkład bezlitośnie u mnie podkreślał pory i ważył się na nosie. Na dodatek, nałożony na krem czy solo - zawsze skórę przesuszał na wiór! Masakra, nigdy więcej go nie kupię a zużywanie go i to dla mnie prawdziwy koszmar :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nie zachwycił, niezły, ale szału u mnie nie robi niestety:/

      Usuń
    2. U mnie to on nawet niezły nie jest... Klapa totalna:/

      Usuń
  2. Ja go bardzo lubię:) Na mojej suchej skórze sprawdził się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na suchej cerze musi faktycznie ładnie wyglądać:)

      Usuń
  3. Uwielbiam go, nie zliczę ile opakowań zużyłam :) Na mojej twarzy wygląda bardzo naturalnie i jest trwały - to główne plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że go chwaliłaś:)) U mnie niestety bardzo jest nietrwały,ale to wina bardziej typu cery niż podkładu jak mniemam:)

      Usuń
  4. Wykończenie brzmi świetnie, ale obawiam się słabej trwałości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz mieszaną albo tłustą cerę to jego trwałość będzie słaba, u mnie Skin Illusion jest bardzo nietrwały.

      Usuń
  5. super recenzja :) a szczególnie porównanie z innymi podkladami. idealne kolory jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle ze do mojej baaardzo mieszanej cery by sié nie nadal :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problem ze świeceniem, to ten podkład to podkreśli, niestety (moim zdaniem oczywiście, bo zawsze warto przetestować:)).

      Usuń
  7. Wydawać mogłoby się, że nada się do mojej suchej skóry, ale narazie zużywam to co mam, więc na zakup się nie zdecyduję. Może za jakis czas:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś próbkę tego podkładu, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go bardzo lubiłam ale zrezygnowałam żeby testować kolejne :D

    Mam do Ciebie pytanie. Gdzie kupiłaś Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation? Bardzo mnie zaintrygował i chciałabym go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaj sory już znalazłam drugi wątek gdzie piszesz że na truskawce. :)
      Mam pytanko czy myślisz że ten Twój kolor Light Honey będzie dla mnie odpowiedni? jestem na pozomie clarinsa 103.

      Usuń
    2. Myślę, że te kolory mogą być podobnej 'jasności', ale Shu będzie bardziej słoneczny (moim zdaniem cudowny kolor ma, Cklarins jest przy nim bardziej ziemisty). Shu bardzo polecam, cudny podkład:)

      Usuń
  10. U mnie on też się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już miałam tyle podkładów, ale zawsze wracam do mojego ukochanego Estee Lauder Double Wear!
    Uwielbiam go bo pomimo krycia, nie mam maski na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam ten podklad i jest super
    zapraszam do mnie http://milosciszpilki.blogspot.com/2014/05/moj-pierwszy-raz-z-wibratorem.html

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałam go kupić ale niestety paleta kolorystyczna jest nieodpowiednia, najjaśniejszy jest za ciemny o jakies 2 tony :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne porównianie - dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest ulubiony kosmetyk mojej kolezanki - sama jeszcze go nie probowałam :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmieniam adres bloga
    www.asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...