czwartek, 16 stycznia 2014

TK Maxx w Toruniu

Staram się prowadzić typowego bloga urodowego (kosmetycznego), a nie 'lajfstajlowego' toteż staram się unikać postów o 'wszystkim i o niczym' ale jako, że w TK Maxx można kupić również kosmetyki, to postanowiłam podzielić się radosną chyba nowiną.


Wiosną, w centrum handlowym Plaza w Toruniu na 2,7 tys. m kwadratowych powstanie pierwszy salon TK Maxx w naszym Piernikowie.
Obstawiam marzec;)

Kosmetyki dostępne w TK Maxx to np. Tigi, OPI, perfumy różnych marek, Collection 2000 (obecnie: Collection), Garnier, Plus33, Nails Inc, Models Own, Sally Hansen, Butters London,Stila, Essie, Physicians Formula, E.l.f., Organix Cosmetics, Bed Head, The Balm, Wella i wiele innych, zależy co się trafi;)

W TK Maxx (który jest notabene sklepem wielobranżowym) kupimy przede wszystkim ubrania, bieliznę, obuwie i dodatki ale też akcesoria do wyposażenia wnętrz, zabawki czy akcesoria elektroniczne.
Na pewno się wybiorę zerknąć, co ciekawego sklep oferuje:)

10 komentarzy:

  1. ja to jestem chyba jakaś ułomna bo ilekroc jestem w Tk Maxx to nigdy nie umiem znaleźc nic fajnego jeśli chodzi o kosmetyki i wszystko wydaje mi się takie jakieś... dziwne. Może to przez ten sklep :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem zbyt dobrym szperaczem, łatwiej mi się idzie do sklepu po coś konkretnego niż porozglądać się;) W lumpeksie nigdy nie umiałam znaleźć nic ciekawego, ale ponoć można sobie oczko ku temu wyszkolić:))

      Usuń
  2. U nas w Rzeszowie też mają otwierać podobno,ale co z tego wyjdzie to zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają nowe sklepy, więc może coś się ruszy:)
      Ja to bym jeszcze chciała, żeby MAC był w którymś Douglasie w Toruniu...;)

      Usuń
  3. U mnie nie ma i cóż chyba nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie też się za jakiś czas pojawi:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane:D Tak pustawo w tej Plazie, przyda się taki unikatowy sklep:))

      Usuń
  5. w Trójmieście są bodajże 2, a przynajmniej 2 które ja znam
    nigdy nic tam nie kupiłam, chyba nie umiem szukać okazji :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...