poniedziałek, 20 stycznia 2014

Sephora on-line. Sklep internetowy Sephora w lutym!

Chociaż Sephora Polska jeszcze oficjalnie daty otwarcia sklepu internetowego nie potwierdziła oraz ani na fanpage'u ani poprzez formularz kontaktowy raczej nie chce udzielać na ten temat informacji, dyrektor generalny Sephora Polska, Gilles Dougoud, już w grudniu zapowiedział, że Sephora on-line powstanie w pierwszej połowie 2014 r. a prace na dany moment są na bardzo zaawansowanym etapie, na początku stycznia mówił, że zostało już mniej niż 50 dni do otwarcia perfumerii internetowej. Produkty oferowane wyłącznie w sieci Sephora będą wreszcie dostępne dla klientów mieszkających w miastach, w których nie ma sklepu tej sieci. Klienci e-sklepu będą mieli do wyboru tysiące oryginalnych produktów, a także przy zakupach będą mogli otrzymać do 5 bezpłatnych próbek kosmetyków i zapachów (źródło: retailnet.pl). Klienci wreszcie przestaną się zastanawiać, gdzie można kupić produkty Sephora on-line;)

źródło: retailnet.pl


Sephora istnieje na polskim rynku już od 15 lat, w ciągu których powstały 92 perfumerie stacjonarne. Amerykański e-sklep Sephora cieszy się niesłabnącą popularnością, zapewne dzięki bardzo szerokiej gamie produktów oraz wysokiej jakości obsłudze. Sephora on-line byłaby 'odpowiedzią' na powstały w 2010 r. sklep Douglas on-line oraz, niewątpliwie, na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej wolą robić zakupy bez wychodzenia z domu.

Po cichu liczę, że w internetowej perfumerii Sephora dostaniemy, zgodnie z obietnicami, wszystkie produkty dostępne stacjonarnie, w tym marki na wyłączność, czyli Smashbox, Make Up For Ever czy Benefit.

O! I nich czasem jeszcze e-sklep Sephora zrobi jakieś Dni Vip albo poda jakiś kod zniżkowy, to będę całkowicie usatysfakcjonowana:) Chodzą słuchy, że e-sklep Sephora ruszy jeszcze w lutym 2014 r.


24 komentarze:

  1. To by było spełnienie marzeń! Tym bardziej ,że w moim mieście z jakością obsługi jest ....cieniutko. Tak więc wolałabym sobie sama robić zakupy bez żadnych nie doszkolonych pomocników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Toruniu obsługa jest ok., ale brakuje mi produktów Make Up For Ever, toteż liczę na sklep on-line full zaopatrzony;) Niech jeszcze MACa wrzucą w ofertę to już całkiem byłoby wspaniale:))

      Usuń
  2. no nareszcie się zdecydowali! Pozwolę sobie podlinkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że otworzą e-sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna wiadomość! :) chociaż mam 5 sephor pod nosem, czasami wolę w świętym spokoju oglądać rzeczy online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do Sephory spory kawałek i zupełnie nie po drodze, więc chętnie kupowałabym online:)

      Usuń
  5. cudowna wiadomość, do najbliższej Sephory mam ponad 100km więc opcja online bardzo mnie uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu się za to zabrali :) Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Do najbliższej sephory mam 135 km więc niecierpliwie czekam :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wiadomość :) Co prawda do Sephory nie mam daleko, ale obsługa tam pozostawia wiele do życzenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. MMM, NIE WIEDZIAŁAM, JESTEM ZACHWYCONA ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna wiadomość! o ile będą też VIPy w wersji on line :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja tez jestem za VIP-ami w wersji online jak najbardziej ;))

      Usuń
  11. wiem wiem juz dawno :) szkoda tylko ze powstawal ponad 3 lata ;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...