wtorek, 12 marca 2013

Zniżki Douglas - podkład Max Factor za 1 gr!

Przyszedł dziś do mnie pocztą katalog Douglas, oprócz garstek ciekawostek i nowości w numerze znalazłam też zniżki. Najciekawsza to chyba ta, że przy zakupie pomadki Lipfinity otrzymamy podkład Max Factor za grosz ;) Poniżej zniżki do perfumerii Douglas, może komuś się przydadzą:)


Katalog Douglas 03/2013

Nowości makijażowe:

Lakiery OPI z kolekcji 'europejskiej', inspirowane głosami fanek z Polski, Węgier, Czech i Rumunii, dostępne w 12 odcieniach.
Puder-róż Clarins Palette Eclat Poudre Teint & Blush.
Paleta 8 cieni Bobbi Brown - Lilac Rose Eye Palette.
Collistar Eyeshdow Palette.

Nowości: Paleta Bobbi Brown, lakiery OPI, Clarins Eclat Poudre
Clinique High Impact Waterproof Mascara. Tusz Chanel Le Volume. Tusz Sisley So Intense Mascara.

Chanel Le Volume, Sisley So Intense

Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle Correcting Eye Cream. Sisley Botanical D-Tox Nuit. GlamGlow Super-Clearing Mud Mask Treatment (mieszanka wygładzających kwasów i węgla).

Sisley BotanicalD-Tox Nuit, GlamGlow Mud Mask


I promocje, rabaty, gratisy w perfumerii:

Zniżka Bourjois



Sally Hansen -20%


Podkład Max Factor za grosz!

Zestawy miniatur

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zacna promocja, ciekawe czy wszystkie kolory są dostępne;)

      Usuń
  2. kusi mnie ten tusz Sisley *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście zlikwidowali jedyne stoisko Sisley w D., więc sobie nawe nie przetestuję, szkoda.

      Usuń
    2. u mnie nie ma i nigdy nie było :(

      Usuń
  3. Super promocja ale ja jak narazie tuszy i pomadek mam dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę do Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna promocja, akurat lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajna okazja, żeby uzupełnić zapasy:)

      Usuń
  6. A o co chodzi z tą promocją za 1 grosz ? Mogłabyś ją przybliżyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:)
      Podkład Max Factor Smooth Effect przy zakupie dowolnego odcienia pomadki Lipfinity. Promocja w dniach 1-31.03 :)

      Usuń
  7. Ja ostatnio w koncu się pozbyłam mojej zniżki 40 zł w Douglasie:) Mam swoj urodzinowy zestaw Clinique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam kupon urodzinowy na (marne) 10% i też nie mam za bardzo na co wykorzystać;)

      Usuń
  8. Nice blog!
    wanna follow each?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  9. A już myślałem, że obojętnie jaki podkład! Lipfinity mnie ciekawi, ale zaczekam aż będzie pormocja na ten produkt ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo rabatów;p dobrze wiedzieć!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe tylko jaka gama kolorów jest dostępna...;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic ciekawego...niestety Douglasowe promocje wypadają bardzo słabo na tle konkurencji :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...