piątek, 22 listopada 2013

Testy: Max Factor Whipped Creme Foundation

Próbkę podkładu Max Factor Whipped Creme otrzymałam przy okazji zakupu podkładu Revlon Colorstay. Kolor 55 Beige jest oczywiście srogo za ciemny dla mojej jasnej skóry, jednak jeśli chcę sprawdzić tylko jak dana formuła podkładu sprawdza się na mojej przetłuszczającej się skórze, kolor nie ma podstawowego znaczenia.



Podkład Max Factor Whipped Creme bardzo przypomina mi formułę podkładów Maybelline Dream Matte Mouse Foundation, dawno nieprodukowanego już L'Oreal Cashmere Perfect (zastąpił go nie tak dawno L'Oreal Matte Morphose) oraz podkładu w musie Revlon Colorstay Whipped. Wszystkie te podkłady łączy często poza 'słoiczkowym' opakowaniem także formuła - jest jakby piankowa, napowietrzona, przypominająca właśnie gęstą, bitą śmietanę.


Whipped Creme Max Factor opisywany jest jako podkład doskonały, dający półmatowy efekt krycia i nie wysuszający skóry. Ma matowić, nawilżać i dawać komfort. Dostępne w Polsce odcienie Whipped Creme to 45 Warm Almond, 50 Natural, 55 Beige oraz 75 Golden. Jak widać wbrew temu, co widać na polskich ulicach, dystrybutor uważa, że Polki mają w większości lekko śniade czy śniade karnacje;)

Max Factor Whipped Creme Foundation, podkłąd w musie kolor 55


Moje opinia:

Podkład faktycznie ma konsystencję musu, nieźle się nakłada, kryje średnio. Wykończenie faktycznie jest półmatowe (do czasu, potem u mnie pojawia się spory błysk). Niestety podkład dość szybko oksyduje (utlenia się, a więc ciemnieje z czasem na skórze), podkreśla niewielkie suche skórki i czego osobiście unikam jak mogę i co dla mnie dyskwalifikuje podkład - osadza się w porach, gdzie łączy się z sebum i tworzy jaśniejsze niż reszta twarzy kropeczki podkładu w porach, które wyglądają jak sitko - okropnie.

Ja nie kupiłabym tego podkładu, być może sprawdziłby się na cerach normalnych bądź suchych.

Cena ok. 49,99 zł.

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie podkłady właśnie z Maxfactora są srogie za drogie, przereklamowane i jak widać, nie zawsze warte swojej ceny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zgodzę - testowałam kilka rodzajów podkładów i żaden z nich mi nie odpowiadał. Może tylko ten w sticku bym jeszcze wypróbowała:)

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba, ale na zimę go nie kupię. W zimę robi mi się suchelec i działa tylko Burżuj HM Serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę:) Domyślam się, że nie masz tłustej cery:) Moja zimą też się robi bardziej sucha.

      Usuń
  3. No to nie ma co marnować na niego pieniędzy. Też nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego producenci zapominają o Polkach o jasnej karnacji :/ Era solarium już się dawno skończyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie:( Kolory jak dla cer południowych:|

      Usuń
  4. nie znam produktu zresztą nigdy nie miałam podkładu z max factor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka testowałam, ale to nie to:) Z Maxa kuszą mnie tylko długotrwałe, dwustronne pomadki:)

      Usuń
  5. ciekawi mnie kto zajumje się decydowaniem o tym jakie kolory podkładów trafią do danego kraju i skąd bierze taka osoba swoje pomysły... ;D z tego co opisujesz podkład na pewno nie sparwdzi się na mojej tłustej skórze więc nawet na iego nie spojrze w drogerii, dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadałam kilka próbek tego podkładu i u mnie na cerze mieszanej spisuje się całkiem fajnie, na tyle, że zainwestowałam w pełnowymiarowe opakowanie. Mam nadzieję, że się na nim nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kratery nie pory, więc nie dla mnie jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że w przypadku Max Factora płacimy głównie za historię marki. Oczywiście, mają swoje perełki, ale setki tańszych firm już dawno dogoniły MF i powinni wziąć tyłek w troki i zrobić coś wartego tych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ta probke, kolor 50, ale jeszcze nie probowalam.. po Twoim opisie az nie mam ochoty go nakladac :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...