poniedziałek, 18 lutego 2013

Zakupy - YSL: Volume Effet Faux Cils Mascara oraz Rouge Pur Couture Lipstick

       Wiecie, że Yves Mathieu Saint Laurent urodził się w Algierii? W wieku 17 lat przybył do Paryża z teczką swoich własnych rysunków i tam też został dostrzeżony. W wieku 21 lat w firmie Dior został najmłodszym szefem designu wszech czasów. Dalej jego kariera potoczyła się równie szybko i barwnie. Słowem - był utalentowanym gościem;)
      Zakupy zrobiłam w okolicy Świąt, ale jakoś zapomniałam pokazać (tabletki na sklerozę powinny być gratis).

YSL Rouge Pur Couture 38


Korzystając z poświątecznych wyprzedaży na Feelunique nabyłam tusz do rzęs Effet Faux Cils w czarnym kolorze (jedyna mascara, do której wracam) i pomadkę Rouge Pur Couture Lipstick w bladoróżowym kolorze nr 38  (bardzo lubię jasnoróżowe pomadki za optyczne powiększanie ust). 

Tusz YSL Effet Faux Cills i pomadka Rouge Pur Couture 38

Od jakichś 2 miesięcy używam też tuszu YSL Shocking, więc spodziewajcie się recenzji porównawczej na oczach: YSL Shocking vs. Effet Faux Cils ;)


YSL pomadka Rouge Pur Couture 38 Rose Aphrodite

 Pomadki jeszcze nie miałam, tym chętniej więc ją wezmę w obroty. Podoba mi się jej klasyczne, proste opakowanie.




YSL Rouge Pur Couture lipstick 38 Rose Aphrodite


Co ciekawe zakupy na Feelu wyszły taniej niż miałabym kupić to samo w Sephorze przy ich największej zniżce (-30%)! Polskie ceny są humanitarne jak warunki więzienne w Guantanamo O.o




50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę się naszukałam tego koloru, ale udało mi się dopaść:))

      Usuń
  2. co jak co, ale ich opakowania wymiatają totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama rzadko takich używam, ale podobają mi się takie odcienie co raz bardziej mimo, że dotychczas podchodziłam z dystansem do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja unikam w pomadkach właściwie tylko ciepłych czerwieni, ciepłych beży, bordo i przezroczystych, całą resztę bardzo lubię:)

      Usuń
  5. Zachwyciłaś mnie tą przepiękną pomadką!
    Uwielbiam takie kolory :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna szminka, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię takie jaśniutkie:)

      Usuń
  7. O Jezu kolor na pewno cudownie na ustach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki jest przepiękny!
    Czekam na pokaz na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tusz jest wpaniały!! Gdyby niegęstniał tak szybko kupowałabym go non stop! A tak już po miesiącu nie nadaje się do użycia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pryśnij szczoteczkę wodą termalną w sprayu albo daj kroplę wody destylowanej - śmiga jak nowy!

      Usuń
  10. Z niecierpliwością czekam na recenzję porównawczą. Kolor pomadki przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na porównanie tuszy...kiedyś miałam klasyczną wersję i jestem bardzo ciekawa jak wygląda Shocking.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pewna różnica między nimi, postaram się to zgrabnie ująć no i sumiennie fotki zrobić:)

      Usuń
  12. urzekło mnie opakowanie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię złota. Chyba, że w opakowaniach YSL właśnie:)

      Usuń
  13. pomadeczka ma przepiękny kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  14. tuszu z YSL jeszcze nie miałam, ale jeszcze wszystkoe przede mną ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wiem, że drogi skurczybyk, ale na niego akurat warto odłożyć albo złapać na zniżce:)

      Usuń
  15. piękny kolor pomadki mmm ♥ jednak masz racje co do polskich cen ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie ceny są zatrważające, nie dość, żeśmy biedni to jeszcze z nas bardziej zdzierają niż powiedzmy, na Zachodzie. Ehh....

      Usuń
  16. Chętnie zobaczę porównanie tych tuszy :-) No i zrób zdjęcie ust pomalowanych tą pomadką proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam i porównanie i swatche, niech tylko trochę poużywam:)

      Usuń
  17. Jakie śliczny kolor pomadki uwielbiam takie kolory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym ostatnim zdaniem po prostu mnie rozwaliłaś xD Ale jak tu się nie zgodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie można się nie zgodzić;))

      Usuń
  19. Niestety ceny w PL mamy z kosmosu. Kilka lat temu zdjęli akcyzę ale nieświadomi konsumenci w większości nie mieli o tym zielonego pojęcia i efekt widać. Podziękuję, wolę kupować za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę magisterkę na temat akcyzy, w końcu się dowiem, jak to jest z tym podatkiem naprawdę;)

      Usuń
  20. Aaaa to również pozdrawiam Sąsiadkę z województwa :-p

    OdpowiedzUsuń
  21. szmina piękna! kocham takie delikatesy! :) Faux Cilsa kiedyś wielbiłam.. potem trochę sobie przerwy zrobiliśmy.. do dnia gdy znów kupiłam, ze zwykłej tęsknoty ;) okazało się jednak, że trafiłam na mega wysuszoną sztukę, której nie udało się używać i poleciała do kosza :/ teraz sie boję znów zaryzykować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda:( Ja bym od razu reklamowała:( Krew mnie zalewa, kiedy widzę, jak konsultantki wesoło sobie otwierają pełnowartościowe kosmetyki:|

      Usuń
  22. Robią wrażenie...opakowania również rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są bardzo szlachetne, jak nie lubię złota, tak tutaj mi się podobają:)

      Usuń
  23. O_o ... zapiera dech. Cudowne <3
    Laurent to mistrz:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor piękny ;) U nas sklepy strasznie wielkie narzucają marże na kosmetyki ;/ Ehh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zdzierają jak mogą:(

      Usuń
  25. Effet Faux Cils uwielbiam, to jedna z nielicznych maskar z półki selektywnej, która zachwyciła mnie od początku do końca :)
    Lubię zakupy w tym sklepie a powiedz mi jaki rodzaj przesyłki mają teraz do PL? bo kiedyś nie była rejestrowana, za to w UK jest Kurier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest opcja 2-3 dniowej bodajże dostawy, ale faktycznie dość droga. Bezpłatna przesyłka przychodzi w około tydzień, jako paczka rejestrowana:) Ja zawsze biorę bezpłatną;)

      Usuń
  26. zakochałam się w odcieniu szminki:(

    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  27. pokaż jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...