sobota, 16 lutego 2013

Kanały profesjonalnych makijażystów na YouTube - lista

   Do poszukiwań profesjonalnych makijażystów na YouTube zainspirowała mnie Lisa Eldridge, moja zdecydowana ulubienica pośród znawców tematu. Skupiłam się na kanałach anglojęzycznych. Bardzo lubię amatorskie filmiki makijażowe 'zwykłych' dziewczyn, jednak fajnie jest podpatrzeć techniki, produkty i akcesoria, które w codziennej pracy wykorzystują zawodowcy.

Poniżej przykładowe filmiki i linki do kanałów, na które zaglądam - lista





Lisa Eldridge (przedstawiać chyba nie trzeba:)) KLIK



2. Siostry Pixiwoo (ten akcent!) KLIK



3. Wayne Goss (ma zwolenników i przeciwników, wiele filmików jest wtórnych, ale sporo porad jest też b. nowatorskich) KLIK



4. Robert Jones KLIK


5. Jordan Liberty (givegoodface) KLIK



6. Eve Pearl (Nie wiem, dlaczego, ale jej filmiki przywodzą mi na myśl lata 80. i 90.) KLIK


7. Helene Quille (Makeup Atelier Paris) KLIK




8. Charlotte Tilburry (zaprzyjaźniona z Lisą Eldridge, makijażystka gwiazd) KLIK




9. Saemmool Jung (Koreanka, piękne świetliste makijaże w azjatyckim stylu )  KLIK





Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje profesjonalnych kanałów, bardzo proszę dajcie znać, rozwiniemy listę:) Oglądacie te kanały? Co myślicie?


21 komentarzy:

  1. Wiadomo, fajnie jest czasem podejrzeć inne praktyki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie;) Często trafi się coś ciekawego:)

      Usuń
  2. Oglądam kilka takich kanałów, ale Lisa jest wg mnie najlepsza :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, toteż Lisa otwiera listę:)

      Usuń
  3. czasami ogadam pixiwoo i wayne'a :) musze zajrzec na kanal tej lisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wayne jest mistrzem króciutkich filmików ('Ok everyone, quick tip...' :D) Warto zerknąć na pozostałe kanały również:)

      Usuń
  4. Znam tylko trzy pierwsze, resztę widzę pierwszy raz :) Dzięki za wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przydał:)

      Usuń
  5. pierwszą trójkę oglądam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, to chyba pionierzy wśród profesjonalistów na YT:)

      Usuń
  6. czasami przeglądam takie kanały, ale w makijażu jakoś u mnie totalne minimum, więc to tylko dla przyjemności oka niż pożytku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często dla przyjemności i oderwania się, chociaż zawsze staram się coś dla siebie wyłapać:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja również:) Cenię ją za umiejętności, przystępność języka, jakim operuje, klasę, pozytywne nastawienie i to, że pokazuje spory zakres kosmetyków, nie skupiając się tylko na drogich albo niedostępnych w Polsce:)

      Usuń
  8. spotkałam się z kilkoma z tych kanałów :d Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy.? ☻

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam z zestawu 2 kanałów :-) Nie mniej jednak uważam, że cudownie jest podejrzeć ich pracę i że sami się na to godzą i pokazują ją nam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) To takie konsultacje za free:)

      Usuń
  10. Zaglądamy do Lisy i Eve ;) Jestem pod wrażeniem tego jak Eve potrafi zmienić wygląd kobiety za pomocą makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obie są sympatyczne i rzeczowe do tego, to lubię:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...