czwartek, 21 lutego 2013

Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation # 974

    Grzebanie w sieci, a zwłaszcza na MakeupAlley zawsze 'źle' się kończy. Obśliniona zarządzam w piwnicy dodruk pieniędzy, bo zawsze znajdzie się perełka, którą pragnę mieć w zbiorach:D  Shu Uemura do tej pory kojarzyło mi się tylko z kultową zalotką.
Okazało się jednak, że marka stworzona przez Japończyka Shu Uemurę (klik) to nie tylko wysokiej jakości akcesoria, ale też kolorówka, pielęgnacja, np. kultowe olejki do mycia (pierwszy olejek powstał w 1960 r.!), kremy itp. oraz produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów. Wszechstronnie, prawda?
Satynowy podkład rozświetlający- Shu Uemura Face Architect Smooth Fit


      Na podkład Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation natknęłam się przy okazji wertowania rankingu podkładów na MakeupAlley (takie amerykańskie KWC, największa baza recenzji na świece!). Podkład ten stał w ścisłej czołówce podkładów.

Shu Uemura Foundation

 Zainteresowałam się nim, ponieważ jakkolwiek wśród podkładów nie do zdarcia mam już ulubieńca ( Holy Grail - Revlon Colorstay) tak szukałam czegoś lżejszego, żeby mieć je na zmianę. Padło na Shu.


Dostępne kolory Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Foundation:

Zdjęcie z brytyjskiej strony marki, dopisałam kolory odcieni




Shu Uemura foundation shades


Face Architect Smooth Fit Fluid Foundation

Shu Uemura Foundation


Jaki jest z założenia? Rozświetlający, nawilżający, wygładzający powierzchnię skóry, wypełniający nierówności. bez błyszczenia, ciemnienia. Kryje niedoskonałości cery, tworzy iluzję zdrowej, promiennej, wypoczętej skóry i trzyma się cały dzień. Jest lekki, bazuje na wodzie. Daje satynowe wykończenie.
Shu Uemura #974


Shu Uemura Smooth Fit Foundation 794 swatch:

Shu Uemura Face Architect Smooth Fit Foundation 974 swatch



   Kupiłam go na Strawberrynet.com. Wybrałam jeden z jaśniejszych kolorów Face Architect Fit Fluid Foundation - 974 Light Honey, ale zastanawiałam się też nad 774 Light Beige (ten z kolei idzie w różowe tony, toteż padło na Light Honey).

Face Architect Smooth Fit 974


    Otworzyłam go i oniemiałam. Taki ciemny?! Jednak odetchnęłam z ulgą, bo po roztarciu jest przymnie jasny, żółtawy i genialnie wpasował się w kolor skóry:) Piękne rozświetlenie, odbijanie światła, nie podkreślanie suchych skórek  i satynowe wykończenie - to moje pierwsze wrażenia.  Dziś mam go na pyszczku pierwszy raz. Jak wypadnie dalej w praktyce? Zobaczymy;)



14 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jak będzie się sprawował przy dłuższym stosowaniu ;) na razie wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie sprawuje się b. dobrze:)

      Usuń
  2. Koniecznie daj znac jak się sprawuje. Podczas ostatniego pobytu w Londynie chodziłam dobrych kilka minut wokół stoiska SU ale jakoś nie miałam pomysły na nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać za jakiś czas na pewno, poużywam solo, z pudrami i bazami i dam znać co i jak, może jakiś makijaż w nim dodam również:)

      Usuń
  3. bardzo mnie zaciekawil, mimo, ze mam duzo podkladow wciaz szukam idealu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam ideał z długotrwałych, ale z tych lżejszych nie mam, więc czasem lubię coś przetestować:)

      Usuń
  4. oooo, coś dla mnie :D kocham podkłady :] jak go potestujesz koniecznie napisz cuś więcej :)
    zapragnęłam go! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę na pewno, sama jestem ciekawa, czy zda moje testy, a oszczędzać go nie zamierzam:))

      Usuń
  5. Wygląda pięknie! Czekam na recenzję. Ciekawe jak rzeczywiście z jego kryciem? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie niezłe, ale ostateczną opinię wydam za jakiś czas;) Ja ogólnie lubię krycie średnie-do mocnego, słabe krycie nie dla mnie:)

      Usuń
  6. Zainteresowałaś mnie, będę czekać na dalsze wrażenia z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie leciuchy, czekam z niecierpliwością na dalszy ciag recenzji ;) I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo rzeczy widziałam z Shu Uemura, ale niestety na razie nie miałam przyjemności kupić. Na razie bardzo mnie interesuje kolaboracja z Karlem Lagerfeldem i kolekcja Monshu Girl :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę wypatrywać kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...