środa, 29 stycznia 2014

Perfumeria internetowa Sephora już otwarta;)


Sephora Polska otworzyła internetowe podwoje (klik)! Jest Benefit, Make Up For Ever, Eisenberg, Clarisonic, Rexaline, Givenchy, Pat&Rub, Smashbox i wiele innych marek, także perfum (nie ma niestety perfum i kosmetyków Chanel - taka polityka firmy). Sephora on-line oferuje też bezpłatną wysyłkę (poczta/kurier) od 230 zł oraz wysyłkę do innych państw.
Posiadacze karty Sephora Gold w ramach przysługujących im korzyści, mają wysyłkę za darmo. 

Jeśli chodzi o ceny, gdzie jest taniej - w Douglas czy w Sephora? Nie sprawdzałam wszystkich cen, ale jeśli chodzi o samą wysyłkę - bezpłatna wysyłka przysługuje od wyższej kwoty zakupów w Sephorze, zaś co do cen produktów, przykładowo tusze YLS są o 10 zł, a podkład Estee Lauder Double Wear o 5 zł droższe w sklepie Sephora online niż w internetowym Douglas Także między konkurencyjnymi sieciami warto ceny sprawdzać;))


Brakuje mi tylko jakichś kodów zniżkowych (ale miejsce na jego wpisanie w koszyku jest;)) i bezpłatnego odbioru zamówienia w perfumerii ;)


16 komentarzy:

  1. super! :) teraz może jeszcze nie, bo kasy brak, ale za jakiś czas może w końcu kupię moje ukochane tusze, na które tak poluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na tusz poluję, przydałby się jakiś kodzik zniżkowy;))

      Usuń
  2. Myślę, że mimo pewnych niedogodności, Sephora online była potrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj była, na pewno, wiele marek też mamy w zasięgu ręki i nie trzeba ich sprowadzać przez eBay czy StrawberryNet ;)

      Usuń
  3. Super news :) bo niestety nie mam dostępu do stacjonarnego sklepu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz masz Sephorę 'pod ręką' :))

      Usuń
  4. Przypuszczam, że będę częstszym gościem sklepu on-line niż stacjonarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie także, bo w mojej stacjonarnej perfumerii nie ma aż takiego wyboru i tylu marek, co w sklepie internetowym:)

      Usuń
  5. cudnie! lecę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry ruch ze strony Sephory :) Jeszcze niech może obniżą próg darmowej dostawy, sprowadzą NARS i Urban Decay na przykład i już całkiem będzie cudnie:)

      Usuń
  6. Mam nadzieje, że wszytskie zniżki na kartę będą brane pod uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, punkty są nabijane na kartę, tylko trzeba się zarejestrować w sklepie internetowym i podać w danych numer karty:)

      Usuń
  7. Nawet nie przypuszczałam, że Douglas będzie minimalnie tańszy niż Sephora :) Ale do niej też zajrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry! Gdzie kupić aparaty do masażu limfatycznego? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...