sobota, 30 marca 2013

Rimmel 60 seconds - lakier w kolorze How do you lilac it?

    Lakier ten udało mi się upolować ze sporą zniżką w Rossmannie ( -40% na kolorówkę, oby częściej takie zniżki!). Kosztował dosłownie kilka złotych, a jest całkiem niezły.

Rimmel 60 Seconds


Ma ładny, liliowy, pastelowy kolor i jak nie lubię generalizowania, że taki i śmaki kolor jest idealny na lato, taki na zimę, inny na obchody Dnia Sprzątania Biurka ( drugi poniedziałek stycznia!) a jeszcze inny na Światowy Dzień Budyniu (31 marca!), tak ten kolor po prostu bardzo mi się z ciepłą porą roku kojarzy;)



Pastelowy, liliowy, lekko wrzosowy lakier do paznokci



Lakier Rimmel obiecuje nam wysychanie w minutę i faktycznie schnie dosyć szybko. Dwie warstwy pokrywają jednolicie płytkę. Emalia silnie błyszczy. Trzyma się na paznokciach nieźle, kilka dni.


Rimmel 60 Seconds How do you lilac it? na paznokciach

Oprócz ceny i koloru plusem jest szeroki pędzelek - w trymiga nakłada produkt na płytkę. Bardzo lubię to rozwiązanie w lakierach do paznokci.




Rimmel Nail Polish 620

Nie jest to Essie, ale myślę, że za tę cenę to całkiem fajny lakier. Dostępnych jest 9 odcieni.


29 komentarzy:

  1. Jest śliczny. Nawet planowałam go kupić, ale stwierdziłam, że mam podobne lakiery w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten liliowiec, ciekawe, czy uda mi się go zdenkowac;))

      Usuń
  2. Mam ten lakier i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii jeden lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor *_*
    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor przyjemny, lubię takie:)

      Również wesołych!

      Usuń
  6. Bardzo ładny, ja wczoraj kupiłam lakier z tej serii w kolorze Funtime Fuschia. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad fuksją Rimmelową, ale mam juz podobne odcienie więc nie szalałam;)

      Usuń
  7. bardzo przyjemny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę o nim pamiętać, jak trafię na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwa lakiery z tej serii i uważam, że są super. szkoda, że nie ma więcej kolorów do wyboru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, które masz odcienie:)

      Usuń
  10. całkiem ładny, jednak nie jest to nic nowego. parę praktycznie takich samych odcieni już widziałam. mimo tego, idealny na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z liliowych mam tylko ten, ale widziałam podobny wśród Essie i Max Factora;)

      Usuń
  11. Kolor śliczny, ale miałam z tej serii fuksję i niestety odpryski były już 2go dnia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda:( U mnie bez wspomagaczy dość długo trzyma. Nie jest to,jak pisałam, Essie ale całkiem przyzwoicie się trzyma;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię lakiery z tej serii i takie pastelowe kolory, podejrzewam więc, że ten lakier kiedyś będzie i mój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor- bardzo lubię takie lawendziaki.
    bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tą serie z Rimmela :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sie takie kolory bardzo kojarzą z wiosną :) Właśnie w zeszłym tygodniu miałam na paznokciach podobny odcień :) Będę musiała przyjrzeć się tym lakierom z Rimmel bliżej, bo jeśli rzeczywiście schnie tak szybko, to warto będzie go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię lakiery z Rimmel.

    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że ładny kolor, ale mam podobny Lioele, więc się nie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dwa lakiery z tej serii i bardzo je lubię ;) u mnie z topperem z sh trzymają się na paznokciach tydzień (może dałyby radę dłużej, ale po tygodniu odrosty nie wyglądają już za fajnie i zmywam lakier) ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...