czwartek, 9 stycznia 2014

Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free 1 IVORY - swatch i testy

Do mojego zeszłorocznego zamówienia z brytyjskiego sklepu-perfumerii Space NK (pokazywałam tutaj klik) otrzymałam - zapewne do kompletu z zakupioną bazą pod makijaż Hourglass Veil Mineral Primer - m.in. próbkę podkładu Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free SPF 15 w odcieniu No 1 IVORY. Przyszedł czas na przetestowanie tego mazidła;)

Hourglass Veil Fluid Makeup



Hourglass Veil Fluid Makeup odcienie:
3,5 - Honey
7 - Chestnut
8 -Walnut
0 - Porcelain (najjaśniejszy)
1 - Ivory (prawie najjaśniejszy - w teorii)
1,5 - Nude
2 - Light Beige
3 - Sand
4 - Beige
5 - Warm Beige
6 - Sable

Hourglass VEIL Fluid Makeup Oil Free SPF 15 - No 1 Ivory

Moja pierwsza myśl po otworzeniu saszetki z podkładem: To jest kolor 1 Ivory? Chyba na Filipinach;)
Podkład Hourglass okazał się bowiem ciemny jak, powiedzmy, fluidy Diora o numerach 030. Nawet nie mam do czego porównać, bo tak ciemnych podkładów nie używałam nigdy. Ale nic to, myślę sobie, będę cały dzień w domu, mogę ponosić podkład dobre 4 tony za ciemny, sprawdzę jego właściwości.

Hourglass Foundation No 1 Ivory - swatch. Murzynek;)


Skład:
Długaśny jak kolejki na poczcie w sobotę;) W składzie mamy 3 filtry: Octinoxate, Octisalate i Oxybenzone. Podkład opisywany jest jako Oil Free, Paraben Free, Fragrance Free,  Nanoparticle Free (bez nanocząstek), Sulfate Free, Phthalate Free (bez ftalanów), Synthetic Dye Free (bez syntetycznych barwników) i Vegan. W składzie są też oczywiście silikony (których nie należy się z zasady bać, o czym pisałam tutaj).

Konsystencja i aplikacja:
Rzadka, faktycznie oil-free (beztłuszczowa, a więc idealne do mojej tłustej cery), ale podczas nakładania była, powiedziałabym, 'sticky', nie wodnista.

Efekt, krycie, trwałość:
Nakładałam podkład palcami i nałożył się równomiernie, bez prześwitów. Kiedy podkład Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free SPF 15 wysechł na twarzy (nie zastyga momentalnie, jak podkłady długotrwałe) był lekko lepiący ale bardzo dobrze trzymał się skóry. Wykończenie satynowe, z lekkim glow i wciąż 'sticky', wilgotno-lepkie(?).

Podkład zaczął się świecić na mojej tłustej skórze już po 1,5 godziny, czyli bardzo szybko. Na pocieszenie nie podkreślił suchych skórek. Krycie słabe do średniego.

***

Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free SPF 15 Foundation - 1 IVORY swatch:

1. Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free SPF 15 No 1 Ivory
2. Revlon Colorstay Combination/Oily 150 Buff
3. Laura Mercier Sil Creme Foundation - Cream Ivory
4. Shu Uemura Face Architect Fit Fluid Foundation - 974 Light Honey
5. Clarins Everlasting Foundation - 105 Nude
6. Makeup Atelier Paris Waterproof (MAP) - FLW1Y
7. By Terry Cover Expert - 2 Neutral Beige
8. Dior Diorskin Nude 020
9. Rimmel Match Perfection 101


Hourglass Veil Fluid Makeup i inne





Hourglass - swatche na kartce, tu jednak słabiej widać kolory

Kolor samej dłoni jest przekłamany, ale odcienie podkładów zważywszy na tragiczne, zimowe, szare światło wyszły możliwie nie najgorzej. 

Od lewej:

1. Hourglass Veil Fluid Makeup Oil Free SPF 15 No 1 Ivory 
2. Revlon Colorstay Combination/Oily 150 Buff
3. Laura Mercier Sil Creme Foundation - Cream Ivory
4. Shu Uemura Face Architect Fit Fluid Foundation - 974 Light Honey
5. Clarins Everlasting Foundation - 105 Nude
6. Makeup Atelier Paris Waterproof (MAP) - FLW1Y
7. By Terry Cover Expert - 2 Neutral Beige
8. Dior Diorskin Nude 020
9. Rimmel Match Perfection 101

Moje wrażenia:

Na mojej tłustej cerze się nie sprawdził i nie kupiłabym go, zwłaszcza, że kolory są dużo za ciemne dla jasnych cer. Myślę, że podkład sprawdziłby się raczej u cer suchych, które lubią glow i nie chcą, by podkład podkreślał suche partie skóry.


Jeśli chodzi natomiast o markę Hourglass jako taką, to bardzo chętnie przetestowałabym pudry-rozświetlacze Ambient Lighting Powder oraz kredki do ust Femme Nude Lip Stylo. Póki co mam pomadkę Femme Rouge Velvet Creme (pokazywałam wstępnie tutaj) i jestem bardzo zadowolona, wkrótce napiszę jej recenzję:)

10 komentarzy:

  1. Jak u Ciebie się nie sprawdził, to u mnie też byłoby kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszystko też zależy od cery, ale do tłustych raczej nie polecałabym.

      Usuń
  2. Kolor to masakra jakaś, chyba dla mulatek ten najjaśniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, spodziewałam się jaśniutkiego koloru dla bladolicej Słowianki, a tu kolor jak dla mocno opalonej po wakacjach osoby;) Chyba nie chcę wiedzieć, jak wyglądają ciemniejsze kolory:p

      Usuń
  3. Jaki jest koszt przesyłki do Polski ze sklepu Space NK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt wysyłki do polski ze Space NK to 9,50 funtów, chyba, że zakupy przekroczą 100 funtów, wtedy jest bezpłatna.

      Usuń
  4. Mnie ten rozświetlacz też bardzo kusi albo taka mini paletka z trzema w środeczku :) Podkład jest chyba najciemniejszą wersją ivory jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor tragiczny, a właściwości też mnie nie zachęciły

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę nie mogłam uwierzyć, że to kolor Ivory, myślałam, że Ci się pomyliło i zaczęłam czytać jeszcze raz... Jej...Jak to jest kość słoniowa to...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytalam pare artykulow i podobno to ulubiony podklad Angeliny Jolie:) w sumie efekt jaki daje na skorze by sie sprawdzal. z Kolei Shu Uemure znalazlam bo polecala ja Miranda Kerr

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...