wtorek, 17 grudnia 2013

Noc zakupów w Douglas

Zabrałam się za szycie koktajlowej sukienki na wzór cudnej sukienki Valentino, toteż mam niewiele czasu na kosmetyczne recenzje, niemniej informacją o Nocy Zakupów w sklepie internetowym Douglas muszę się podzielić:)

Noc Zakupów Douglas


Dziś od 19:00 do 7:00 dnia jutrzejszego wszystko w sklepie internetowym Douglasa kupimy 20% taniej. Wystarczy podać kod NIGHT. Dodatkowo do 23 grudnia dostawa jest za darmo, niezależnie od wielkości zamówienia. Nawiązując do perfumeryjnych zniżek - jestem ciekawa, czy i w tym roku Sephora rozpieści  klientów zniżką między Świętami a Sylwestrem? ;)

10 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć. Zaraz zajrzę może coś wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś nie mogę zatwierdzić (aktualizować) swojego nru karty Douglas, więc nie wiem, czy w razie zamówienia naliczą mi punkty. Cóż, zobaczymy:)

      Usuń
  2. hej, ja mam takie pytanie odnośnie hqhair.com . Czy ta strona na pewno wysyła NARS do Polski?? Bo jak wchodzę na niektóre produkty to mi pokazuje, że nie ma możliwości wysyłki NARS na teren Polski :(
    Dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki NARS od pewnego czasu już nie są ze sklepów internetowych wysyłane za granicę. Takie ograniczenia wprowadził jesienią producent/dystrybutor NARSa. Czyli przykładowo jeśli brytyjski sklep internetowy ma w ofercie NARS to wysyła tylko w obrębie Wlk. Brytanii itd.

      Do Polski wysyła oficjalny sklep internetowy NARSa, czyli http://www.narscosmetics.eu :) Tutaj bardzo rzadko są rabaty procentowe, ale za zakupy pow. 50 Euro przysługuje darmowa wysyłka.

      Usuń
  3. Chyba się na nic nie skuszę tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam... Pójdę z torbami:D

      Usuń
  4. och, sama czekam na kolorówkową zniżkę w sephorze po świętach ;) oby nas pozytywnie zaskoczyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, po cichu liczę na jakiś porządny rabat:))

      Usuń
  5. o dzieki kochan za ten post. wlasnie zamowilam podklad z Lancome 33 zl taniej..zawsze cos;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...