sobota, 13 kwietnia 2013

Promienna, pełna życia cera - Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation (review + swatch)


     Chciałam i starałam się zamknąć recenzję w kilku zdaniach. Skubaniec jest jednak za dobry by napisać o tym krótko, że jest dobry:) Wcale się nie dziwię pochlebnym recenzjom tego cudeńka na Makeup Alley. Jest to bez wątpienia jeden z najlepszych podkładów jakich używałam. Jeśli kolor będzie odpowiednio dobrany podkład będzie całkowicie niewidoczny.
Jeśli to mają na myśli ludzie mówiący o pięknych cerach Japonek, które do 50-tki wyglądają jak 20-tki to ja się na to piszę ;)

Shu Uemura 974 Light Honey



    Ten wyprodukowany w Japonii podkład to obietnica świetlistej (ale nie świecącej), wypoczętej, gładkiej, rozświetlonej i nawilżonej cery. 
Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation to podkład dla stawiających na lekkość i wysoki komfort użytkowania przy jednoczesnej pielęgnacji cery.


Skład - bardzo ciekawy, odzwierciedla działanie podkładu, spójrzcie same:
Na pierwszym miejscu mamy Maris Aqua - niezwykle nawilżającą wodę z minerałami, która dodatkowo łagodzi podrażnienia, zapobiega suchości naskórka. Mamy też dobroczynny skwalan, który również doskonale nawilża. W składzie znajduje się cały szereg innych składników nawilżających: maltitol, witamina E, gliceryna, sorbitol, ekstrakt z granatu. Mamy również antyoksydant

Shu Uemura Face Architect Ingredients

Aplikacja:
Opakowanie Face Architect zaleca by przed użyciem wstrząsnąć (ja i tak wstrząsam każdy podkład przed użyciem, by składniki dobrze się wymieszały). Shu Uemura Fit Fluid Foundation nakłada się świetnie zarówno Beauty Blenderem jak i palcami czy pędzlami.  Jest wydajny, pompka podkładu jest genialna, można dozować podkład niezwykle precyzyjnie - czy chcę całą pompkę czy 1/10 - nie ma problemu z dozowaniem!


Wykończenie:
Satynowe. Face Architect daje ładne wygładzenie, gwarantuje piękne odbijanie światła, miękki modelunek światło-cieniowy. Podkład Shu Uemura pięknie stapia się ze skórą,nie osadza się w porach, ale też nie kasuje ich zupełnie, nie jest bowiemnie jest naszprycowany silikonem.

Shu Uemura 974 Light Honey

Krycie:
Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation ma zasadniczo średnie krycie, ale nie ma problemu z wyczarowaniem krycia bardzo lekkiego czy mocnego, jeśli punktowo (np. na niedoskonałości) dołożymy warstwę. Ja mam kolor 974 Light Honey, który jest pięknie żółty - gasi szarość twarzy
i zaczerwienienia.


Trzymanie matu:
Podkład od momentu nałożenia daje promienny efekt satyny. Moja tłusta cera zaczyna się nieco bardziej świecić po 4-5h, ale nie jest nieestetyczny błysk. 



Dla kogo:
Jeden z nielicznych podkładów, z któego moim zdaniem zadowolone będą wszystkie typy cer. Mojej tłustej nie wyświeca, a suchą nawilży (patrz: bogaty skład).

Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation  974 swatch:


Shu Uemura
W różnym świetle i za pomocą różnych programów w aparacie:

Od lewej:
  1. Clarins Everlasting 105 Nude
  2. Revlon Colorstay 150 Buff (Combination/Oily)
  3. Shu Uemura Face Architect Fit Smooth 974
  4. Diorskin Nude Skin Glowing  020
  5. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW2Y
  6. Guerlain Lingerie de Peau #31
  7. Bourjois Healthy Mix 51 (stara wersja)
  8. Bourjois Healthy Mix 54 (stara wersja)
Shu Uemura, Bourjois, Laura Mercier, Dior, Revlon...



