środa, 10 kwietnia 2013

Przegląd prasy: In Style

Po obejrzeniu dzień po dniu sensacyjnej trylogii o Jasonie Bournie (Matt Damon!*.*) przyszedł czas na kolorowy, relaksacyjny odmóżdzacz stricte kobiecy. Jakiś czas temu skorzystałam z oferty półrocznej prenumeraty czasopisma In Style ( Groupon, 19,90 zł).  Dziś dotarł świeży numer, oto co znajdziemy w środku:

In Style, maj 2013









Sposoby na piękne włosy

Jeansy

Białe zegarki

5 przykazań stylu - Donatella Versace
Z ciekawszych artykułów - Czy to naprawdę działa? 

Redakcja ocenia działanie wybranych kosmetyków składających się wyłącznie z olejków eterycznych i wyciągów roślinnych (tusz Korres, mgiełka do włosów Klorane, Mineralny Filtr SPF 30 John Masters Organics, ekologiczny płyn do mycia naczyń Lilly's Eco Clean, żel do mycia zębów Tołpa, ziołowy szampon Herb Garden Shine & Life Skin Blossom, Regenerujący Eliksir na Noc Sanoflore, różany piling do ust Pat&Rub, L'Occitane żel do kąpieli Citrus Verbena, Upiększający eliksir do twarzy SantaVerde, chłodzący żel pod oczy Phenome Eye Puffiness Minimizer).


Czy kosmetyki zawierające tylko wyciągi roślinne i olejki eteryczne działają?

Truskawkowy peeling do ust Pat&Rub

I mój ulubiony artykuł w każdym numerze (prócz art. o ulubionych kosmetykach gwiazd) - dobrze wydane nie więcej niż 25 zł, czyli tanie a dobre:

Tanie a dobre kosmetyki
Szczypta technik makijażowych, pędzel czy palce?

Metody nakładania podkładu
I na koniec coś dla gotujących/zjadających - kącik kulinarny, tu akurat makaron z suszonymi pomidorami:

Makaron z suszonymi pomidorami


Ogólnie pismo mnie nie porwało, moda do mnie nie trafia, a jest jej stosunkowo najwięcej, ale w numerze jest też kilka ciekawych artykułów.





15 komentarzy:

  1. nie przepadam za gazetami, uważam je za zbędny dodatek. jedyną gazetę jaką czytałam było pismo o tańcu, które niestety zostało wycofane. a szkoda. innych pism nie kupuję, wolę zakupić książkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. praktycznie w ogóle nie czytam tego typu gazetek, większość tam reklam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego rzadko kupuję Twój Styl, który zawsze lubiłam, na co 3. stronie reklamsko :(

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze okazji jej przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazet nie czytam.. czasami jednak coś wpadnie mi w ręce w poczekalni i faktycznie można w nich znaleźć 'perełkowe' artykuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie gazety się świetnie sprawdzają w autobusach, pociągach i poczekalniach;)

      Usuń
  5. Czasem kupuję InStyle i czytam w przerwie między zajęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie kupuje gazet, ale dzisiaj zrobilam wyjatek - kupilam marie claire tylko dlatego, ze dodali lakier do paznokci od ciate i probke balsamu do ciala (mieszkam w UK).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, u nas możemy pomarzyć o takich dodatkach:/

      Usuń
  7. Rzadko kupuję In Style... Ale ten artykuł o dobrze wydanych 25złotych jest naj;)

    OdpowiedzUsuń
  8. InStyle zazwyczaj nie kupuję, do moich ulubieńców należy tylko Elle i TwójStyl, czasem Sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupuje w ogole instyle, a juz najbardzije szkoda mi kasy na avanti - katalog reklamowy za 5 zl. Jedyne gazety, ktore moim zdaniem sa ciekawe to pani i zwierciadlo

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...