sobota, 24 sierpnia 2013

Shiseido Bronzer 2 Medium Naturel + swatch wszystkich kolorów

   Puder brązujący Shiseido Bronzer jest wprost stworzony dla jasnej i średniej karnacji. Cudny do konturowania twarzy, nadawania jej pożądanych proporcji. Jest też trwały.

Shiseido Bronzer 2


   Świetny kolor bez pomarańczowych czy ceglastych tonów, bez różu, bez drobinek, a więc wymarzony do konturowania. Proste poręczne opakowanie z lusterkiem, całkiem udany pędzelek. 


Zgrabne opakowanie

   Jeśli dodać do tego bardzo bardzo gładką, jedwabistą,  niepylącą i niekrupczatą konsystencję i ten niezwykle naturalny efekt na twarzy, mamy kosmetyk właściwie idealny.


Opakowanie jest ciut wyższe niż innych brązerów, mieści pędzelek

  Udało mi się go upolować za ok. 60 zł na Strawberry.net, więc w porównaniu z cenami perfumeryjnymi jest duża różnica.
Kolory tych bronzerów pasują do różnych karnacji, moim zdaniem jest to udana gama kolorystyczna.

Shiseido bronzer swatch:




Shiseido Bronzer 1 Light, 2 Medium, 3 Dark


Zdjęcie porównawcze wszystkich trzech kolorów tych bronzerów:

Shiseido Bronzer swatches: 1 Light, 2 Medium, 3 Dark

Gdyby ktoś się zastanawiał co warto kupić na Strawberry - polecam (m.in.) ten brązer ;)

29 komentarzy:

  1. Jeśli będę potrzebowac to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajny jest i kolor też sobie mozna dobrze dobrać:)

      Usuń
  2. Mam mnóstwo bronzerów i muszę je w końcu zużyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Coś mi wolno idzie zużywanie;) Trudno, zostawię najwyżej dzieciom w spadku:D

      Usuń
  3. Gdybym nie miała ich około 6 to kupiłabym następny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten 'ból', a ile jeszcze na rynku pojawi się cudeniek zanim zużyjemy zapasy;)

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad nim, jak skończę hoole;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy np. niewiżażyści są w ogóle w stanie Hoolę wykończyć, ona zdaje się być bez dna:))

      Usuń
  5. Na razie w bronzery jestem zaopatrzona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też, ale tego brązera jeszcze nie pokazywałam, a myślę, że warto:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również. W ogóle Japońskie kosmetyki wydają się być porządne - no, przynajmniej te, które mam:)

      Usuń
  7. idealny;) mat w konturowaniu to podstawa;* a cena bardzo kusząca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) Osobiście unikam drobinkowych kosemetyków, tak samo jest w przypadku brązerów. Matowe są najbardziej uniwersalne:)

      Usuń
  8. Uwielbiam bronzery, i chcę ten mieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mialam bronzera.
    Super opakowanie-eleganckie.
    Ps. DZieki za komentarz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie bardzo lubię się z Guerlain'a Terracottą, ale kuszą mnie bronzery Shiseido i jeszcze taki jeden bronzero - rozświetlacz, który wygląda jak falujące morze :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guerlaina lubię, Shiseido też bardzo polecam, jakby co:)
      Jestem ciekawa, który to ten brązero-rozświetlacz z falami:))

      Usuń
  11. 2 wygląda absolutnie idealnie! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo im się udał ten odcień:)

      Usuń
  12. średni odcień najpiękniejszy :) bronzery są idealne do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Light byłby dla mnie odpowiedni :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  14. uzywam bronzerow jesienią, ale tylko mineralnych - polecam są zdrowsze dla skóry! Mam ciemniejszą wersję od Era Minerals i nie mogę mu sie oprzec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne porównanie odcieni :) Chyba się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...