poniedziałek, 18 listopada 2013

Voluplus

Przeglądając forum Laboratorium Urody napotkałam wątek o VOLUPLUS. Preparat był bardzo chwalony, toteż wiedziona nieodpartą ciekawością zapytałam Google, cóż to za specyfik, jak go stosować i na co, oraz ile kosztuje.

Voluplus


Co to jest Voluplus?


   Voluplus jest niemalże magicznym środkiem zwiększającym objętość komórek... tłuszczowych. Tak, nie spala tłuszczu, ale zwiększa jego objętość pod skórą. Z tego względu polecany jest miedzy innymi jako środek powiększający biust (w przeprowadzonym badaniu in vivo z wykorzystaniem VOLUPLUS™ stwierdzono zwiększenie objętości biustu nawet o 18%, a efekty działania tej naturalnej substancji aktywnej widoczne były u 80% ochotniczek), ale też - co mnie przyciągnęło - wypełnia tzw. doliny łzowe ('dołki' pod oczami), dzięki czemu mniej widoczne są też ewentualne cienie, wypełnia też niewielkie zagłębienia w skórze. Zadowolone użytkowniczki stosują Voluplus również na szyję, dłonie czy zmarszczki. 

   Do domowych zabiegów Voluplus użytkowniczki specyfiku dołączają często jednoczesną kurację dermarollerem, który to składa się z maleńkich igiełek: podczas nakłuwania skóry substancje z Voluplus lepiej przenikają do skóry, a działanie kosmetyku jest intensywniejsze.

Voluplus - skład
   W Voluplus, jak podają Mazidła, substancją aktywną jest Macelignan (3-5%) - potężny aktywator adipogenezy, który jest skuteczny nawet w niskich dawkach - pozyskiwany z muszkatołowca. Stwierdzono, że ma on działanie przeciwutleniające, przeciwzapalne, ochronne na wątrobę i neuroochronne. Dodatkowo cechuje się własnościami przeciwbakteryjnymi i niską toksycznością, przez co sugeruje się jego stosowanie jako naturalnej substancji aktywnej przeciwko próchnicy i kamieniowi nazębnemu.
   Oprócz Macelignanu w składzie jest też olej makadamia, w którym substancja aktywna jest rozpuszczona i który chroni ją przed utlenianiem.


Gdzie kupić Voluplus?
   Voluplus można na dzień dzisiejszy kupić w sklepach Mazidła i BeautyEver. Ze względu na niższą cenę, mój Voluplus kupiłam w BeautyEver - buteleczka 5 ml kosztuje 17,50 zł, a buteleczka 33,90 zł (na Mazidłach odpowiednio 24,77 zł/5 g, 46,17 zł/10g).

Zamierzam stosować Voluplus, by wypełnić nieco doliny łzowe, dam znać, czy działa, a jeśli tak, to jak długo efekt się utrzymuje:)

19 komentarzy:

  1. Wow, nigdy o tym cudzie nie słyszałam. Czekam na recenzję po jakimś czasie stosowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, czy to dobry produkt i czy warto odżałować te 2 dychy:))

      Usuń
  2. Mam juz nawet przygotowany post o nim wlasnie:-)) dziala, potwierdzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tym bardziej jestem zachęcona do stosowania:))

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa rezultatów. Nigdy nie słyszałam o tym specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat kosmetyczny jest zapewne pełen takich jeszcze nieodkrytych albo mniej popularnych perełek:)

      Usuń
  4. ooo... ciekawa rzecz na pewno warta tego by się nią zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam o tym kiedyś, ale akurat na mazidłach nie było:/ może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę takie coś na biust :D Haha, przydałoby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też by się przydało, ale chyba u mnie i tak efektu nie byłoby widać o.O :D

      Usuń
  7. łoł co to za cudo? czyżby moje marzenia miały się spełnić i tłuszcze zamiast w tyłek szedł by w biust? :) hehe. CZekam na opinię jak się u Ciebie sprawdzi pod oczami i się zastanowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tłuszcz z ud chętnie rozdysponowała w inne rejony:D

      Dam znać, czy Voluplus działa:)

      Usuń
  8. Teraz będę oczekiwać na recenzję, bo to może być bardzo ciekawy specyfik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę czy i co 'robi' :)

      Usuń
  9. nigdy o nim nie słyszałam, chcę na biust :D
    5 ml na ile wystarczy... 1-2 posmarowania? :(
    koniecznie daj znać jak efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mala, na biust nie stosuję, więc nie wiem, na ile wystarczy, ale daje się cienką warstwę więc myślę, że może na tydzień stosowania? Zależy od wielkości biustu pewnie:)
      Ja daję tylko pod oczy i myślę, że na 2-3 miesiące albo i dłużej starczy, bo wychodzi mi gdzieś 1 kropla na 2 'oka' :) Na biust kup sobie może 30 ml:)

      Usuń
    2. ciekawe czy efekty się utrzymują ;)
      poczytam i pomyślę jeszcze nad tym, dobrze wiedzieć ;)

      Usuń
  10. Hej, i jak, zrobiłaś recenzję po dłuższym czasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mogę napisać z całą pewnością, że to g***o daje. Z rollerem czy bez, zmieszane z innym produktem czy samo. Równie dobrze można się smarować kremem nivea. Efekt oceniam po 7 miesiącach stosowania Voluplus z Beautyever na doliny łez i bruzdy nosowo-wargowe. Liczyłam na to, że jeśli kiedyś miałam pełną, pyzatą wręcz twarz, to teraz nie będzie problemu z aktywacją tych istniejących tam już komórek tłuszczowych. Niestety, ZERO efektu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...