Shu Uemura Fit Fluid Foundation 974 swatch


Shu Uemura Fit Fluid Foundation 974 swatch


Shu Uemura Face Architect Fit Fluid Foundation 974 swatch


Shu Uemura Fit Fluid Foundation 974 swatch

A tu jeszcze paseczek Laura Mercier Silk Creme na m-scu 6. :

  1. Clarins Everlasting 105 Nude
  2. Revlon Colorstay 150 Buff (Combination/Oily)
  3. Shu Uemura Face Architect Fit Smooth 974
  4. Diorskin Nude Skin Glowing  020
  5. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW2Y
  6. Laura Mercier Silk Creme - Cream Ivory
  7. Guerlain Lingerie de Peau #31  (paskudztwo!)
  8. Bourjois Healthy Mix 51 (stara wersja)
  9. Bourjois Healthy Mix 54 (stara wersja)


Shu Uemura swatch


Ten podkład to wypielęgnowana, zdrowa, świetlista i piękna cera w butelce. Sprawdzi się również na cerach poszarzałych czy dojrzałych.  Zdecydowanie polecam!

W Polce niedostępny, można go kupić przez Internet. Ja swój kupiłam na strawberrynet.com.

9/10 (cena)





27 komentarzy:

  1. Interesujący produkt:)u mnie ostatnio obietnice jak w nagłówku spełnia Diorskin Nude:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam, ale u mnie się słabo sprawdził:(

      Usuń
    2. też testowałam Diorskn Nude, świetny!
      Kusisz Ewelinko tym Shu Uemura, powiedz jak cenowo wypada?

      Usuń
    3. Aguś, apłaciłam za niego 140 zł (pojemność 30 ml) :)

      Usuń
  2. Kusisz...a ja już kupiłam podkład...ale i tak kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to polecam go na przyszłość:)

      Usuń
  3. jaaa,zapragnęłam go.Szkoda,że tak trudno go dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny żółtek!
    Tylko gdyby był trochę jaśniejszy.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest typowo ciepłym kolorystycznie podkładem. Dla mnie też zimą ciut za ciemny, ale mi to nie przeszkadza, bo i tak się czasem smaruję balsamem brązującym:)

      Usuń
  5. Zapowiada się mniamuśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go już trochę czasu i mi się bardzo podoba:) Pięknie ożywia cerę:)

      Usuń
  6. Oj spodobała mi się , idę szukać na Truskawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się kolor,dlatego że jest żółty,a nie tak jak większość podkładów różowawy,albo beżowy.Mam bardzo wrażliwą cerę stosuje tylko podkłady mineralne,ale gdyby to był podkład mineralny napewno bym go nabyła.
    Zapraszam na nowy blog:http://sisilavender.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opisie na opakowaniu producent pisze 'mineral fluid foundation' :)

      Usuń
  8. Musiałabym najpierw przetestować, jak sprawdzi się na cerze wrażliwej i wybrednej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego niestety nie wiem, ja rzadko miewam podrażnienia. Moim zdaniem jednak wykazuje właściwości pielęgnacyjne:)

      Usuń
  9. Fajnie, że daje radę na tłustej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze mnie ciągnie do zabawek Shue Uemury :-) Ma cudowne podkłady, cienie, sztuczne rzęsy i kolekcje makijażowe :-) Niestety, ciężko z ich dostępnością. Poza tym ciągle mnie kusi kolaboracja z Karlem Lagerfeldem, czyli Mon Shu Girl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie też mi się podobają:) Ale póki co mam co zużywać:p

      Usuń
  11. zaciekawił mnie ten podkład :) a dobrze przylega do skóry, tzn nie ściera się? illamasqua rich liquid i laura mwrcier silk creme schodzą mi z twarzy.. ale laura dosyc ladnie wyglada- kryje bardzo dobrze ale przy tym wyglada naturalnie, z kolei illam. robi straszna maske :/ i wlazi w pory, uwidacznia je bardzo. colorstay u mnie tez sie nie trzymal.. chyba najlepiej z tym sobie radzikl double wear ale tera\z szukam podkladu trwalego :) jak okreslilabys na zywo ten kolorek light honey? jest ciemniejszy od 135 illam a podobny do creme ivory laury?

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie jak by się sprawdził na innej cerze. i fajnie by było zobaczyć zdjęcia jak wygląda na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...