czwartek, 30 maja 2013

Himalaya Herbals Odżywka do włosów ulatwiająca (ehe...) rozczesywanie

- A my się nie damy rozczesywać! - powiedziały Włoski. A że są to bardzo słowne Włoski - jak postanowiły, tak zrobiły. Podejrzliwie rzucały okiem na odżywkę Himalaya Herbals przez kilkanaście użyć by wraz z końcem nieszczęsnej tuby objawić światu następującą prawdę: odżywka ta na nie nie działa. (Dodam, że mam długie włosy o wysokiej porowatości.)

Odżywka nie dla włosów o wysokiej porowatości



Owszem, odżywka ładnie pachnie, ma ładną tubkę, zacny skład (hibiskus, lilia wodna). Ale, ale, ale...

Nie odżywia. Nie nawilża. Nie ułatwia rozczesywania. Nie wygładza. Jest mało wydajna i tak jakoś spływa z włosów (mimo, że przed nałożeniem odżywki na włosy odsączam je znacznie w ręcznik).


Himalaya Herbals odżywka do włosów, która oszukuje;)

Kupiłam ją na DOZ.pl. Od siebie nie polecam. Póki co karmię włosy zestawem szampon + odżywka Natura Siberica. Zobaczymy, czy będzie to znajomość-pomyłka czy płomienny romans zakończony włosową ekstazą;)

2/10

26 komentarzy:

  1. uuu nie pocieszyłaś mnie, bo ją mam i czeka w kolejce na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie zadziała, u mnie dawała tylko ładny zapach włosom:/

      Usuń
  2. Moje włosy świetnie rozczesują się po drożdżowej masce babuszki Agafii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, coś kojarzę, że dobre recenzje zbierała;) Muszę ją sobie gdzieś odnotować:)

      Usuń
  3. u mnie się sprawdziła, a mam kręcone i puszące się włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam puszące, ale niestety, u mnie zero efektu:(

      Usuń
  4. W takim razie spokojnie można ją sobie odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie zadziała Katalinko, kto wie?:)

      Usuń
  5. czyli brzyyyydaaaal :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydal i paskudnik, chociaż pachniał ładnie:D

      Usuń
    2. Buuu dobrze, że się szybko skończyła ;)

      Usuń
  6. Sparzyłam się już na komplecie babci Agafii i na razie przestałam eksperymentować :-| Pasuda jedna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Babuszki jeszcze nie miałam, jestem ciekawa na czym się tak sparzyłaś, będę unikać:)

      Usuń
    2. Używałam zestawu Tradycyjny syberyjski szampon i balsam do włosów Nº 4 na kwiatowym propolisie – puszystość i lekkość w układaniu - puszystość - miotła na głowie, regeneracja i zapobieganie wypadaniu włosów - wypadają, jak wypadały i wcale lepiej nie wyglądają. Do tego rozczesanie (a mam dość długie włosy)to istny koszmar... Została mi połowa produktów i wydaje je dalej - może komuś posłużą.

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze produktów z tej firmy, nawet nie wiem gdzie można je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dopiszę w poście - kupiłam to na doz.pl :)

      Usuń
  8. Ja również mam zamiar zdobyć więcej produktów z firmy Natura Siberica. Jeden szampon już mam i jak na początek spisuję się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do mojego nawilżającego się jeszcze nie wypowiem, póki co mnie nie powalił, ale może on pokazuje efekty po dłuższym czasie;)

      Usuń
  9. Tej odżywki nie miałam. Uwielbiam markę Himalaya, ale byłam pewna, że i ona ma w swojej ofercie jakiś bubel. Nie kupię tej odżywki, za to olejek do włosów, szampon nawilżający i produkty do twarzy gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nawilżający mnie zaciekawił, też go sobie gdzieś odnotuję:)

      Usuń
  10. Hhhmmm nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nic ciekawego;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam 1 wpis i już mam ochote na kolejny. Naprawdę ciekawie tu :). Może obserwujemy siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie podałaś pełnego składu :(
    nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale chciałabym wypróbować co nieco ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie też wrażenia nie zrobiła, dałabym może 5/10. Za to moja koleżanka była nią zachwycona, wszystko zależy jaki mamy typ włosów itd.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...