poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ciekawe, choć mniej znane kanały urodowe na You Tube

W ostatnim czasie natknęłam się na kilka ciekawych, chociaż mało jeszcze znanych (sądząc po liczbie wyświetleń) kanałów urodowo-kosmetycznych na You Tube.

Wszystkie anglojęzyczne, kto lubi takowe - warto zerknąć:)
źródło: własne


Maya Mia:
Ciekawe makijaże (z focusem na oczy).
Link do kanału: klik



Mario Dedivanovic - Makeup Artist
Mało znany, skromny ale utalentowany i ceniony makijażysta gwiazd Mario Dedivanovic. Na jego kanale nie ma zbyt wielu filmików, ale można nazwisko wpisać w wyszukiwarkę i pojawia się więcej wyników. Mario prowadzi też bloga.
Link do kanału: klik.


Aurora Makeup:
Meksykanka czaruje głównie cieniami do powiek;) Kanał po angielsku i hiszpańsku (link do kanału).




Birchbox -
Tu znalazłam m.in. filmik Amy Tagliamonty, makijażystki gwiazd z serialu Gossip Girl, na którym robi makijaż serialowej Penelope:



Znajdziemy tu od groma ciekawostek urodowych, porad, tutoriali makijażowych, recenzji kosmetyków, fryzur, zdobień paznokci i wiele innych.
Link do kanału: klik.

Rachelleea (link do kanału)
Makijaże, recenzje kosmetyków (głównie z niższej półki cenowej), ulubieńcy, outfity.



Lauren Curtis
Australijka, tę raczej na pewno znacie:) Typowy kanał urodowo-kosmetyczny, piękne makijaże, sporo recenzji, porady a propos nakładania samoopalaczy itp.
Link do kanału: klik.




Gabriela Ros
Bardzo sympatyczna Brytyjka. Co tu znjadziemy? Tutoriale makijażowe, recenzje, ulubieńców, room tour i inne.
Link do kanału: klik



Anna z Vivianna Does Makeup:
Również Brytyjka. Sporo recenzji, ulubieńców.
Link do kanału: klik


Sona Gasparian:Link do kanału: klik




Make-up Atelier Paris:
Kanał na You Tube tej marki kosmetycznej z ciekawymi makijażami ale ostatnio również z poradami jak nakładać prawidłowo eyeliner, jak aplikować puder itp.
Link do kanału: klik





13 komentarzy:

  1. Annę z UK bardzo lubię, a pozostałych kanałów nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Annę, jest taka bezpretensjonalna:)

      Usuń
  2. Kilka znajomych mi kanałów ,w szczególności Lauren i Aurora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lauren to chyba jedna z najpopularniejszych youtuberek urodowych w Australii na dzień dzisiejszy:)

      Usuń
  3. Annę z Vivianna Does Makeup znam i bardzo lubię, resztę będę dopiero poznawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, zawsze coś ciekawego na kanałach się wyszuka:)

      Usuń
  4. Oglądam Sonę i Lauren :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są chyba najpopularniejsze w moim małym zestawieniu, zasłużenie:)

      Usuń
  5. Nie oglądam żadnej z nich, ale może się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zaglądam do nich regularnie, ale czasem zajrzę na te kanały i zerknę, cóż tam jest, co mnie interesuje:)

      Usuń
  6. Noo i mam 3 nowe subskrybcje! Dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się przydał! :)

      Usuń
  7. Super sprawa - dziękuję, bo rozszerzę swoje horyzonty :-D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...