piątek, 17 maja 2013

From Russia with love! Odżywki i szampony Natura Siberica oraz Baikal Herbals. Organiczna pasta do zębów

Pokończyły mi się zapasy szamponów i odżywek, postanowiłam tym razem spróbować chwalonych tu i ówdzie Rusków:) Kosmetyki bazują na naturalnych składnikach znad Bajkału ('Błękitne oko Syberii', najstarsze i najgłębsze jezioro świata!). Wszystkie produkty kupiłam w sklepie Kalina, ale są też inne sklepy oferujące naturalne rosyjskie kosmetyki. Na przesyłkę czekałam 3 dni, dziś Pan Listek (listonosz) przywiózł paczuszkę. No to spójrzmy, co kryła jej zawartość:


ODŻYWKA DO WŁOSÓW. REGENERUJĄCA DLA WŁOSÓW ZNISZCZONYCH I ŁAMLIWYCH.  Bajkał Herbals.

 
Z prawej - balsam do włosów regenerujący do włosów łamliwych i zniszczonych

Balsam regenerujący przeznaczony dla włosów wymagających intensywnej pielęgnacji.

Przeciwdziała przesuszeniu i łamliwości. Wygładza je, co ułatwia rozczesywanie i układanie.



ORGANICZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH. OBJĘTOŚĆ I NAWILŻENIE. Natura Siberica.


Balsam dla włosów suchych na bazie ekstraktów z Kosolimby, Dzikiej Róży Dahurskiej nadaje włosom objętość i zdrowy wygląd.

Duża zawartość naturalnej witaminy C w ekstrakcie z Dzikiej Róży Dahurskiej zapewnia włosom długotrwałą ochronę i delikatną pielęgnację, chroni włosy przed utratą wilgoci.
Włosy zyskują naturalny blask.
Ekstrakty kosolimby zawierają aminokwasy, które odbudowują naturalną strukturę zniszczonych włosów, oraz nadają im objętość i puszystość. Dla odżywienia włosów w składzie balsamu zastosowano również naturalne roślinne proteiny.

 
Szampon Ochrona i odżywienie oraz odżywka Objętość i Nawilżenie

 

ORGANICZNY SZAMPON DLA WŁOSÓW SUCHYCH. OCHRONA I ODŻYWIENIE. BEZ SLS. Natura Siberica.


Szampon ochronny dla włosów suchych na bazie Różeńca Górskiego i Mleczka Cedrowego z dodatkiem olejku z Ałtajskiego Rokitnika.

Różeniec Górski posiadający unikatowe właściwości przywraca włosom ich naturalną życiową energię i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

Mleczko cedrowe, nazywane inaczej „Mleczkiem Młodości” zawiera ogromną ilość naturalnej substancji odmładzającej- witaminy E.
Olejek z Rokitnika Ałtajskiego odżywia komórki włosów.

 
Ciekawe opakowanie - praktyczne zamykadełko

SZAMPON DO WŁOSÓW. OBJĘTOŚĆ I SIŁA. Baikal Herbals

 Szampon do włosów cienkich, matowych i pozbawionych objętości na bazie ekstraktów z syberyjskich ziół. Szampon przywraca włosom życiową siłę i zdrowy blask.
Macierzanka Mongolska wyraźnie poprawia strukturę włosów przywracając im naturalny kolor i wygląd. Nieśmiertelnik wzbogaca cebulki włosowe w witaminy C i D, intensywnie pielęgnuje włosy chroniąc przed szkodliwymi czynnikami.
Biały Mech sprawia, że włosy stają się elastyczne, mocne, nasyca je niezbędnymi mikroelementami.
Szampon wyśmienicie oczyszcza i wzmacnia włosy, które stają się zdrowsze, bardziej puszyste i pełne objętości.

 
Z lewej - szampon Baikal Herbals Objetość i Siła

ORGANICZNA PASTA DO ZĘBÓW. WZMACNIAJĄCA SZKLIWO. BEZ FLUORU.

BORÓWKA BRUSZNICA

 
Pasta do zębów Borówka Brusznica

Organiczna pasta do zębów zapewnia efektywną pielęgnację jamy ustnej, zapobiega rozwojowi próchnicy, delikatnie czyści i poleruje szkliwo przywracając zębom naturalną biel i blask.

Naturalne składniki czyszczące sprzyjają efektywnemu i delikatnego usuwaniu nalotu nazębnego.

Organiczne ekstrakty Borówki Brusznicy i Bergenii zapobiegają rozwojowi chorób jamy ustnej, stają się źródłem witamin i mikroelementów, posiadają właściwości antyoksydacyjne oraz przeciwzapalne działanie.

Pasta wzmacnia szkliwo oraz pozwala utrzymać na odpowiednim poziomie mikroflorę jamy ustnej.
 
Pasta do zębów organiczna Babuszki Agafii.
Mam nadzieję, że Agafia zachowała zęby do późnej starości ;)

Wszystkie opisy ze strony sklepu Kalina. Pożyczyłam;)
* * *

 
Wszyscy przybysze razem- rosyjskie kosmetyki naturalne

Szampony i odżywki wyglądają smakowicie, nie powiem;) Te z Natura Siberica to (stosując nomenklaturę Monty Pythona) prawdziwe Wielgusy - mają aż 400 ml.


Piękne włoski - I'm cooooming! ;)

20 komentarzy:

  1. też zaczynam mieć chętkę na te Ruski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że są godne:)

      Usuń
  2. Mi niestety nie służą ruskie kosmetyki.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie;)

    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/urodzinowe-rozdanie-u-basia86.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby moim kudełkom się spodobały:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak się będą spisywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też:) Póki co podziwiam opakowania:))

      Usuń
  4. strasznie jestem ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dziś pierwsze zaspokajanie ciekawości nastąpi, obym się nie rozczarowała:)

      Usuń
  5. Też jestem ciekawa tych szamponów. Szukam fajnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw wybrałaś, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam suchawe włosy, toteż poszłam w nawilżenie, mam nadzieję, że się u mnie Ruski sprawdzą:)

      Usuń
  7. Jak ja dawno nie robiłam zakupów rosyjskich,a tyle rzeczy mi się marzy,na przykład to,co zamówiłaś,dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobry, jestem optymistycznie nastawiona:)

      Usuń
  8. ja bardzo lubię rosyjskie specjały i większość, którą dotychczas miałam/mam mi służy :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki. Jeszcze nie miałam przyjemności ich używać. Ale na pewno w końcu coś zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natura Siberica bardzo polubiłam, a pozostałe na razie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Same ich opakowania są urocze i kuszą.. :))) !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji zbliżającego się otwarcia sklepu internetowego z kosmetykami naturalnymi, ekologicznymi oraz innymi dobrymi jakościowo produktami przygotowaliśmy na naszym blogu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Serdecznie zapraszamy do zabawy! :)

    Pozdrawiamy,

    www.bioema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...