niedziela, 27 października 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013, Dzień Darmowej Wysyłki 2013 - kiedy?

Amerykanie mają swój Black Friday (29 listopada), my za to mamy Dzień Darmowej Dostawy, kiedy to różne sklepy oferują wysyłkę swoich towarów za darmo.



W tym roku Dzień Darmowej Dostawy organizowany jest 2 grudnia. Na dzień dzisiejszy w akcji bierze udział 121 sklepów.
Lista sklepów w kategorii URODA:

www.mineralnie.pl
www.perfumeria.pl (perfumeria internetowa)
www.mmo.pl (Mega Market Odchudzania)
www.snella.pl
www.sorea.pl (perfumeria internetowa)
www.kokai.pl (perfmeria internetowa)
www.makijaz24.pl
www.menspace.pl
www.ciao.pl
www.guam24.pl
www.domowystomatolog.pl
www.estyl.pl
 

Szczerze mówiąc, myślałam że lista będzie bardziej atrakcyjna. Jestem nieco zawiedziona, gdyż co roku w akcji brało udział kilka aptek (w związku z czym mogłam uzupełnić zapas Biodermy na rok) a w tym roku nie widzę żadnej. No ale może jakaś się jeszcze pojawi?

Lista wszystkich sklepów tutaj KLIK.


20 komentarzy:

  1. 2 grudnia :)
    Jest na liście apteka - cefarm24.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, nie wiem, skąd mi się wziął ten listopad! :)
      Po tagach i nazwie mi nie wyszukało tej apteki, dzięki za wskazanie, zobaczę, cóż tam mają fajnego:)

      Usuń
  2. cos malo tych sklepow w porownaniu z zeszlym rokiem :( Moze jeszcze bdą sie dopisywac?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni dopisują cały czas te sklepy, bo kolejne mają ileś tam czasu, aby się zgłosić, nie martwcie się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało tego, ale myślę też, że jeszcze jakieś sklepy dołączą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie... my też się zgłosiliśmy, a jeszcze nie ma informacji... www.maani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest nadzieja, że lista będzie uaktualniana:)

      Usuń
  6. Podejrzewam, że ta lista niebawem się wydłuży:) W zeszłym roku zaszalałam, zamówienia spływały do mnie przez 2 tygodnie.

    Zapisałam sobie datę. Jeśli zacisnę pasa, to może uda mi się zamówić dodatkowy obiektyw do aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie, paczkowy urodzaj:) Mnie na dzień dzisiejszy potrzeba chyba tylko zapasu wspomnianej czerwonej Biodermy, ale może jeszcze jakieś 'must have'y' się przez listopad pojawią:)

      Trzymam kciuki za upolowanie obiektywu!:)

      Usuń
  7. Dzieki za cynk! Ciezko zapamietac zeby co roku wypatrywać nowej daty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, data dość ruchoma:)

      Usuń
  8. faktycznie nie ciekawie trochę, ale pewnie jeszcze jakieś sklepy się zgłoszą, mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nie słyszałam o takim dniu - dzięki :)
    Ja to jestem chyba z innej bajki :D
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O dobrze, że dałaś znać, bo ostatnio niestety przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, teraz tylko trzeba zapisać w kalendarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak klikam na listę sklepów urodowych to wyskakuje tylko kilka, ale jak szukam normalnie to jest mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ta wyszukiwarka jest trefna;/ Trzeba wszystkiego ręcznie szukać.

      Usuń
  13. ja już się nie mogę doczekać 2 grudnia:) to dobry pomysł na zrealizowanie LISTÓW DO MIKOŁAJA, dla siebie i bliskich:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...