sobota, 21 grudnia 2013

Miracle Air de Teint Lancome - odcienie

Nowy podkład Lancome Miracle Air de Teint to obietnica makijażu doskonałego, ale też dyskretnego, odbijającego światło. Marka deklaruje, że podkład składa się z lotnych i półlotnych olejków oraz 'cudownych cząsteczek', z których 90% to powietrze. Podkład Miracle Air de Teint ma być średnio kryjący, wyglądać naturalnie, być trwały, nawilżający. Przede wszystkim jednak ma być lekki jak powietrze. Lancome chwali się, że jest to podkład nowej generacji, odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Lancome Miracle Air de Teint i Penelope Cruz


Producent twierdzi, że większość podkładów składa się z wody, olejów i bardzo gęstych zwartych cząstek, natomiast 'cząstki' zawarte w Air de Teint Miracle są cząstkami nowej generacji o niskiej gęstości, przez które łatwo przenika powietrze są też 25 razy lżejszymi niż tradycyjne, pudrowe. Dzięki temu podkład jest lekki, rozprasza światło, daje lekko 'rozmyty' efekt i ukrywa niedoskonałości (ach, te opisy speców od marketingu...;)). Podkład nie tworzy efektu maski. Zawiera SPF 15.


Miracle Air de Teint - odcienie

Wszystkie odcienie Miracle Air de Teint Lancome:

- 005 Beige Ivoire (najjaśniejszy odcień)
- 007 Beige Rose
- 010 Beige Porcelaine
- 01 Beige Alabatre
- 02 Lys Rose
- 03 Beige Diaphane
- 035 Beige Dore
- 04 Beige Nature
- 045 Sable Beige
- 05 Beige Noisette
- 055 Beige Ideal
- 06 Beige Cannelle
- 10 Beige Praline
- 11 Muscade
- 12 Ambre
- 13 Sienne
- 14 Brownie
- 15 Acajou



Buteleczką, aplikatorem i konsystencją Miracle Air de Teint ma przypominać podkład Armani Maestro Fusion. W sprzedaży pojawi się 18 odcieni podkładu. Cena oscylować będzie wokół 43-49 euro. Na polskim rynku pojawi się tradycyjnie tylko część odcieni podkładu (przykładowo na rynku czeskim będzie ich 9) i dam sobie obciąć odnóża, że nie będą to słowiańskie, jasne kolory;))


Miracle Air de Teint - shades, kolory

Lancome Miracle Air de Teint - odcienie podkładu


Twarzą podkładu została zjawiskowa Penelope Cruz. Podkład zadebiutuje w przyszłym roku. Jestem ciekawa, jaki Miracle Air de Teint okaże się w praktyce. Trochę sceptycznie patrzę na te olejki w składzie - tłuste cery z reguły za nimi nie przepadają - ale myślę, że chętnie przetestuję podkład. I ciekawi mnie, kiedy L'Oreal wypuści tańszą wersję - jeśli w ogóle;))

Lekkie podkłady Lancome


A Wy? Jesteście ciekawe, co tam Lancome uwarzyło? ;)

13 komentarzy:

  1. Nie sądzę, żeby na mojej tłustej skórze się sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale chętnie przetestuję dla zaspokojenia ciekawości:))

      Usuń
  2. Ale kolorów, wow! Uwielbiam kiedy jest taki wybór :) Produkt wydaje się być coś na wzór Giorgio Armani Maestro, który mi niestety zupełnie nie podpasował, uczucie suchego olejku z niespoistym pigmentem... Więc jestem z góry uprzedzona do takiej formulacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam w poście, że podkład Lancome jest podobny do podkładu Armaniego:) Nie testowałam go, ciekawe, czy ta pipeta jest jakkolwiek w stanie wydobyć podkład, zwłaszcza jeśli określa się go nie jako płynny, ale 'napowietrzony' ;)

      Usuń
    2. Ja go dzisiaj zmacałam (odcień 005) i wydał mi się strasznie rzadki, nie lubię takich konsystencji, ale jutro przejdę się po próbkę, to zobaczymy, jak ten dziad działa:)

      Usuń
  3. Słyszałam o nim same dobre rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie ma na rynku, niewiele osób testowało:) Może masz na myśli inną wersję - Teint Miracle? :)

      Usuń
  4. Bogaty zestaw kolorów! Ciekawe rozwiązanie z zakraplaczem, choć dość ryzykowne w odniesieniu do podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nieufna wobec zakraplaczy, jednakże nie miałam jeszcze podkładu z takim ustrojstwem, być może można się jakoś przyzwyczaić. Chociaż dla mnie to trochę przerost formy nad treścią:p

      Usuń
  5. Odcinaj nogi :) sa słowiańskie odcienie:))))) jest kolor 005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to zacnie, w końcu jakieś ludzkie kolory dla bladolicych! :)

      Usuń
  6. chętnie bym się dowiedziała czegoś więcej o nim, świetna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rowniez jestem bardzo ciekawa podkładu. Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...