sobota, 5 stycznia 2013

Zniżki styczeń (aktualizowane)


Zniżki w tym miesiącu - STYCZEŃ (będę aktualizować post):

Zniżki, rabaty, promocje






  • Zniżki Sephora - wyprzedaż różnych produktów, do -70% - klik

  • Illamasqua - dodatkowe 10% rabatu z kodem EXTRA10 - klik
    poza tym promocja na wiele produktów do -70% - klik

  • hQhair - zniżka 20% z kosem 20SALE (ograniczony czas promocji), na hQhair znajdziemy m.in. Urban Decay online, Essie, Elemis, NARS, DuWop, Redken, BEZPŁATNA WYSYŁKA DO POLSKI

    W dniach 19-25.01 20% zniżki na hQhair.com - klik

  • Feelunique - rabaty na różne marki i zestawy; BEZPŁATNA WYSYŁKA DO POLSKI - klik

  • Marionnaud - wyprzedaż niektórych produktów, rabaty do -70%

  • LookFantastic - rabat 20%, kod HAPPY2013 (ograniczony czas promocji), tu kupimy Redken, Paul Mitchell, Bare Minerals, Dermalogica, Kerastase, Elemis, Tigi, Urban Decay, Aveda, L'Oreal - klik
  • Pat&Rub - zniżka -15% na linię HOME SPA, obniżki cen EkoAmpułek i zestawów - klik
  • Empik - rabaty na książki, zabawki, kosmetyki - klik

  • ASOS zniżka -10% z kodem  PERFECT10 (dodatkowe 10% rabatu na przecenione rzeczy)
  • Zniżka 20% w Marionnaud z tym SMSem:
    Okazje w Marionnaud! Przyjdź i okaż tego SMS a otrzymasz 20% zniżki na cały asortyment. Promocja trwa do 21.01. Szczegóły w perfumeriach, zapraszamy!     

  • Zniżka na książki - księgarnia Weltbild wycofuje się z Polski, książki można kupić z naprawdę sporą zniżką : klik
  • -50% na wszystko w sklepie internetowym MakeUp Academy i do tego wysyłka gratis (minimalna kwota zamówienia to 15 Funciszy).
    Kod MUA50
    (klik)






20 komentarzy:

  1. ja na pewno udam się do sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo sephora rozpieszcza :)


    Zapraszam do siebie :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że zaraz będę spłukana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. żebym tylko miała Sephorę za rogiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (na szczęście) też nie mam ;)

      Usuń
  5. Pat&Rub do mnie przemawia, bo jeszcze niczego od nich nie miałam ;)

    P.S. pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się nam P&R zastanawiam, ale ceny mnie odstraszają;)

      Usuń
  6. dlaczego ja nie mam w pobliżu sephory ale z drugiej strony lepiej dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sephora mrrrr o empik tez fajnie zachaczyc;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie. Używała któraś z was kodu na hq hair? Działa?
    Ja wpisuję w okienko i nic, żadnego komunikatu ani zmniejszenia ceny.
    Proszę dajcie znać, zależy mi :)
    pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy na wszystko dają tę zniżkę, szczegóły są tutaj: http://www.hqhair.com/offers/sale.list?utm_source=ENHQ-_2092966945&utm_medium=email&utm_campaign=ENHQ-_2092966945&affil=thgemail

      Usuń
    2. Dzięki, już wszystko jasne. A ja naiwna myślałam, że narsa tak tanio upoluję ;)

      Usuń
  9. Zmiana przepisów to nic strasznego :) W tym roku wchodzi chyba tylko i tak zmieniona teoria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się najpierw nastawić psychicznie i znaleźć czas na kurs:)

      Usuń
  10. Sephora całkiem przyjemnie w tym roku, muszę szybko zrobić rekonesans, szkoda, że nie mam po drodze, za to Douglas bliżej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za info :)
    Chyba muszę udać się do Sephory, choć mój portfel tego nie lubi ;P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...