poniedziałek, 22 lipca 2013

Natura Siberica: Szampon i balsam dla włosów suchych - 10 x NIE

Aaa, nie będę się rozpisywać - dyskwalifikacja! Oceniam Szampon do włosów suchych Ochrona i Odżywienie oraz Balsam dla włosów Objętość i Nawilżenie - tylko ten duet, bo nie olejowałam w tym czasie włosów itd. Nadmienię, że mam włosy suche o wysokiej porowatości. Jakie są moje spostrzeżenia a propos duetu:

Rosyjskie kosmetyki - Natura Siberica Szampon i odżywka nawilżająca

Nie nawilża.
Nie odżywia.
Nie czyni włosów miękkimi.
Nie ułatwia jakoś rozczesywania - włosy się bardzo plączą i ciężko je rozczesać.
Nie wygładza - a lekko robi mi to każda inna odżywka.
Nie dają zdrowego wyglądu (to obiecuje odżywka).
Nie dodają włosom blasku (to obiecuje odżywka).
Nie chronią zbytnio przed utratą wilgoci (j.w).

Mało tego, szampon powoduje u mnie łupież, czego nie robi u mnie żaden kosmetyk!
Włosy trzeba też płukać dużo dłużej niż po zwykłych szamponach, bo inaczej zostaje na nich taka tłusto-chropowata powłoczka (włosy wyglądają wtedy jak nieumyte!).

Na plus:
Naturalny skład - ale co z tego...? ;)
Dają jakąś tam objętość, ale u mnie daje ją każdy szampon.
Bardzo wydajne.
Zapachy całkiem nie najgorsze.

Natura Siberica: Szampon Objętość i Nawilżenie oraz odżywka Ochrona i Odżywienie


Zużyłam ok 60% produktów i jakoś je wymęczę, ale czy kupię ponownie:

Coś nam z Rosją nie po drodze...;)



Czytałam u Czarownicującej jakiś czas temu, że szampony ziołowe nie za bardzo służą suchym włosom i tak chyba w moim przypadku jest. Zaczynam tęsknić za zestawem K-Pak Joico, po którym mój puchaty łebek wyglądał prawie jak z reklamy...:) Zastanawiam się, czy szampon i odżywka Baikal Herbals, które mam w zapasie też będą takie kiepskie?








26 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć czego nie kupować. Mam nadzieję, że szybko doprowadzisz czuprynkę do porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulala... a na blogach mają takie dobre opinie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na KWC też, dlatego się skusiłam, niestety u mnie klapa:/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie by się sprawdziły, kto wie:)

      Usuń
  4. Hm, ja mam włosy suche, ale jak myję szamponem z Natury Siberci właśnie do suchych, to wręcz mi je wygładza. Szkoda, ze u Ciebie się nie sprawdziły te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam suche i wysokoporowate i niestety u mnie efekt marny:(

      Usuń
  5. Mam Baikal Herbals ale szampon do włosów farbowanych i ten jest rewelacyjny ale odżywki też mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci pasuje:) Ja mam szampon i odżywkę Baikal Herbals w kolejce, mam nadzieję, że będą skuteczniejsze niż te Natura Siberica:)

      Usuń
  6. ojej, nie spodziewałam się tego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, myślałam, że tak naturalny skład i dziesiątki pozytywnych recenzji gwarantują dobry produkt, ale niestety - na moje włosy jakoś nie działają:(

      Usuń
  7. ja mam natura siberica na wishliście ale wybrałam inne produkty. zazwyczaj są chwalone. wiadomo jednak,że każdy włos jest inny-więc również obawiam się bubla-miałam już drogi szampon-którego żal było wyrzucić-zatem służy do mycia akcesoriów:)
    z kolei joico,które poleca mój fryzjer również -to ceny z kosmosu! nie byłoby mnie stać na takie produkty.zastanawiam się w ogóle kogo na to stać?:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Joico upolowałam parę lat temu za niewielkie pieniądze i bardzo dobrze wspominam, ale ze względu na cenę nie wiem, czy kupiłabym ponownie.

      Usuń
  8. Mnie też z nimi nie po drodze i to zdecydowanie. Używałam różnych w tym Babci A i ja im mówię zdecydowanie nie :-|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli nie tylko u mnie taka kicha:|

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A no właśnie, ja też byłam pozytywnie nastawiona, no trudno;)

      Usuń
  10. Ostro! Ale masz rację, jeśli Ci nie służą, to nie ma co się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś je zużyję, ale bez entuzjazmu:)

      Usuń
  11. Moje włosy też nie lubią nadmiaru ziół. A próbowałaś ich używać w innych zestawach? Może tylko szampon się nie spisuje, a sama odżywka Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale może to jest myśl;)

      Usuń
  12. Dobrze wiedzieć, że nie warto go kupować.. Moim faworytem wśród szamponów jest póki co szampon l'oreal z serii mythic oil, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam jeszcze szamponów natura siberica, ale jestem ich bardzo ciekawa. tego duetu będę unikać, bo mam skłonności do łupieżu...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam chciałabym przetestować któryś z szamponów Natura Siberica, tylko może niekoniecznie ten :) Aktualnie używam szamponu cedrowego Planeta Organica. Wygładza włosy i jak dla mnie oczyszcza nawet zbyt mocno - szukałam czegoś delikatnego do stosowania na co dzień. Miałam jeszcze balsam na propolisie i bardzo go lubiłam. Może nie nawilżał zbyt mocno, ale ładnie wygładzał i nie obciążał włosów. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...