czwartek, 13 marca 2014

Zniżki Twój Styl kwiecień 2014 - lista i kody

Dopadłam dziś w Empiku Twój Styl z kuponami zniżkowymi do wykorzystania w różnych sklepach stacjonarnych i internetowych w dniach 12-13 kwietnia 2014 r. Takie same kupony znajdziemy w magazynie Grazia.  Kupon należy wyciąć i przedstawić w sklepie stacjonarnym, w sklepach internetowych natomiast podajemy kod zniżkowy.


Zniżki Twój Styl - kwiecień 2014

Jestem trochę zawiedziona, ponieważ jeśli chodzi o perfumerie, to nie ma zniżek ani do Douglasa ani do Sephory (rok temu zdaje się były...). Na pocieszenie jest za to zniżka do m. in. Organique i Phenome.

Zrobiłam zdjęcia kuponom, można zatem odczytać wysokość samej zniżki, ale też kody zniżkowe do sklepów internetowych:)  Mam nadzieję, że spis się przyda!





















8 komentarzy:

  1. Jutro lecę do kiosku! Echh kuszą te zniżki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za ten wpis! jutro lecę po gazetę,świetne zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przydał! Udanego polowania:))

      Usuń
  3. wiesz może gdzie mogę zrealizować kupon z New Balance?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podają kodu internetowego, więc chyba tylko stacjonarnie:)

      Usuń
  4. Możesz napisać na jakie produkty jest rabat w simple, bo niestety nie jestem w stanie rozczytać tych małych literek?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...