czwartek, 25 lipca 2013

- 10% na NARS na hQhair - zniżka i likwidacja Marionnaud w Toruniu

Komu, komu zniżkę na NARS na hQhair?



Z kodem NARSJUL przez 48 godz. NARS na hQhair kupimy 10% taniej. Dobre i to;)

Serdecznie polecam bazę NARS Smudge Proof - genialna, trzyma cienie na mur-beton, nawet na moich tłustych powiekach:)

Ja oszczędzam, ale może Wy się na coś skusicie?





Z innych wieści - likwidacja perfumerii Marionnaud. Miała najlepszy system rabatowy, dogodne warunki zbierania punktów za zakupy, łączące się ze sobą i z rabatami procentowymi kupony zniżkowe, częste promocje, ale niestety mały asortyment. Marionnaud zamyka swój sklepik w Toruniu.
Z tej 'okazji' możemy dwa produkty kupić z rabatem 20%, trzy z rabatem 30%, a cztery z rabatem 40%. Promocja trwa do 21 sierpnia.  Szkoda, szkoda.


Ściskam czwartkowo;)




7 komentarzy:

  1. Kolejne miasto, gdzie likwidują Mario.... Szkoda i dziwna sprawa.

    Na razie jestem zaspokojona, ale ciekawe promo. Dobre i 10% :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niedawno Kraków, a teraz Toruń...

      Usuń
    2. Masakra;( dlaczego, co to ma znaczyć......

      Usuń
  2. a jestem z Torunia wiec pojade zobaczyc. Moze kupie cos ciekawego..szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w tej perfumerii, nawet nie wiem czy w moim mieście jest taka

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już dawno zlikwidowali, a lubię tą perfumerię, tylko tam mogłam kupić Malave do pazurków:(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...