czwartek, 11 lipca 2013

Kevyn Aucoin - The Sensual Skin Enhancer

Ostatnimi czasy nieco opuściła mnie blogowa wena, gdyż większość energii przerzucam na kwestie ślubne (szukanie lokalu i wybór tkanin do sukni ślubnej, którą postaram się sama uszyć:)) - siedzę więc z kalkulatorem i liczę ile tkanin muszę kupić, przypominając sobie przy tej okazji paskudne wzory na obwód koła, twierdzenie Pitagorasa i inne takie cudeńka:))

Kevyn Aucoin The Sensual Skin Enhancer


Dziś chciałabym Wam pokazać upolowany na Strawberrynet już spory czasu temu produkt Made in Japan, a mianowicie kultowy tu i ówdzie The Sensual Skin Enhancer wyprodukowany przez markę Kevyn Aucoin.
Kevyn Aucoin Skin Enhancer


Kevyn Aucoin był bardzo utalentowanym amerykańskim makijażystą i fotografem, autorem książki 'Makijaż - sztuka przemiany'. To z jego książki pochodzi słynny skic dot. modelowania twarzy:


Jak modelować twarz

 Jest bardzo ceniony przez użytkowniczki jego kosmetyków oraz kolegów i koleżanki z branży. 
Wychwyciłam go w filmikach Lisy Eldride i Wayne'a Gossa, a potem szukając recenzji u wielu innych blogerek i youtuberek. Spójrzcie tylko jaki piękny makijaż (i modelka!) znajdują się na stronie głównej marki :

Mmmmm...:) Piękny makijaż na pięknej kobiecie, przymykam nawet oko na ten cudny Photoshop ;)


Czym jest Skin Enhancer

Przedstawia się go jako produkt bardzo wielofunkcyjny. Może być podkładem, korektorem i kremem tonującym. Zadzwiająca jest pojemnośc - 18g gęstego kremowego produktu kryjącego się w zgrabnym, zakręcanym słoiczku. Na pierwszy rzut oka  na podkład jest go za mało, na korektor - za dużo;)

Kevin Aucoin


Recenzentki na MakeupAlley wystawiły mu zacną ocenę 4,4 pisząc, że doskonale kryje i jest niesamowicie wielofunkcyjny i cholernie wydajny dzięki swojej wzbudzającej zachwyt pigmentacji.

A tak prezentuje się Skin Enhancer z boku - zgrabny słoiczek


Ja wciąż tkwię we wcale nie niemym zachwycie nad By Terry Cover -Expert, który uwielbiam latem za lekkość i krycie, zatem Skin Enhancer grzecznie czeka na pierwszą randkę z moją skórą.


Kevyn Aucoin The Sensual Skin Enhancer SX02

Gama kolorystyczna wprawia w osłupienie: znajdzie się kolor dla każdej karnacji i rasy. Wybrałam kolor SX02, przyjemnie jasny, nie różowy, nie za żółty.

Kevyn Aucoin The Sensual Skin Enhancer SX 02



Jestem ciekawa, czy i w tym przypadku będę tak zadowolona, na pewno dam Wam znać ;)



22 komentarze:

  1. Będę czekać na recenzję, nie słyszałam nawet o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, czy zacny:) A marka Kevyna Aucoina faktycznie nie jest jakaś mocno rozsławiona, może to się zmieni z czasem:)

      Usuń
  2. Ciekawy kosmetyk, zainteresowałaś mnie nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się ciekawy, fakt. Nie powiem, opisy i recenzje mnie mocno skusiły:)

      Usuń
  3. Ciekawy. Koleżanka jest właśnie w delegacji w Japonii, może ja poproszę o zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delegacja w Japonii - brzmi super!

      Usuń
  4. Zainteresował mnie ten kosmetyk :) Czekam na jego recenzję ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno będzie, ale nie wiem jeszcze kiedy:)

      Usuń
  5. Będziesz sama szyła swoją suknie ślubną???? Wow, jestem pod wrażeniem więc koniecznie potem ja pokaż na blogu :)

    Produkt wygląda kusząco. Zupełnie nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar uszyć, będzie to debiut, bo przeważnie szyję prostsze ubrania, ale mam nadzieję, że podołam:) Pokażę na blogu rezultat:)

      Marka mało znana, ale bardzo ceniona w kręgach wizażystów i makijażystów:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem strasznie, jak się spisze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa,jak ten korektor i podkład w jednym się spisze i czy ochy i achy nie są na wyrost;))

      Usuń
  8. chciałabym tak wyglądać jak ta modelka ;D makijaż jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym tak wyglądać;)) Płonne marzenie:P

      Usuń
  9. Bardzo jestem ciekawa efektu :)
    Interesujący kosmetyk ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, jak się się Kevyn Aucoin spisze na cerze;))

      Usuń
  10. Przyznam, że bardzo mnie zainteresowałaś :-) Teraz czekam jaką w efekcie mu ocenę wystawisz :-) A za suknię trzymam kciuki i czekam na zdjęcie oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciukasy, przydadzą się!:)

      Usuń
  11. ciekawa jestem recenzji, az musze poszukac wiecej o tym kosmetyku. Jestem pod wrazeniem, ze zdecydowalas sie na uszycie sukni slubnej... czekam na zdjecia! a kiedy slub i kiedy mozna spodziewac sie fotek na blogu? powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub prawdopodobnie w maju, data jeszcze nie zaklepana ostatecznie:))
      Fotki na pewno dodam:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...