piątek, 21 czerwca 2013

Baza pod cienie NARS Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base

Smudge Proof Eyeshadow Base firmy NARS uchodzi za jedną z najlepszych baz pod cienie. Lubią ją profesjonalni makijażyści (np. Lisa Eldridge - u niej chyba widziałam ją pierwszy raz) oraz 'zwykłe śmiertelniczki', które temu primerowi wystawiły setki bardzo dobrych ocen na MakeupAlley (klik). 
Nars Smudge Proof Eyeshadow Base


Zastosowanie:

No smudging, creasing or caking - obiecuje producent. Baza Nars ma za zadanie utrzymać cenie na miejscu, zapobiega ich rolowaniu się, ścieraniu, rozmazywaniu. Ma sprawiać, że kolory będą intensywniejsze. Wydłuża trwałość cieni.


Aplikator bazy Nars

Baza ma postać białawego kremu w estetycznej i miłej w dotyku(!) buteleczce z aplikatorem. Rozprowadza się bardzo łatwo, gładko, zasycha praktycznie na sucho. Na powiece jest transparentna.

Moje odczucia:

Baza w 100% spełnia swoje zadanie. Po prostu. Mam tłuste powieki, bez bazy nie wyobrażam sobie nakładania cieni, bo po 3h byłyby tylko w załamaniu powieki. Baza NARS Smudge Proof Eyeshadow faktycznie przedłuża trwałość cieni, u mnie lekko podbija ich kolor. Nic się nie rozmazuje, nie zbiera w załamaniach. Cienie trzymają się świetnie aż do demakijażu!
Używam tej bazy także w upały i działa bez zarzutu.

Smudge Proof Eyeshadow Base


Bardzo dobry produkt, minusem jest cena przy stosunkowo niedużej gramaturze. Mam jednak cichą nadzieję, że baza NARS okaże się wydajna;) 
Na dniach dodam zdjęciowe porównanie-konfrontację bazy Urban Decay i Nars Smudge Proof - niech wygra lepsza;)

Baza pod cienie Nars

 Cena: 19 £ / 8g (moją kupiłam na hQhair).

14 komentarzy:

  1. Oj cena dla mnie niestety za duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie mogłaby być niższa, ale NARS się ceni niestety. Jakiś czas temu była na hQhair zniżka na NARSa, ja się nie załapałam, bo baza już była u mnie, ale zawsze byłoby te 10 zł do przodu;)

      Usuń
  2. Z tego co wiem to Nars jest tańszy dużo za granicą... Podobnie jak Nyx...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie wszystkie zagraniczne marki są u nas dużo droższe niż za granicą:(

      Usuń
  3. Urban Decay stosuję od lat, ale Narsowa baza też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narsowa jest lepsza od Urban Decay!:)

      Usuń
  4. UD jakoś u mnie wybitnie się nie sprawdziła, więc jestem ciekawa porównania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie baza NARS trzyma cienie lepiej niż Urban Decay Primer Potion, warto spróbować:)

      Usuń
  5. Oooo... nie znam i czuje sie mocno zaciekawiona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, bo to zacny produkt:))

      Usuń
  6. Jestem ciekawa, jak wypadnie w porównaniu do UD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam wielokrotnie - NARS jest lepsza:)

      Usuń
  7. Ja mam oko na Lime Crime :) co do innych produktow z NARS nie moge sie przekonac..nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie jeszcze coś NARSa wypróbowała. Niestety jest problem z dostępnością, tj. tylko sklep nars.eu wysyła do Polski, a mają drogą przesyłkę i nie robią zniżek:/

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...