poniedziałek, 16 września 2013

Santhilea Magnetic Lash Mascara + Lash Builder (1-2-1 Lash Extension System)

"We think is the best mascara in the World" - takie słowa widnieją na opakowaniu pewnego produktu brytyjskiej marki Santhilea, który nazwano Magnetic Lash, a który jakiś czas temu udało mi się nabyć.

1. Magnetic Mascara
2. Lash Builder        








Magnetic Lash Santhilea

Jest to ciekawy i dość niecodzienny produkt. Wpadłam na niego przypadkiem, zabijając wolny czas wrześniowego popołudnia wędrując po meandrach YouTube. Widziałam go u Gossa i bodajże u sióstr Pixiwoo.

Magnetic Lash 1-2-1 system


Magnetic Lash Mascara to ( i tu element zaskoczenia!:D) tusz do rzęs. Ale nie taki całkiem zwykły. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że jest to połączenie tuszu do rzęs i sztucznych rzęs.  Przedłużanie rzęs w tuszu.

Santhilea Magnetic Lash


W 3 krokach pozwala wyczarować niezwykłą długość i objętość rzęs.


Jak to działa?

Magnetic Lash Mascara opiera się na kooperacji dwóch szczoteczek. Jedna pokrywa rzęsy tuszem, pogrubia i wydłuża. Druga, mniejsza zawiera mikro-rzęski, które nakłada się na pierwszą warstwę tuszu, przy końcach rzęs. Te rzęski dobudowują się do naszych rzęs i wydłużają je, przy czym efekt można stopniować. Aby utrwalić efekt sztucznych rzęs na koniec przeciągamy rzęsy ponownie 1-szą mascarą. Voila! 


Jak używać Magnetic Lash 1-2-1 Lash Extension System

Taki patent w jednym z tuszy proponowała np. marka L'Oreal, jednak tam rzęski były wtłoczone do mascary, przez co często użytkowniczkom wchodziły do oka, albo wcale nie lądowały przy końcach rzęs i finalnie ich nie wydłużały.


Magnetic Lash Mascara


Tak wygląda szczoteczka tuszu oznaczonego nrem 1, Magnetic Mascara:

Szczoteczka tuszu Extension Mascara Magnetic Lash

A tak szczoteczka z minirzęskami, oznaczona nrem 2, Lash Biulder:

Lash Builder Magnetic Lash - widać skupiska minirzęsek

A tak wyglądają razem. Szczoteczka Magnetic Mascara jest wyprofilowana tak, by dodatkowo unosić rzęsy, szczoteczka Lash Builder jest mniejsza i 'włochata', minirzęski są mięciutkie.

Szczoteczki systemu Magnetic Lash - większa od tuszu, mniejsza od 'wydłużacza' rzęs



Udało mi się go upolować na Feelunique w dużej promocji, w przeliczeniu na złotówki kosztował 59 zł, przesyłka za darmo.

We think its the best mascara in the World

... sprawdzimy :)

7 komentarzy:

  1. Jestem ogromnie ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi. Włochate tusze kiedyś były strasznie modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa tego cudaka i liczę na widoczne wydłużenie:))

      Usuń
  2. Widziałam już takie "cudo" ale jakoś mnie nie przekonywało do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa, jak ocenisz tę zabawkę. Słyszałam o niej sporo, ale jakoś nie wiem, co o niej myśleć :-) Czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też słyszałam dużo dobrego o tym tuszu :) Sama bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...