piątek, 11 października 2013

MAC w Douglas od listopada!

Gdzie w Polsce kupimy kosmetyki MAC? Kultową markę kupimy teraz nie tylko w bardzo nielicznych salonach firmowych, ale też w Douglasach (tylko największych) w Polsce.  MAC pojawi się w Douglasach prawdopodobniej już od połowy listopada ( CH Arkadia w Warszawie).

MAC w Douglasach w Polsce



MAC dostępny będzie też na pewno w sklepie internetowym na douglas.pl, który wysyła również do Polski.

Jeśli chodzi o województwo kujawsko-pomorskie: w Toruniu MAC nie uświadczymy, w Bydgoszczy pojawi się za jakiś (dłuższy) czas. Najbliższym miastem, gdzie Kujawianki kupią MAC jest Łódź.
W Łodzi MAC pojawi się od stycznia. Mam nadzieję jednak, że nie będzie problemu z zamówieniem danego produktu MAC do 'naszej' perfumerii z perfumerii, która MACa ma, na takiej samej zasadzie, jak można zamówić np. Bobbi Brown czy Armaniego.


Tak czy inaczej - uważam, ze to świetne posunięcie perfumerii. Brawo dla Douglasa! Wprowadzenie marki MAC zapewne będzie hitem sprzedażowym idealnie odzwierciedlonym we wzroście przychodów i powodującym prawdziwą rewolucję na słupkach sprzedaży.
Jak nie kupowałam nic w Douglas online tak w tym przypadku chętnie z tej możliwości skorzystam:) To czekamy jeszcze tylko na markę Laura Mercier i może....NARS? :D

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tego niestety nie wiem, może konsultantki coś więcej będą wiedziały albo kierownik:) Jeżeli w Bałtyckiej jest Bobbi Brown i Armani to pewnie i MAC będzie. Chyba Polski północnej nie zostawią bez MACa:))

      Usuń
    2. Bogusia, może w rivierze będzie jakiś wypasiony douglas i MAC? ;)

      Usuń
  2. fajnie, że dostęp będzie większy chociaż ja nie narzekam bo mam dość dobry dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się doczekać jak będzie dostępny online, na pewno się skuszę na kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dowiedzieć się jak to będzie z 3miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze nie w toruniu..no ale o..bydgoszcz mi tz pasuje..online jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, jak cenowo będzie się przedstawiać ta kolaboracja :-) Bo sam pomysł bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie:) Ale ceny pewnie takie, jak w polskich salonach MAC:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wieści, Laura Mercier też będzie w Douglasie (słyszałam że już bardzo niedługo) a NARS pewnie prędzej będzie w Sephorze, ale pewnie jeszcze to kwestia kilku lat. Gdzie wyszukałaś tą dobrą nowinę? :D

      Usuń
    2. Gdzieś mi się mignęło w sieci, a potem dopytałam u 'żywego' źródła:)

      Usuń
    3. Myślę że mimo wszystko wybór MACów w Douglasie będzie mniejszy niż w salonie, ponieważ ile są w stanie upchać na jednej wystawce? Chyba że stoisko będzie tak duże jak np. Bobbi Brown..... Ale najbardziej jednak oczekuję niecierpliwie na NARSa w Polsce.... Oj,kiedy to będzie..

      Usuń
    4. Tez jestem ciekawa obfitości standów. Niemniej w tym Douglasach, gdzie jest Inglot stoiska są praktycznie tak samo bogate w asortyment jak wysyp inglotowskie w centrach handlowych.
      Trzymam kciuki, żeby był chociaż podstawowy asortyment;)

      Usuń
  8. Interesuje mnie Olsztyn...Mamy Bobbi Brown, więc jest nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeżeli sprzedaż MACów będzie Douglasowi dobrze szła to zadbają, żeby dostępność poszerzać:)

      Usuń
  9. ale news fantastyczny! ciekawe czy u nas będzie….MAC jest jak legenda już prawie, tyle o nim dobrego słyszałam a w ręku żadnego nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może teraz będzie okazja coś kupić:))

      Usuń
  10. Może w końcu pojawi się gdzieś na śląsku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czas najwyższy, by się coś ruszyło ;)
    ciekawa jestem czy jesli będzie dostępny też online, to jak się będzie miała sprawa z promocjami / rabatami, których w Douglasie ostatnio coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak to będzie wyglądało, fajnie by było, gdyby MACzki się łapały na promocje;)

      Usuń
    2. zniżki procentowe nie będą honorowane, jedynie kwotowe, np. przysyłane listownie z okazji urodzin czy uzbierania punktów

      Usuń
  12. Zobaczymy kiedy w Bdg pojawi się MAC. Co do promocji to pewnie Dougi będzie robi tak jak do tej pory ale MAC nie będzie się wliczał w rabaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może przy Nocach Zakupów, kiedy jest 20% na wszystko MAC też będzie się wliczał? Zobaczymy:))

      Usuń
  13. Pewnie Katowice jak zwykle zostaną potraktowane po macoszemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w pierwszej kolejności MAC 'zamieszka' we wrocławskim Douglasie, tak mi się wydaje:)

      Usuń
    2. Właśnie, Katowice też chcą w końcu MACa!

      Usuń
  14. Nareszcie coś w tej sprawie się ruszyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Laura Mercier ma być w Douglasie od listopada, takie info znalazłam w In Style

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne wiesci! niestety nie dla mojego portfela;) mam tylko 3 produkty MAC a chcialabym przestestowac np ich podklady, wiec juz nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie miałam jeszcze podkładu MAC i chociaż podkładowo jestem w 100% zaspokojona, tak chętnie bym coś-niecoś przetestowała. Kusi zwłaszcza Pro Longwear i Face & Body:)

      Usuń
  17. Ciekawe czy będzie w Białymstoku... jak to sprawdzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wątpię, że w Białymstoku będzie MAC, standy będą w największych perfumeriach póki co.
      Spróbuj może zapytać o to na fanpage'u Douglas Polska :)

      Usuń
  18. Z miłą chęcią sprawdzę w styczniu MACowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj byłam w focusie w zielonej, i jest mac :) przetestowałam kilka szminek i kurczę teraz portfel będzie cierpiał... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mac ma swoje stoisko od niedawna w Poznaniu w Galerii City Center :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...