środa, 19 czerwca 2013

Milk of Magnesia

Czego to ludzie nie wymyślą! Taśma klejąca do rysowania kreski eyelinerem, łyżeczka jako zalotka, rajstopy w sprayu, gąbka do nakładania podkładu, olej na włosy, mąka ziemniaczana na twarz, ścierka do mycia twarzy, pasta cukrowa do depilacji, preparat na jaskrę na porost rzęs... No więc do listy dodaję jeszcze mleczko magnezowe przeciwdziałające kamieniom nerkowym i nadkwasocie do... matowienia twarzy.



 Milk of Magnesia jako primer, matująca baza pod podkład przeciw błyszczeniu skóry:



Ile się naoglądałam na YT pochwał na ten temat, ile opinii przeczytałam - ho, ho! Jedno jest pewne. Dla zmatowienia cery, powstrzymania błyszczenia skóry zwłaszcza w upały, latem - ponoć nie ma lepszych produktów.

Milk od Magnesia - gdzie kupić?


 W Polsce Milk of Magnesia (zwłaszcza firmy Phillips, Phillips koniecznie! Podkreślały Amerykanki) niedostępny. Są tabletki albo zawiesina, mniej skoncentrowane i na receptę. Nie wiem, jak działają. Moje mleczko w zawrotnej objętości 12 oz (ok. 340 ml) upolowałam na Ebay. Do wyboru wersja 4 oz i 12 oz.
Koniecznie wersja Original (podkreślały dalej Amerykanki dodając, że inne wersje mają cukier, który niweczy efekt).

Milk of Magnesia - mleczko jakie jest - każdy widzi:)





Milk od Magnesia - before & after ;)


Jak używać Milk of Magnesia?  

Nakładamy preparat palcami, płaskim pędzlem, pędzlem flat-top. Najlepiej bez okrężnych ruchów, tylko podłużne i nie pod włoski. Mleczko jest raczej bezzapachowe. Póki co nie zatkało mi porów, nie przesuszyło. Przez chwilę po aplikacji lekko ściąga pory. Wysycha bardzo szybko, na matowo. Przed użyciem wstrząsnąć;)



Testy trwają już kilkanaście dni, sprawdzam mleczko magnezowe jako primer (z każdym podkładem, który mam:D) rezultaty na dniach!


Ściskam znad szukania tkanin na suknię ślubną...;)




20 komentarzy:

  1. Też o nim słyszałam/ czytałam, ale odpuściłam :) Czekam na relację z użytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam, czytałam, słuchałam, aż przyszły upały i rzekłam sobie: kupię i sprawdzę!:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aaa, bo może nie masz tłustej cery:) Ja mam i szukając baz matujących natknęłam się o dziwo na ten produkt:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazków:) Ciekawa jestem kto i w jaki sposób wpadł na pomysł, żeby mleczkiem przeczyszczającym smarować twarz;)

      Usuń
  4. Ja testowałam i polecam. Działa rewelacyjnie :) Trzeba się tylko przełamać. Ale to jak z używaniem ogórka czy awokado do maseczek - przecież to jedzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, awokado muszę w końcu wypróbować inaczej niż kulinarnie:)

      Usuń
  5. Jakie ciekawe wynalazki wyliczyłaś! :-)

    Ty piszesz o matowieniu cery, a ja dziś na temat wprost przeciwny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upały mnie skłaniają do refleksji na temat matowienia:)

      Usuń
  6. pierwszy raz o tym słyszę ;)
    zawsze ciekawią mnie takie produkty ,a o paru z nich takze wspomniałam na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie działające dziwolągi:)

      Usuń
  7. Słyszałam o tym ponoć magię sprawiającym środku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. where can i buy this product in poznan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunatelly you can't. Try on eBay :)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...