poniedziałek, 3 marca 2014

Revlon Colorstay z pompką (DIY)

Nie ma chyba użytkowniczki podkładu Revlon Colorstay, której nie brakowałoby w nim czegoś, co przeciętny podkład mieć powinien - pompki. Nie wiem, czym jest spowodowany sceptycyzm producenta co do produkowania opakowania z takim aplikatorem ale jakoś też się do buteleczki przyzwyczaiłam. 


Niemniej ostatnio otworzyłam kolejną butelkę Colorstaya (kupiony w Douglasie, poprzedni miałam z Hebe) i zauważyłam różnicę między nimi: w wyglądzie wnętrza nakrętki ale też w samej konsystencji - jest gęsta i bardzo, bardzo długo, tchnięta palcem grawitacji, niemrawo wypełzała z buteleczki. Podkład, widać bardzo zadomowiony w szklanym opakowaniu, wcale nie chciał wyjść na zewnątrz. Postanowiłam sprezentować mu pompkę;)



Jak otworzyć butelkę airless?

Do tego celu użyłam buteleczki Airless 50 ml (kupiłam ją za ok. 5 zł w EcoSpa). Otwieranie buteleczki airless nie jest trudne. Buteleczkę należy otworzyć, podwadzając samą nakrętkę od dołu - ja wcisnęłam tam koniuszek nożyczek i popchnęłam w górę - nakrętka została zdjęta (instrukcja na zdjęciu). Wcześniej myślałam o dokupieniu do podkładu Revlon pompki z MAC, ale przeczytałam w internetach, że pompka MAC nie za bardzo pasuje do Revlon Colorstay i do Double Wear Estee Lauder.

Revlon i butelka airless


Odwróciłam buteleczkę z podkładem do góry nogami, by podkład powoli spłynął (ostatnie resztki podkładu wydobyłam ogrzewając przez chwilę butelkę z zewnątrz  suszarką).

Najlepsza pompka do Revlon Colorstay ;)


Nie omieszkałam, korzystając z okazji rozjaśnić mój podkład o ok. pół tonu i lekko zażółcić, bo mój kolor Buff jest, natenczas dla mnie ciut za ciemny i zbyt chłodny. Jak rozjaśniać podkład pokazywałam w tym poście (klik).

Kiedy podkład został przetransportowany do nowego opakowania założyłam na opakowanie nakrętkę, wcisnęłam ja na miejsce i kilkukrotnie nacisnęłam pompkę, by wypompować zbędne powietrze, aż podkład, niczym cudowne źródełko, niewielką strużką wypłynął z buteleczki. Mission completed ;)

Rozjaśniony i lekko zażółcony Revlon Colorstay z pompką


Kto ma 10 minut czasu, buteleczkę airless (jest wielokrotnego użytku!) i cierpi na nietolerancję dla braku pompki w Revlon Colorstay, temu (tej!) polecam ten sposób. Tani i efektywny:)


22 komentarze:

  1. miałam kilka butelek revlon cs i robiłam dokładnie to samo, zawsze zostawiam opakowania po kosmetykach, które jeszcze mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trzeba sobie radzić a potrzeba matką wynalazku:))

      Usuń
  2. Osobiście używam to tego celu pompki z serum do końcówek Avon za jakieś 15zł ;-) Serum samo w sobie nie jest złe więc przyjemne z pożytecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, słyszałam, że pompki z Avon pasują do Colorstaya, ale raczej nic z Avonu nie kupuję, toteż nie sprawdzałam tego patentu:)

      Usuń
  3. uwielbiam revlon ale własnie brak pompki jest bardzo niewygodny. Jak uda mi się znaleść takie opakowanie to przeleje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, żeby jeszcze jakość buteleczki w końcu odpowiadała jakości zawartości podkładu, to byłoby idealnie:)

      Usuń
  4. Super pomysł, szczególnie z suszarką!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Większość podkładów jest dla mnie za ciemna i przy każdym użyciu muszę je rozjaśniać. Ty będziesz mieć ten problem już z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dałabym rady każdorazowo przed użyciem rozjaśniać podkładu, za dużo zachodu, zawsze rozjaśniam całą butlę od razu i już się nie martwię, czy odcień jest w porządku:)
      Dla mnie też większość podkładów jest niestety za ciemna:(

      Usuń
  6. Pomysłowo! Ja też przytwierdziłam do swojego pompkę, tyle że od sprayu do włosów z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też pomysłowo, trzeba sobie radzić:))

      Usuń
  7. a juz myślałam, że revlon się odmienił, a tu taka niespodzianka ;p bardzo fajny pomysł. choć mi tak bardzo nie przeszkadzają podkłady bez pompki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, muszę kiedyś napisać maila do Revlona, czy planują wprowadzić w końcu pompki, bo ta 'najnowsza' wersja Colostaya jest wybitnie gęsta i godzinami wycieka z buteleczki:|

      Usuń
  8. Pompka z MAC pasuje do EL Double Wear wiem bo sama mam 3 uzbrojone buteleczki w te pompki. Do Colorstaya pasuje pompka z serum do włosów firmy Avon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam research internetowy i dziewczyny pisały, ze pompka MAC nie pasuje do DW, bo tylko częściowo można tę pompkę nakręcić na gwint buteleczki:)

      Usuń
  9. Świetna opcja z przelaniem kosmetyku do buteleczki z pompką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pompka z MAC pasuje świetnie do EL DW i działa bez zarzutu.. Czytałam, że niektórym nie pasuje i dziwię się takim opiniom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra! :) na pewno spróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...