środa, 27 lutego 2013

Św. Acne-Derm od spraw beznadziejnych ;)

      Acne-Derm to jeden z tych medykamentów, które zdecydowanie warto mieć w domu. Jest to krem na niedoskonałości i przebarwienia skóry z kwasem azelainowym, skuteczny dlatego, że ów kwas działa na bakterie zarówno tlenowe jak i beztlenowe. Można go kupić bez recepty.

Acne-Derm tubka 20g



Czy działa? A no działa! Lubię go, bo jest skuteczny i nieco szybszy od powiedzmy toniku z kwasem migdałowym (z tym, że tonik migdałowy ładniej rozjaśnia cerę i jest mniej drażniący). Ja stosuję Acne Derm raczej punktowo. Niedoskonałości gasi w kilka dni. Matowi, zmniejsza wydzielanie sebum. Można go stosować przy cerach naczyniowych.


Jak działa na przebarwienia? Tych brązowych nie usuwa, gasi natomiast czerwone przebarwienia będące pozostałościami po wypryskach i innych szkodnikach tego typu (tzw. przebarwienia pozapalne).

Acne Derm skład

Stosowanie: Można stosować i miejscowo i na całą twarz, producent zaleca stosować Acne Derm 2 razy dziennie (rano i wieczorem). Lepiej robić tego częściej, bo może przesuszyć i podrażnić (w końcu w składzie jest kwas). Zdarzyło mi się użyć Acne Derm pod makijaż (od biedy da radę, ale nie polecam).

 *  *  *

     Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie sprawdziła, czy można taki (lub podobny) krem zrobić samodzielnie, znalazłam co prawda czysty kwas w sieci, ale cena jest wysoka - 45zł za 10g kwasu.

Kremy apteczne z kwasem azaleinowym (ceny wg. doz.pl):
  • Acne Derm (ok. 22 zł/20g)
  • Skinoren (44 zł/30g)
  • Hascoderm (ok. 27 zł/30g)
  • Finacea (ok. 45 zł/30g)

Polecam go na skórne potworki;)


42 komentarze:

  1. masz go od dermatologa czy na własną ręke go kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mi przepisał dermatolog (był na receptę), a teraz na własną rękę.

      Usuń
  2. i ja,coś mnie wysypało:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam go kiedys :) mozna go kupic bez recepty?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupię, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci przypasuje:)

      Usuń
  5. Kolejna blogerka go poleca, wiec chyba sie skuszę, zwłaszcza skoro działa na przebarwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. skinoren za 28 zl? w mojej aptece ok 50, acnederm 20 zl.

    Ten krem bardzo dobrze radzi sobie z wypryskami, nawet pryszczami i ladnie rozjasnia skore, kupilam kiedys skinoren i nie dzialal tak fajnie jak 2 razy tanszy acnederm, nie wiem czemu, teraz chce kupic wlasnie finacea, podobno najodpowiedniejszy do cery naczynkowej :) na moja cere dobrze tez dziala brevoxyl i differin, ale to juz inny sklad.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, odwrotnie napisałam cenę Hascodermu i Skinorenu, już poprawione:)

      Usuń
  7. od miesiąca go stosuję - szybko rozprawia się z nieprzyjaciółmi (znikają 2x szybciej niż normalnie), przebarwienia tracą na intensywności, i co najważniejsze - nie przesuszył mi buzi - jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi punktowo stosowany też nie przesusza, plus za to dla niego;)

      Usuń
  8. no no jesli taki dobry to :D
    juz go lubie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go uzywam 2-3razy w tygodniu;) Na rzie tylko widze ze nie mam przebarwien, mam nadzieje ze na dłuższa mętę bedzie wiecej efektow;)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze wyprobować bo czasem lubi mnie cos zaskoczyć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest dobry na takich niespodziewanych gości;)

      Usuń
  11. całe częście że ostatnio jakoś opanowałam swoją twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie po zimie i kanapowym trybie życia nie najlepiej, ale też 'sprzątam' pomału na wiosnę;))

      Usuń
  12. Uwielbiam ten produkt. Smaruję grubą warstwę na noc, a rano niedoskonałości są przygaszone. Ostatnio zastąpił go Sudocrem, ale muszę znowu zacząć go używać : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sudocremu nie znam, a Acne też lubię smarować na noc, to jest najlepsza dla niego pora;)

      Usuń
  13. Widziałam gdzieś już tą maść :) Będę musiała koniecznie wypróbować :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo go lubię... Faktycznie działa;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa:) No i fajnie, że już nie jest na receptę, można sobie we własnym zakresie kupić, kiedy potrzeba:)

      Usuń
  15. Znam i używam i pospisuję się pod tym co piszesz- jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nim nie słyszałam,ale z pewnością mi się przyda,dziękuję za recenzję :)Miłego wieczoru i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go nigdy, ale przydałby mi się i chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, bo działa skubaniec:))

      Usuń
  18. nie miałam tej maści, ale jestem zmuszona ją spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra i wydajna, zwłaszcza, jak się stosuje punktowo:)

      Usuń
  19. Ja w zeszłym roku sięgnęłam po niego i u mnie się nie sprawdził, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wpiszę go na listę alarmową, bo póki co moja skóra wraca do normy po zimie i jest całkiem nieźle :) nie będę jej jeszcze męczyć kwasami. póki co staram się używać punktowo pasty cynkowej, ale moje zapominalstwo jest wybite w tym temacie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. A czy działa identycznie jak skinoren? Bo ten niestety u mnie coś się nie spisuje:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stosuję Skinoren_krem już trzy miesiące oraz kilka innych rzeczy (dieta, OCM, urządzenie Darsonwal). Efekty są, ale wciąż walczę z bliznami i przebarwieniami :(
    Tu moje fotki i recenzja:
    http://urodaflesz.blogspot.com/2013/07/buziaczek-sosdziesiec-tygodni-ze.html

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...