wtorek, 4 lutego 2014

Zniżka 10% i 15% do Sephory

Właśnie przyszła mailem, jeszcze pachnie nowością;) Zniżka do Sephory i Sephory online.

źródło: Sephora

Od 4 do 14 lutego: 10% rabatu przy zakupach powyżej 130 zł (kod: PLVBE10) oraz 15% zniżki przy zakupach powyżej 200 zł (kod: PLVBE15).
Nie jest to nasz ulubiony chyba rabat VIP 20% na wszystko, ale zawsze coś, może komuś się przyda:)

***

I jeszcze taki mały smaczek z filmu Siepień w hrabstwie Osage (czy też: Sierpień w hrabstwie Sausage, jak żartuje mój przyszły mąż:)) Nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie zacytować dodając screeny z filmu.

źródło: własne

Nie wiem jak Wy, ale ja się uśmiechnęłam słysząc z ust nominowanej za tę kreację do Oscara Meryl tę kwestię;)

A propos Oscarów, macie swoich faworytów? Ja trzymam kciuki za Leosia DiCaprio, niech dostanie w końcu swoją złotą figurkę za barwnego i dynamicznego Wilka z Wall Street;) 

10 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć ten film, bo widzę że bardzo mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spodziewałam po nim czegoś więcej, sama nie wiem, ale filmy na podstawie sztuki teatralnej jakoś tak mi się źle ogląda, wydają mi się spłycone, pozbawione tego 'czegoś' (np. 'Closer', chociaż ten był dość ciekawy).

      Usuń
  2. Ja trzymam kciuki za DBC i Jareda Leto, należy mu się w końcu. A co do Sephory chętnie skorzystam ze zniżki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Dallas Buyers Club' też mi się podobał, aczkolwiek mógłby mieć w sobie odrobinę więcej dramaturgii. Niemniej Jared zagrał fenomenalnie! Genialnie wsiąkł w postać, nawet ruchy ciała doprowadził do perfekcji. Jestem pod wrażeniem i podziwiam i jego i Matthew nie tylko za zaangażowanie w odtwarzaną postać, ale też za solidne przygotowanie do roli - katorżnicze gubienie kilogramów!

      Jeszcze mi zostały do obejrzenia American Hustle i Blue Jasmine (jestem ciekawa jak Kate Blanchett sobie poradziła z rolą, bo również dostała nominację).

      Usuń
    2. Dallas Buyers Club obejrzałam z wielką przyjemnością :) I faktycznie, Jared był fenomenalny :)
      Też się uśmiechnęłam czytając tę kwestię :)

      Usuń
  3. Film chętnie obejrzę :)
    Mi się udało z ze złotą kartą nawet 20 % rabatu uzyskać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, promocja w Sepho, a ja oczywiście się nie załapię:( Mimo tego, że mam tam przewidziany zakup (niestety) powyżej 200... Mam takie szczęście, że jak akurat jestem w Pl to nie ma żadnej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  5. w tamtym roku w okolicach walentynek też było 15%, ale nie zależnie od kwoty zakupu, coraz gorzej się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz biedniejsze te promocje :) ale obadam mimo wszystko, bo akurat będe w PL :)
    choć pewnie i tak to co mi się zachce, kupię na lotnisku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. film Siepień w hrabstwie Osage jak najbardziej mi się podobał, i wiele fajnych tekstów tam padło, bardzo fajna jest tam też muzyka, mój ulubiony Bon Iver. Film Wilk z Wall Street też dobry, śmieszny mimo tragedii, DiCaprio nadal w formie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...