poniedziałek, 11 lutego 2013

Włosy - luty 2013

     Jako, że moim włosom przyda się odżywienie i nawilżenie postanowiłam się trochę za nie wziąć;) 
Moją przygodę z olejowaniem zaczęłam co prawda w zeszłym roku, nawet udało mi się prawie zdenkować olejek Sesa, niemniej ten ziołowo-orientalny zapach doprowadzał mnie do szewskiej pasji (był wyczuwalny mimo porządnego zmycia z włosów i kłócił się z moimi kwiatowymi perfumami) i olejowanie porzuciłam.
Teraz wracam z minimalnym, ale mam nadzieję skutecznym arsenałem specyfików. Stopniowo poszerzam też wiedzę nt. pielęgnacji włosów o wysokiej porowatości.


   Tak aktualnie wyglądają moje włosy na drugi dzień po myciu (nie użyłam żadnej odżywki, więc włosy są uczciwie saute) Zdjęcie robione w sztucznym świetle, więc nie widać puchu;)

Włosy, luty 2013
Cel: włosy bardziej mięsiste, odżywione, nawilżone, mniej puszące się.

Plan pielęgnacji:

  • Rossmann, Babydream, Kopf-bis-Fuß Waschgel (Uniwersalny żel do mycia) - jako szampon do włosów
  • Olej lniany (polecany do włosów o wysokiej porowatości, czyli takich jak moje) - 3x w tygodniu
  • Odżywka proteinowa - Artiste odżywka intensywnie regenerująca (może na dłuższą metę wysuszać, więc trzeba ją stosować z odżywkami z emolientami)
  • odżywka ułatwiająca rozczesywanie włosów  Himalaya Herbals 
  • olejek jojoba z ZSK- dla zabezpieczenia końcówek 



Za miesiąc aktualizacja, mam nadzieję, że będą pierwsze efekty!



Dziewczyny! Jeśli coś Wam się nasuwa, polećcie mi proszę jakąś odżywkę emolientową albo jakąś bez spłukiwania, może znacie coś fajnego?



 

18 komentarzy:

  1. masz bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy! ;)
    zapraszam do mnie,
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy. Zastanawiałaś się żeby przestać cieniować włosy? Wtedy będzie ich zdecydowanie więcej i przestaną się tak puszyć. Takie włosy to moje marzenie. Ale Ci zazdroszczę tych fal i loków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, miałam ścięte na równo i też były puchate, także to wina struktury, a nie fryzury:) Kiedy są pocieniowane to się fajnie wywijają koło twarzy i lekko kręcą a to bardzo lubię, także raczej zostanę przy cieniowaniu:)

      Usuń
    2. Ja właśnie jak ścięłam na prosto to przestały mi się puszyć dlatego to zasugerowałam. Tak czy siak masz piękne włoski ;)

      Usuń
  4. o jejku jakie masz piękne włosy! długie, błyszczące i zdrowe! zazdroszczę Ci ich :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy są piękne!!! Czekam na relację za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam kosmetyki Tahe :)
    I zapraszam na konkurs...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ale masz piękne włosy :) Miałam kiedyś taką długość, ale jak zaczęłam cieniować, stopniować itp., to z czasem się skróciły i teraz mam krótsze, pewnie jakieś 10-20cm krótsze od Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe masz włosy :). Naturalne fale? Chciałabym mieć tyle cierpliwości, żeby zapuścić na tę długość - niestety, tryb życia sprawia, że tracę zapał w połowie :/. Ale bądźmy dobrej myśli, tez zabieram się za program pielęgnacyjno-wspomagający wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy :) Ja mam trochę krótsze :( Ja robię własną maseczkę z siemienia lnianego ;) Jest cudowna!

    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne masz włosy! ja bym za takie mogła zabić :]

    OdpowiedzUsuń
  11. masz niesamowite włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne, długie włosy! Ja o takich marze i nad takimi pracuje, ale przy rozjaśnianych na blond włosach jest to ciężkie do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie sie tam Twoje włosy podobają .. . (; ale rzeczywiście na zdjęciach nigdy nie widać "przesuszenia". Moje wyglądają czasem jakby były jakieś nieziemsko zdrowe i błyszczące a tak naprawdę są szorstkie z porozdwajanymi końcówkami :))
    ale też się zabrałam włąśnie za pielęgnacje... (przez blogerki oczywiście;))
    Z Twojego planu pielęgnacji zaczerpnę sobie olej lniany jak gdzieś znajdę ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się Twoje włosy bajecznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...