środa, 11 grudnia 2013

Spring/Summer 2014 - kolekcje makijażowe

Jeszcze śnieg porządnie (czy: w ogóle) nie spadł, a tu firmy kosmetyczne i modowe kuszą wiosenno-letnimi zapowiedziami.

Oto kilka propozycji (materiały prasowe):







Dior 2014 Trianon





... oraz kolekcja Dior Summer 2014:
źródło: chicprofile.com





Chanel Spring 2014 Notes du Printemps





Givenchy Spring 2014 Over Rose



Collistar Spring 2014



Bobbi Brown Spring 2014 Nude Glow








Giorgio Armani Spring 2014 Luxury Nude Collection



YSL Spring 2014 Flower Crush











Tak więc mamy dużo słodkości, lekkości i soczystych kolorów;) Idealne odcienie na wiosnę i lato:) Przeglądając zdjęcia doszłam do wniosku, że z roku na rok paletki Diora coraz mniej mi się podobają. Sądząc po bladych kolorach pewnie nie będzie ich za bardzo widać na powiece... Szkoda. Natomiast materiały prasowe kolekcji Chanel - cudne:)Podobają mi się nutki i pięciolinia jako motyw przewodni.
Tak czy owak żaden 'must have' ze zdjęć mnie na szczęście nie woła:))

22 komentarze:

  1. Ta wiosna bardzo lekka, delikatna i subtelna :-) Fajnie wyglądają róże z Diora i cień mono fioletowy mi si podoba :-) Reszta jakoś mnie nie porwała, ale może przy zderzeniu z rzeczywistością będą wyglądać ciekawiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, jak to będzie wyglądało wszystko w rzeczywistości:)

      Usuń
  2. Śliczna ta wiosna ale nie widzę nic dla siebie prócz szminek i błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zwróciłam uwagę na szminki, chętnie je 'zbadam' w perfumerii wiosną:)

      Usuń
  3. Fioletowy cień Diora wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedynczych cieni Diora nie miałam i razej nie planuję, ale ciekawa jestem, czy okaże się dobrze napigmentowany:)

      Usuń
  4. Ja zawsze propozycja od Bobbi Brown mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wzroku przykuły ichniejsze rozświetlacze, wyglądają bajecznie:)

      Usuń
  5. Podobają mi się wszystkie propozycje, ewidentnie zaczynam już tęsknić za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. YSL mnie zachwyciło jak zwykle!! *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakiś czas temu kusiły pomadki Voluptee, ale przeczytałam, że są 'maślane' i jakoś mi się odwidziały:) Niemniej te cienie wiosenne chętnie obejrzę w perfumerii:)

      Usuń
  7. Kolekcja Dior urzekła mnie najbardziej. Ale Collistar też jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Collistar tak jakoś nieczęsto się przewija w recenzjach. Ma ponoć ma jedną cudotwórczą mascarę, może kiedyś wypróbuję:)

      Usuń
  8. Nie na moją kieszeń to wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można okazyjnie coś upolować:)

      Usuń
  9. Fantastyczne kolory. A pierwsze zdjęcie - genialne. Chyba je sobie zapisze - taka Maria Antonina

    P.S. Zapraszam na butowo-torebkową rozdawajkę na modowym: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się z Marią Antoniną pierwsze zdjęcie kojarzy:))

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...