środa, 15 maja 2013

By Terry Cover Expert, Perfecting Fluid Foundation - podkład kryjący By Terry

    To jeszcze zdobycz zimowa z promocji -10$ na strawberrynet.com :) Podkład francuskiej marki By Terry, o której po raz pierwszy usłyszałam na kanale Lisy Eldridge. Entuzjastyczne recenzje na MakeUpAlley przekonały mnie do zakupu.
 

By Terry Cover Expert Perfecting Fluid Foundation



    Podkładu jeszcze nie używałam, wciąż jestem oczarowana poprzednio recenzowanym podkładem Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation (klik). Podkłady udało mi się upolować za jednym zamówieniem.

By Terry

    Czym nas wabi producent? Otóż Cover Expert jest obietnicą podkładu doskonale stapiającego się ze skórą, zapewnia optymalne krycie za sprawą bardzo dobrej pigmentacji, cera jest ujednolicona z naturalnym, satynowym wykończeniem.


By Terry Cover Expert 2 Neutral Beige

   By Terry Cover Expert obiecuje zakrycie różnych rodzajów niedoskonałości bez uczucia ciężkości czy efektu maski. Poprawia wygląd cery, cera jest ujednolicona, widocznie młodsza. Wypełnia zmarszczki, załamania skóry, odbija światło.



Poniżej - By Terry Cover Expert kolory, shades:
By Terry Cover Expert shades


Kosmetyki By Terry w Polsce są niedostępne. Można je kupić na Strawberrynet.com, eBay, na stronie producenta (tu b.droga wysyłka).



By Terry Cover Expert Foundation shades





By Terry Cover Expert swatch - all shades (źródło: beautyprofessor.net)

W składzie m.in. kwas hialuronowy i aktywne składniki.

Podkład kryjący By Terry - tajemniczy Francuz ;)


I na koniec swatch By Terry Cover Expert #2 Neutral Beige na mojej skórze:


By Terry Neutral Beige #2




Świetne recenzje na MakeupAlley: klik (średnia 4,5)
Strona By Terry z opisem tego podkładu: klik

Jutro pierwsze testy:)

14 komentarzy:

  1. Prezentuje się dobrze, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam w różnych konfiguracjach i dam znać, czy warto:)

      Usuń
  2. O mamo od dawna się na niego czaję! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę:) Dam znać oczywiście, jutro premiera na licu:))

      Usuń
  3. Nie słyszałam o nim ale chętnie się dowiem czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, marka mało znana. Dam znać co i jak:)

      Usuń
    2. Rowniez czekam na jakies wieksze informacje o produkcie :) takze czekam na recenzje i jakis makijaz :)

      Usuń
  4. Piękny kolor tego podkładu, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor prawie najjaśniejszy, mam nadzieję, że będzie mi pasował:)

      Usuń
  5. nie znam tej firmy, ale Shu od Twojej recenzji nie chce się ode mnie odczepić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shu wciąż kocham:) Wśród lekkich i lekko rozświetlających to mój ulubieniec;))

      Usuń
  6. Szkoda, że ich kosmetyki są w Polsce niedostępne :( pierwszy raz widzę tą firmę :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm wydaje mi się, że kiedyś w Sephorze widziałam podkład z pędzlem tej marki, ale mogę się bylic - było to kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać co to za cacko :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...