czwartek, 7 lutego 2013

Odżywka do rzęs Revitalash Advanced START!

     Czas sprawdzić czy i ja podobnie jak tysiące użytkowniczek na całym wiecie oraz 5 niezależnych instytutów badawczych potwierdzę rezultaty działania tego specyfiku. Jestem tym bardziej ciekawa efektów, że odżywka do rzęs RevitaLash Advanced od momentu wypuszczenia na rynek zbiera pochlebne opinie i nagrody. Dodam, że Bardzo ciekawa jest historia marki, historia wynalezienia tej odżywki, ale o tym szerzej w poście przedstawiającym rezultaty.



Revitalash Advanced

  • Przed przystąpieniem do testów zasięgnęłam informacji, czy odżywka nie ma negatywnego wpływu na gałkę oczną czy ciśnienie w gałce ocznej - otóż producent zapewnia stanowczo, że nie ma.
  • Druga kwestia - czy odzywka nie spływa do oka, nie podrażnia? Nie podrażnia, nie spływa ponieważ faktycznie jest dość gęsta, dobrze trzyma się linii rzęs.
  • Trzecia wątpliwość - czy ta odzywka to tzw. sama chemia? Otóż nie - w składzie zawarto wiele cennych naturalnych składników, są to: palma sabałowa, żeń-szeń, zielona herbata, pszenica, nagietek lekarski. Są one uzupełnione o działanie aktywnych nanopeptydów.


Revitalash odżywka do rzęs

Cel: rzęsy dłuższe, grubsze i piękniejsze.

Czas: 1,5-2 mies.

Apilkacja: będę nakładać na nagie;) rzęsy przetarte micelem, codziennie przed snem.


     Dodam, że moja odżywka Revitalash Advanced pochodzi ze sklepu wyłącznego dystrybutora Revitalash w Polsce - klik. Warto zerkać na ich Facebooka, często są zniżki czy konkursy, w których można wygrać odżywkę!

Odżywka do rzęs Revitalash


 Zdjęcia 'przed' zrobiłam dziś, za półtora, dwa miesiące zdam relację ze stosowania odzywki. Proszę trzymać kciuki:D



 

13 komentarzy:

  1. powodzenia :) daj znać jak się pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. alle Ci zazdroszczę :) i jestem ogromnie ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś będzie widać na tych moich 3 rzęsach na krzyż;)

      Usuń
  3. na nowo zaczęłam jej używać i jestem już zachwycona efektami, poprzednio też byłam, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie też nie zawiedzie;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cóż za zwięzła rekomendacja:) Jestem pełna nadziei zatem:)

      Usuń
    2. Cóż za rekomendacja, jestem pełna nadziei zatem:)

      Usuń
  5. Powodzenia. Ja nie dałam rady, bo mimo zapewnień producenta podrażniała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji używać - trochę droga jest, jak dla mnie. ale trzymam kciuki za twoje używanie i czekam na recenzję :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. To do dzieła :-) Czekam na rezultat :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...