czwartek, 9 maja 2013

Rossmann, Babydream, Kopf-bis-Fuß Waschgel (Uniwersalny żel do mycia)

Bardzo go lubię. Po prostu. Wcale mnie nie dziwi fakt, że sporo niemieckich kosmetyków Rossmann cieszy się tak dużym powodzeniem: niskie ceny, dobra dostępność, praktyczne opakowania i - co ważne dla mnie - świetne, proste składy. Konglomerat tych cech sprawia, że żele do mycia, szampony i odżywki do włosów, a także mój ulubieniec samoopalacz Sun Ozon (recenzja i swatch tutaj) są produktami, które rywalizować mogą z tożsamymi produktami z górnej półki.

Delikatny żel do mycia Babydrem



Żel BabyDream Kopf-bis-Fuß dedykowany jest dzieciom - zawiera rumianek, d-panthenol, ma neutralne pH.
Babydream Kopf-bis-Fuß


Nie ma w nim żadnych barwników, drobinek czy innych udziwnień. Skład jest bardzo przyjazny. Żel do mycia bez SLS.  Dodatkowo mamy dużą pojemność i praktyczną pompkę.

Żel Babydream - skład

Zastosowanie:
Ja używam żelu do mycia twarzy i do mycia włosów. Sprawdza się też jako żel do mycia pędzli czy ciała. 4 w 1!

Ten maluszek na zdjęciu ma chyba taką radochę z mycia żelem jak ja:))
Nie ma się co rozpisywać, bo każdy chyba go zna. Jak dla mnie - perełka:)
Na KWC tutaj.


18 komentarzy:

  1. Na pewno go wypróbuję. Z tej serii bardzo lubię też szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu nie miałam, ale na pewno się skuszę kiedyś:)

      Usuń
  2. Całkiem fajny :) Nie pomyślałam, żeby używać go do włosów, w takim razie po Twojej recenzji chyba się skuszę na zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów mi się sprawdza, ma neutralne pH, więc nie podrażnia skóry głowy:)

      Usuń
  3. Bardzo go lubię, ale zapach mnie męczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest inny niż u typowych żeli, ale ja już przywykłam:)

      Usuń
  4. też uzywam od czasu do czasu tego żelu , gdy skonczy sie mój micelarny żel do mycia twarzy zastępuję go doraznie właśnie tym żelem . A sam żel to stały bywalec w mojej łazience , ponieważ mam dziecko to głównie dla niego kupuje ten kosmetyk .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się doczekam kiedyś potomka to też na pewno postawię na te kosmetyki.
      Ciekawi mnie, czy nie szczypie w oczy, jakoś nie sprawdziłam.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała wolne środki to myślę, że warto sprawdzić:)

      Usuń
  6. A ja cały czas nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy by Ci się spodobał:)

      Usuń
  7. Te kosmetyki z BabyDream są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam szampon żelu nie, ale kiedy moje zapasy spadną do połowy to może i w niego się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle o nim słyszę :) Chyba się skuszę w końcu...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie szampon się nie sprawdził, ale chyba dam szansę temu gagatkowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę go kiedyś sobie zakupić w PL i przypomnieć sobie lata młodości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo go lubię zużyłam już chyba z 5 opakowań:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...