poniedziałek, 4 lutego 2013

Revlon Nearly Naked Foundation - Vanilla 120. Podkład Revlon Nearly Naked kolory

    Szperając jakiś czas temu w sieci natknęłam się na wzmiankę o nowym podkładzie marki Revlon - Nearly Naked. Revlon wprowadził na rynek 16 zróżnicowanych kolorów. W Polsce jest jeszcze niedostępny. Postanowiłam wypróbować. Mój odcień dorwałam na eBay za ok 10$, więc cena jak najbardziej do zjedzenia.

Revlon Nearly Naked

Najjaśniejszym kolorem z gamy jest 110 Ivory, ma jednak różowe tony, toteż wybrałam następny w kolejności jasny odcień - 120 Vanilla. 

Jak producent opisuje nowy produkt?

Makeup so refreshingly light, it melts right in, creating a fresh even look. So the only one that knows you are wearing makeup is you. Blends seamlessly, buildable coverage. 

Podkład Revlon Nearly Naked





Odcień 120 Vanilla jest przyjemnie ciepły, żółty, bez różowych tonów, ale nie jest tak jasny, jak myślałam, że będzie. Teraz jest deczko za ciemny, zastanawiam się, czy go rozjaśnić.



Nearly Naked Revlon - Vanilla 120
Podoba mi się opakowanie podkładu - szklane, kwadratowe w przekroju, bardzo estetyczne. Revlon Nearly Naked Foundation bardzo zgrabnie wygląda.


Vanilla 120 Revlon Nearly Naked




Tradycji stało się zadość i znów nie przyjdzie nam się cieszyć z opakowania z pompką. Nearly Naked jest bezpompkowcem trudno dozującym (no chyba, że się ma wprawę - ja mam:)) Zapach nie jest jakiś szczególny, ale nie jest alkoholowy jak w podkładzie Colorstay.

Revlon Nearly Naked - opakowanie



Nearly Naked Vanilla 120 ma prócz ciepłego koloru także dość rzadką, lejącą, lekką konsystencję. Rozsmarowuje się przyjemnie. Revlon Colorstay jest w porównaniu do Nearly Naked dużo bardziej treściwy, gęsty. 



Revlon Nearly Naked colors (shades) - kolory:


Revlon Nearly Naked kolory
Kolejno od najjaśniejszego:

110 - Ivory
120 - Vanilla
130 - Shell
150 - Nude

160 - Fresh Beige
170 - Natural Beige

180 - Medium Beige
190 - True Beige
200 - Warm Beige 
210 - Sun Beige
220 - Natural Tan
230 - Nutmeg
240 - Toast
260 - Caramel
280 - Chestnut
290 - Cappuccino



Jutro dalsze testy, a niebawem recenzja i porównanie Colorstay do Nearly Naked :)


24 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad jego kupnem. Ponieważ w życie wprowadziłam projekt KONIEC Z KOLORÓWKĄ NA KILKA MIESIĘCY będzie jeszcze musiał poczekać aż trafi w moje ręce. Z niecierpliwością czekam ma większą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec z kolorówką? Ja bym się nie podjęła:)

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na Twoją opinię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam i dam znać, co sądzę:)

      Usuń
  3. Mam jeden podkład z Revlonu ale się nie polubiliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. starsznie jestem go ciekawa;) Colorstay dopiero zakupiłam (jest w drodze), ale juz ciekawi mnie porównanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Colorstay Ci się spodoba, bardzo trwały jest:)

      Usuń
  5. też się nad nim zastanawiałam ;) ale kupię dopiero wtedy kiedy będzie dostępny na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no na Alledrogo go nie widziałam, toteż kliknęłam na eBay.

      Usuń
  6. jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń! czekam na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się recenzji! Nowości podkładowe to moja działka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko zmieniam podkład, a ten mnie faktycznie zainspirował:)

      Usuń
  8. Boże jak zwykle brak pompki :/ i na dodatek taki gwint że pewnie żadna pompka nie pasuje do niego?? jestem ciekawa porównania do colorstay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki gwint i mnie lekko przeraża. Dlaczego nie mogą zrobić czegoś normalnego...

      Usuń
    2. Pompki żadnej nie da się dopasować, właśnie przez nietypowy gwint:(

      Usuń
  9. Dumam nad nim Od paru tygodni... Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać na porównanie i kilka słów więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje, żeby nie trzeba było mu sprawić manta w poście;)

      Usuń
  11. Witam, właśnie trafiłam na Twoją stronkę :) Kupiłam podkład o którym mówisz i wydaje mi się za jasny, chcę kupić kolejny 130 Shell, czy masz taki? Możesz je porównać?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...