sobota, 9 listopada 2013

Hakuhodo J532, J004G, J5523, J242G. Pędzle HAKUHODO vs MAC i Zoeva

Uwielbiam pędzle z koziego włosia (goat hair) - to na ogół te z białym włosiem, które nie jest zbyt śliskie (a więc dobrze łapie pigment) ale też nie drapie i, co bardzo mi odpowiada, na białym włosiu lepiej niż na ciemnym widać ileśmy cienia na pędzelek nabrały.

Przeszukując stronę Hakuhodo (klik) wyszukiwałam pędzelki o włosiu kozim bądź kozim łączonym z syntetycznym. Kusił mnie też pędzel z włosia bodajże błękitnej wiewiórki (blue squirrel), używane m.in. w pędzlach Suqqu, które mnie bardzo ciekawią, niestety cena osławionego pędzla do pudru wynosi ponad 100 Funtów (nie chcę wiedzieć, ile w przeliczeniu na złotówki:)).


Japońskie Hakuhodo


Potrzebowałam pędzla, który będzie większym odpowiednikiem pędzla 239 MAC i znalazłam! Pędzel Hakuhodo J532 wygląda jak powiększona wierna kopia MAC 239! Ten pędzel jest świetny o tyle, że pokrywa od razu całą powiekę, więc jest fenomenalny do aplikowania np. cienia bazowego czy bazy pod cienie. 

Po długich namysłach i porównywaniu specyfikacji wybrałam też pędzel Hakuhodo J004G, który również bardzo MAC 239 przypomina. Niestety kupno więcej niż 2 pędzli do powiek niebezpiecznie ociera się o naliczenie podatku VAT i cła, toteż na 2 pędzelkach poprzestałam:)


Poniżej zestawienie pędzli HAKUHODO vs MAC i Zoeva:

Hakuhodo J5523, Hakuhodo J532, Hakuhodo J004G, Hakuhodo J242G, MAC 235, Zoeva 234, MAC 217 i MAC 222:

Cudne Hakuhodo J523 & Hakuhodo J004G

Pędzle idealne do powiek






Porównywane pędzelki obok siebie

Hakuhodo J5523, J532, J004G, J242G, MAC 239, Zoeva 234, MAC 217, MAC 222




Hakuhodo brushes




Od boku: Hakuhodo J532, J004G, MAC 239




Włosie pędzli Hakuhodo z bliska


Bardzo sobie chwalę pędzle Hakuhodo, są bardzo pieczołowicie wykonane, mają bardzo dobrą jakość zarówno rączki jak i włosia. Są milsze w dotyku niż pędzle MAC, a już na pewno o wiele, wiele lepsze niż pędzle Zoeva, Inglot, Sephora czy Bobbi Brown (porównuję do pędzli, które mam). Pędzle Hakuhodo to zakup na lata, absolutnie. Rewelacyjne! Na pewno jeszcze skuszę się na któryś pędzel Hakuhodo do twarzy (niech mi tylko sprzyja kurs Dolara!), jednak póki co jestem pędzlowo zaspokojona. Teraz nic, tylko używać:)

20 komentarzy:

  1. Wyglądają fantastycznie, jednak ich cena wgniata mnie w ziemię. Słyszałam o nich dużo dobrego, podobno są to najbardziej miękkie pędzle na ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. cenowo one są tańsze niż MAC, ale wysyłka jest wysoka - 14$ :(
      Niemniej są bardzo dobre, miękkie, porządnie wykonane. Mam nadzieję, że kiedyś się pojawią w Europie w sprzedaży, będzie chociażby tańsza przesyłka i bez ryzyka VATu czy cła :)

      Usuń
  2. Caly czas slysze o pedzlach z hakuro. Ja osobiscie nigdy nie mialam z nimi doczynienia, ale musze sie w najblizszym czasie skusic na ktorys z nich : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro nie znam. Moja siostra miała chyba jakiś pędzel tej firmy i z tego, co pamiętam nie była zadowolona, bo włosie mu leciało:(

      Usuń
  3. Ty to masz fajne pędzle. Ja jakaś nie pędzlowa jestem, nie wiem sama czego bym chciała. W końcu można Maca w necie kupić, muszę sobie jakiegoś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC ma świetne pędzelki, ale uważaj - ich kupowanie wciąga:)) Myślę, że będziesz bardzo zadowolona:)

      Usuń
  4. ładna kolekcja, muszę nadrobić zaległości w pędzlach hakuro;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff... Też cały czas rozmyślam nad nimi i nad Suqqu. Ceny są po prostu zabójcze, ale w końcu się na nie skuszę, tylko najpierw przetrawię ceny :-) Cieszę się, że je pokazałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suqqu mnie też kuszą, może kiedyś mi wpadną w ręce:))

      Usuń
  6. też kupiłam kilka pędzelków z Hakuhodo jak byłam w Londynie na IMATSie i jestem z nich bardzo zadowolona! takie mięciusie i tak jak piszesz świetnie wykonane :) miłego używania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę IMATSa! Też wolałabym kupić Hakuhodo stacjonarnie, zawsze można pooglądać, porównać...:) I oszczędza się na wysyłce:p

      Usuń
  7. och przepiękne :D Marzą mi się te pędzle, ale nawet nie patrzę na razie w ich kierunku ;) Ale chętnie się dowiem czy zamawiałaś je z głównej strony i ile wyniosła Ciebie wysyłka była do PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam z głównej strony - amerykańskiej:) Wysyłka jest podana na pasku po lewej stronie, ja płaciłam 14$ (rok temu było to 12$, inflacja czy co:))

      Usuń
    2. Super, dziękuję za odp :*

      Usuń
  8. Zamawiałaś je z ich strony do Polski? Chcę sobie zamówić, ale przerażają mnie ceny przesyłki, cła i VATu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamawiałam do Polski. Kompletując zamówienie postaraj się, żeby całość (z kosztami wysyłki włącznie) nie przekroczyła 50$, wówczas małe szanse na cło czy VAT, ale zamówienia na 50$ i więcej przeważnie są łapane przez celników:(

      Usuń
  9. wciaz gnebia mnie te z Hakuhodo :)
    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale w ten sposób możemy się wszyscy odnależć :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zestaw! Zazdroszczę, bo mój bardzo marny jeszcze :)))

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...