środa, 20 marca 2013

Essie Fiji

    Czasem mnie wkurza, nie powiem. Jedna warstwa Fiji jest jak dzieło małolaty, która sobie koloruje paznokcie korektorem. Smugi i paski, niezadowalające krycie. Albo to ja muszę jeszcze nad nim popracować;)
Dwie warstwy wyglądają dużo lepiej i jest to w przypadku tego lakieru Essie niezbędne minimum. Płytka jest ładnie pokryta kolorem. A cóż to za kolor?



Lakier-ślubniak? Essie Fiji





Nie wiem, czy zdjęcia dobrze to oddały, ale Fiji od Essie to mleczny, mleczno-różowy lakier. Z tych kryjących. Ogólnie lubię takie mleczne lakiery, bardzo dziewczęco i świeżo wyglądają.


Essie Fiji


Trwałość jak to u Essie - bardzo dobra.

Essie Fiji 2 warstwy/ 2 coats
Ocena 8/10





Kupiłam go bardzo okazyjnie na Feelunique, niestety, niestety Feel już nie wysyła do Polski lakierów:(



29 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, przypomina korektor na paznokciach. Może z jedną warstwą wyglądałby lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również nie przypadł do gustu:<

      Usuń
    2. Jedna warstwa nie jest mniej przejrzysta, to wciąż 'korektor' tyle, że są smugi.
      Ja myślę, że na bladych dłoniach, przy jaśniutekiej skórze fajnie wyglądają takie kolory:)

      Usuń
    3. Tu się zgodzę- wygląda jak kreda. Nie podoba mi się.

      Usuń
  2. Nigdy nie mogłam się do czegoś takiego przekonać i myślę, że zgodzę się z poprzedniczką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie lubiłam, a potem się jakoś przekonałam, z tym że już wiem, że wolę z tych jasnych lakierów nie te kryjące, a półprzejrzyste, które nadają się do frencha.

      Usuń
  3. Mi również niezbyt się podoba, wolę jednak żywe i nasycone kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żywych z kolei lubię czerwienie i róże, nie mogę się przekonać do niebieskości i zieleni.

      Usuń
  4. A mi się podoba, właśnie takiego mi brakuje :-) super na lato, na plażę, do lekko opalonej skóry. Niestety ciężko mi znaleźć w miarę taki lakier o dobrym kryciu i pewnie będę musiała sięgnąć po essie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lato wydaje się być genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co...jest teledysk edyty gorniak...Teraz Tu..Edyta ma pomalowane wlasnie tak jasno pazuki.i sie zastanawialm co to moze byc za lakier..i to jest chyba ten,lub podobny..bardzoe ladny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam teledysku, trudno ocenić, czy to ten lakier:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A nie, bo to mleczny-róż:):) Trudno kolor uchwycić na zdjęciach;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolorek - taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja mama go posiada, i dwie warstwy w jej przypadku dają bardziej transparentny kolor, na pewno nie aż tak biały.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, lubię taki kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię,chociaż trzeba do nich wprawy;)

      Usuń
  11. Tak jasnych kolorów o takim wykończeniu raczej nie noszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jeszcze z nim pokombinuję, może na same końcówki do frencha lepiej się nada;)

      Usuń
  13. jak dla mnie bardzo średni efekt... sprawia wrażenie, jakby nałożony był grubą warstwą, nie do końca równomierną.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warstwa faktycznie jest dość 'tęga', inaczej paskudne smugi się robią:|

      Usuń
  14. To jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...