poniedziałek, 4 listopada 2013

Zamówienie ze SpaceNK UK: Hourglass x 2, By Terry i Zelens

SpaceNK Apothecary to brytyjski sklep (perfumeria) bogaty w różnorodny kosmetyczny asortyment. Można kupić w nim wiele marek, jak na przykład NARS, Kevyn Aucoin, By Terry, Becca, Laura Mercier, Caudalie, Sisley, Shu Uemura, Stila itd. Mnie do sklepu przyciągnęła coraz popularniejsza ostatnio marka Hourglass.

SpaceNK: Hourglass, By Terry, Zelens




Byłam niezmiernie ciekawa kilku produktów. Do koszyczka wpadła zatem baza pod makijaż Hourglass Veil Mineral Primer SPF 15 (bardzo dobre recenzje), cień w kremie/sztyfcie By Terry Ombre Blackstar 13 Brown Perfection oraz kremowa pomadka Hourglass Femme Rouge Velvet Creme Lipstick w odcieniu Ballet. Zastanawiałam się też usilnie nad hitowymi rozświetlaczami Hourglass - Ambient Lighting Powder oraz rozświetlaczem Kevyn Aucoin The Celestial Powder w kol. Candelight, ale z uwagi na fakt, że rozświetlaczy używam relatywnie rzadko poprzestałam na chwalonej bazie pod makijaż, pomadce i cieniu w sztyfcie.

Z zakupem poczekałam oczywiście na zniżkę - jakiś czas temu sklep oferował z kodem rabat 10£. Była to świetna okazja by nabyć te wspaniałości:)

Hourglass Veil Mineral Primer


Hourglass oil free Veil Mineral Primer SPF 15

Ma filtr przeciwsłoneczny SPF 15, nie zawiera parabenów, jest bezzapachowy, mineralny, beztłuszczowy (świetny primer do tłustej czy mieszanej cery), producent zapewnia o jedwabistej formule, gaszeniu zaczerwienień, zmniejszaniu widoczności porów i zmarszczek. Dostępny w pojemności 15 i 30 ml.

By Terry Ombre Blackstar #13 Brown Perfection

By Terry Ombre Blackstar shadow Brown Perfection


'Color-Fix' Creme Eye Shadow, cień w sztyfcie w brązowym kolorze marki By Terry, którą w tym roku nie tylko poznałam ale i bardzo polubiłam.

Hourglass Femme Rouge Velvet Creme Lipstick #Ballet


Hourglass Lipstick BALLET

Opakowanie przekonuje, że pomadka Hourglass Ballet jest mocno napigmentowana, nadaje ustom blasku, ma satynowe, aksamitne wykończenie. Zawiera antyoksydanty, nie zawiera parabenów. Piękny, żywy odcień!


Zakupy na SpaceNK Apothecary



 
Jeśli chodzi o zamawianie ze SpaceNK - sklep wysyła do Polski, przesyłka z UK szła do mnie równo tydzień, dostarczył ją kurier GLS. Jako gratis otrzymałam 2 próbki kremów Zelens oraz próbkę podkładu Hourglass Veil Fluid Makeup Oli Free SPF 15 kol. 1 Ivory.

Od jutra testy! Na napisanie pełnych recenzji tradycyjnie dam sobie jakiś czas, kosmetyki prezentują się zachęcająco, co potęguje moją ciekawość co do ich zawartości;)

31 komentarzy:

  1. ooo :D same cudeńka :) Dobrze wiedzieć, że wysyłają do Polski, bo mam oko na róże Stila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne kolory wybrałaś :)

      Usuń
    2. Czasami roze Stila ma Asos :)

      Usuń
    3. podpinam się co to róży:D

      Usuń
    4. Ależ kuszą Stilą! Muszę sobie popatrzeć, co tam jeszcze ta marka ma ciekawego:)

      Usuń
  2. ciekawa jestem bazy :) Choć pomadka pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o żadnym z tych produktów, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj tak, wygooglowałam przed zakupem ten odcień i obejrzawszy swatche przepadłam. A opakowanie jakie ma piękne!

      Usuń
  5. Fajne zakupy, ciekawie jest podejrzeć marki, które są u nas niedostępne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię podejrzeć takie niedostępne marki, aczkolwiek żeby nie było, że 'cudze chwalicie, swojego nie znacie' - lubię też wiedzieć, co na naszym rodzimym podwórku się wyprodukowało;))

      Usuń
  6. bardzo jestem ciekawa tej bazy a więc będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, poużywam i dam znać jak się sprawuje i 'co robi' :))

      Usuń
  7. Ty to zawsze jakieś cuda wynajdziesz :) Hourglass i mnie kusi by coś sprobować dla odmiany miłej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Hourglass się robi coraz bardziej popularną marką, sama bym jeszcze co nieco z ich kuźni przetestowała:)

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że Space NK oferuje wysyłkę do Polski, mój portfel powinien zacząć drżeć :D Z Hourglass mam jedną szminkę i ją szczerze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SpaceNK wysyła do Polski prawie wszystko (poza opakowaniami z aerozolem, lakierami do paznokci i NARSem niestety).

      Usuń
  9. Ten cień w sztyfcie wygląda bardzo kusząco, a nigdy o tej firmie nie słyszałam. Trzeba się temu przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczyłam filmik, na którym makijażystka maluje przepiękną modelkę tym cieniem i wtedy przepadłam, musiałam go mieć!

      Usuń
    2. Przez Ciebie jeszcze bardziej go chcę! :<
      W odpowiedzi na Twoje pytanie - brwi podkreślam różne, w zależności od ochoty. Często jest to Aqua brow, czasem kredka, ale na tych zdjęciach pomalowałam je po prostu cieniem z paletki do brwi Catrice :)

      Usuń
    3. O, ta paletka Catrice chodzi za mną i chodzi, ale nigdy jej nie widziałam w drogerii na półce. Jeśli będzie to na pewno nabędę:)

      Usuń
  10. No to ja czekam bardzo nawet na recenzję :-)
    Ale jak to miło, gdy tyle ciekawych zabawek wpadnie w łapy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podobaja Twoje zakupy. Podczas pobytu w Anglii bylam chyba we wszystkich tych drogeriach, ktore sa w Londynie : DDD Czekam z niecierpliwoscia na recenzje, bardzo podoba mi sie Twoj blog : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Karino, cieszę się, że blog Ci się podoba, mam nadzieję, że będziesz zaglądać:)

      Zwiedzania drogerii londyńskich zazdroszczę. Ale nie tylko drogerii - chciałabym kiedyś zobaczyć Londyn:)

      Usuń
  12. Jesteś zadowolona z touche veloutee? Chciałabym kupić, ale szczerze mówiąc nie znam nikogo kto go miał.Podkład cover expert uwielbiam, więc kuszą mnie inne rzeczy tej firmy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, z Touche Veloutee jestem bardzo zadowolona. jeśli go kiedyś wykończę to nawet opakowanie mi się przyda, bo ma bardzo milutki pędzelek, świetnie się nada do nakładania płynnych kosmetyków:) Szkoda, że jest tak niewiele odcieni tego rozświetlacza. Ja sobie chwalę w każdym razie, postaram się niedługo dodać jego recenzję:)

      Usuń
  13. Ja właśnie szykuje się do zamówienia na feelunique.com, ale zainteresowałaś mnie tym sklepem i przejrzę jeszcze najpierw jakie cudeńka tam mają :) Dzięki za fajne okdrycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy:) Od siebie sklep polecam, nigdy nie miałam z nim żadnych problemów, a paczka dochodzi w ciągu tygodnia:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...