środa, 16 stycznia 2013

Zaskakująca przesyłka z hQhair i piękna paleta Smoked Urban Decay

    Na przesyłkę z hQhair czekałam 2 tygodnie, niestety po drodze były weekendy, Sylwester, Nowy Rok itd. Zamówiłam paletę Smoked Urban Decay, jako że kolory bardzo mi się spodobały, a cieni z tej firmy nie mam. Jakież było moje zdziwienie, kiedy otworzywszy paczkę moim oczom ukazało się...


Przesyłka z hQhair ze słodkim dodatkiem



W paczce (solidnie zapakowanej) prócz palety Smoked były też jakieś ulotki, próbka Dermalogica Brighten Up! (daily microfoliant) i baton Bounty, który notabene kocham na 2. m-scu po 3Bicie ;)

Smoked Urban Decay - paleta, kredka do powiek, baza i książeczka z makijażami


Przechodząc jednak do rzeczy - paleta zapakowana była w karton, a sama jako taka nie ma formy plastikowej jak znane mi wcześniej palety innych marek, ale w piórnik (z lusterkiem);)



Piórnikowe cienie - Smoked Urban Decay

Ciekawe rozwiązanie, a na pewno pragmatyczne, bo wieczko się nie porysuje. Aczkolwiek jeśli chodzi o opakowania to jestem tradycjonalistką i wolę plastik/metal. W opakowaniu była też książeczka z makijażami przy użyciu cieni z palety Smoked.

Smoked Urban Decay kolory


Paleta zawiera 10 kolorów, głównie ciemne + 2 jasne rozświetlające. Postaram się dodać jakiś makijaż z ich użyciem niebawem.

24/7 Glide-on Eye Pencil - Perversion


Do palety dołączona była mała baza Primer Potion (mam dużą 25 ml i uwielbiam) i kredka do powiek 24/7 Glide-on Eye Pencil - obie te rzeczy dorzucę do któregoś rozdania :)

36 komentarzy:

  1. Świetne kolory!
    Szczególnie fiolet - uwielbiam takie jego odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka cudo :> no i kredeczka na którą poluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę jej nawet otwierać, dorzucę do któregoś rozdania, bo ja niekredkowa:)

      Usuń
  3. mmmm czekam na makijaż, na prawdę coś pięknego można z nich stworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie się z nimi dobrze współpracowało:)

      Usuń
  4. fajna :)))) ja teraz szaleję za naked 2 i czekam aż będzie jakaś promocja w Sephora :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa ta paletka i bardzo uniwersalna, kolory można ze sobą łączyć na tysiąc sposobów, jestem pewna, że będziesz zadowolona. Ja też jestem zwolenniczką plastiku, chociaż jadąc gdzieś w podróż zabrałabym właśnie tę w postaci piórnika. Czekam na recenzję cieni, ciekawa jestem pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić jutro swatche i może jakiś make-up:)

      Usuń
  6. Cienie wyglądają bardzo ładnie, a i Bounty bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby częściej takie gratisy;))

      Usuń
  7. Cudowna paleta, UD ma chyba najlepsze cienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze cieni UD nie miałam więc jestem ciekawa, jak to wyjdzie w praniu:)

      Usuń
  8. Fajne kolory. Też mam ochotę na próbę jakichś cieni od nich. Ostatnio jednak stałam nad Naked 2 w Sephorze i stwierdziłam, że nasze ceny są zabójcze, więc podziękowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ceny są grubo przesadzone, ja nawet z promocji -30% w Sephorze nie skorzystałam, wszystko zamówiłam taniej w UK;)

      Usuń
  9. a to miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła, ale za jakieś jeszcze próbki bym się nie pogniewała;)

      Usuń
  10. baton Bounty i 3bit lubię również ale w odwrotnej kolejności niż Ty :) paletka ma śliczne kolory:)
    obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te batoniki i Milka to moje ulubione łakocie (niestety!) ;)

      Usuń
  11. Górna kolorystyka w palecie to moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna ta Twoja paletka<3
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  13. mhmhm piękna :) Ta paletka krąży mi po myślach od dłuższego czasu ;) Miła niespodzianka, rzadko która marka daje słodycza gratis ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły gest:) Zaskakujący i smaczny;)

      Usuń
  14. kolory są naprawdę świetne- warto było czekać na taką paletkę... i gratisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała jest ta paletka, mam na nią chrapkę :)
    Moją naked 2 uwielbiam za jakość cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naked nie znam, ale w niej akurat kolory mi mniej leżą no i są bardziej świecące, toteż ostudziłam apetyt;)

      Usuń
  16. kurcze mam paletki UD (oprocz oslawionych Naked) i malo cos je uzywam ...nie dlatego,ze sa zle...ale jakos czesciej siegam po Inglota i Sleek ...dziwne
    zmaluj cos nia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei Sleeka nie znam, a Inglota używam zamiennie z MACiem:)
      Coś zmaluję:)

      Usuń
  17. Bounty?:D Ale miły dodatek! Pokaż jakieś swatche! oczywiście UD... ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam 3bit'a :)) śliczne kolorki ma ta paleta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no:) Kolory są moim zdaniem świetnie skomponowane:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...