czwartek, 21 marca 2013

Dior Summer 2013 Bird of Paradise Collection

... czyli nowa, letnia i ... niebieska kolekcja Diora;)

W oko wpadł mi już jeden różo-brązer, bo ma niegłupie zestawienie kolorów:)

434 Peacock








Palety cieni Dior 5 Couleur Eyeshadow Palette 2013 (Limited Edition):


  • 434 Peacock
  • 374 Blue Lagoon
Całe szczęście nie moje kolory;)

Diorskin Nude Tan Paradise Duo



Diorskin Nude Tan Paradise Duo

Limitowane różo-bronzery Diorskin Nude Tan Paradise Duo:


  • Pink Glow 
  • Coral Glow
Jelly Lip Pen Dior 2013


Jelly Lip Pen:


  • 516 Copacabana
  • 476 Ilhabela
  • 636 Carioca
  • 656 Gaia




Pomadki Dior Addict 2013:

  • 771 Passionnee
  • 751 Exotique
  • 471 Flamingo
  • 431 On The Beach
Dior Vernis 2013


Premiera kolekcji: maj 2013


Coś Wam wpadło w oko? :)





25 komentarzy:

  1. podobaja mi sie te rozo-bronzery, a cienie i lakiery chyba nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identyczne spostrzeżenia:)

      Usuń
  2. mnie zainteresowały kolory tych pomadek oraz rzeczywiście te różo-bronzery mają ładnie zestawione kolorki!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różo-bronzery wyglądają ciekawe, a lakiery hmmm... coś tam mi się podoba, ale nie wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie poszerzyłabym swoją minikolekcję pomadek Dior Addict :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam żadnej Addict, ale chętnie im się przyjrzę:)

      Usuń
  5. Chciałabym mieć je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... Piękności...mmm....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pink Glow musze zmacać...co do paletek to oby były lepiej napigmentowane niż zeszłoroczna letnia limitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pigmentacja diorowa jest kulawa ostatnio, sama jestem ciekawa, jak to teraz wyjdzie;)

      Usuń
  9. Mnie z całego zestawu zabawek spodobał się lakier ciemno - zielony :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te różo-brązery wyglądają obiecująco, żelowe kredki też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różo-brązer na pewno pomacam sobie:)

      Usuń
  11. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery są świetne! Cienie także mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak na żywo będą się prezentowały:) Kolor piękne, aż mi się lata zachciało:)

      Usuń
  14. jasnozielony lakier :) podobny byl tez rok temu w LE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery są ciekawe, szczególnie ta ciemniejsza zieleń :) ale cena mnie skutecznie hamuje w zachwytach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym tyle za lakier w życiu nie dała, ile sobie Dior życzy;)

      Usuń
  16. lakiery do paznokci mają niesamowite kolory!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...