wtorek, 29 stycznia 2013

Matujący krem nawilżający na dzień Nivea

    Pamiętacie tekst komisarza Ryby (Jerzego Stuhra) z 'Kilera'? Pomyłka... moja żona miała na drugie Pomyłka.
Myślę, że ten miło wyglądający krem Nivea zamiast tej przydługiej nazwy mógłby nazywać się właśnie tak. Pomyłka.

Krem Nivea


    Przyznaję, że do zakupu tego kremidła zachęciła mnie cena 9,99zł w Super Pharm. Przeważnie nie kupuję sklepowych kremów, bo wolę sobie ukręcić własny dobierając swoje ulubione składniki. Zaryzykowałam i niestety...
W tym wypadku na cenie plusy się kończą. (A, jeszcze opakowanie mi się przyda do własnych mikstur!)


Nivea Matujący krem nawilżający na dzień


Jest słabiutki! Aqua Efect, pfff...

Ocena: 1/10

Krem nie matuje. 
Nie nawilża. 
Śmierdzi alkoholem (i jeszcze czymś ładnym).
Pozostawia lekki film.
Nie zmiękcza, nie pielęgnuje skóry.


Panie premierze jak (zu)żyć?!



36 komentarzy:

  1. Kiedyś Nivea miało dobre kremy. Teraz jest coraz gorzej, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że takiego Nivea Soft używałam namiętnie przez cały okres bycia nastolatką, wręcz nie szło go zużyć i świetnie nawilżał, teraz wolę sobie sama coś ukręcić.

      Usuń
  2. Sama kręcić kremu jak na razie nie zamierzam, ale chyba jak wykończę próbki płynu złuszczającego z clinique to ukręcę sobie tonik z BU bo jest porównywany właśnie do clinique a jest dużo tańszy i stężenie alkoholu mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te złuszczacze, skład na pewno podobny ale cenowo wychodzą rewelacyjnie:)

      Usuń
  3. Ja się zawsze bałam kremów nivea ;P jedyny krem drogeryjny jaki używam to hipp pielęgnacyjny i jego brat ochronny na zime ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipp nie miałam, ale gdzieś się spotkłam z pozytywnymi opiniami (na Wizazu zapewne:))

      Usuń
  4. dobrze, że masełka do ust Nivea ma fajne, dzięki nim jeszcze lubię tą firmę, ale po krem nie sięgnę, oj nie! wystarczy mi moja ostatnia wpadka z Eveline :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline też cienko? Hmm.. Dobrze wiedzieć.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bubel, ale przynajmniej opakowanie się przyda:p

      Usuń
  6. dla mnie pielęgnacja twarzy w wykonaniu Nievea nie istnieje, lubię ich kosmetyki do kąpieli, czasem do ciała i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam ciekawa, bo dawno nic z Nivea nie miałam i niestety wpadka. Też więcej nic nie kupię tej marki. A co do kąpielowych to się zgadzam - bardzo przyjemne są. Ostatnio odkryłam żel do kąpieli Apart bawełniany - też bardzo fajny i b. ładnie pachnie:)

      Usuń
  7. nie lubię kremów Nivea do twarzy :) tak samo Garniera bo strasznie mnie zapychają, niezależnie od wersji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier mnie zawsze odpychał, dobrze, że się nie skusiłam, bo mnie też by pewnie zapchał.

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad nim, ale nie podobają mi się składy kremów Nivea, widzę, że dobrze zrobiłam nie kupując go.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ostrzeżenie, nawet miałam go niedawno w rękach i zastanawiałam się nad zakupem! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tylko tak ładnie wygląda, niestety kryje bublowate wnętrze.

      Usuń
  10. no nie da się zużyć :P
    Możesz polecić jakieś kremy naturalne do cery suchej i wrażliwej? Albo jak dokładnie się takie coś samemu robi? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej samemu zrobić krem, taki nawilży a raczej nie zapcha:) Zajrzyj na Zrób Sobie Krem, tam masz gotowe przepisy na kremy, wystarczy kupić składniki, połączyć tak jak podają na stronie i gotowe:) Uwaga, bo to wciąga!

      Usuń
  11. kurczę szkoda :/ jak dla mnie wszystkie te aqua wynalazki nie powinny zostawiać filmu tylko być bardzo leciutkie ! No cóż, będzie pudełeczko na spinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest lekki właściwie, ale przez to nic nie robi. Poza tym, że jest lekki:D

      Usuń
  12. Z kremów wolę te od Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś Mus Matujący i niezły był, teraz wolę własne receptury:))

      Usuń
  13. ja produkty do włosów i twarzy z Nivea omijam szerokim łukiem, chociaż mazidełka do ust są na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełek nie miałam, ale dużo dobrego słyszałam o nich.

      Usuń
  14. Nie mogę używać kremów Nivea - puchnę po nich jak diabli i nawet nie podchodzę do nich z kijem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam, że kremy z Nivei to nic dobrego

    OdpowiedzUsuń
  16. haha świetna strona i trafione komentarze ;) będę tu zaglądać częściej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mogę używać Nivea , moja cera ich nie lubi. Dobrze ,że jest wiele innych opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, ale ile się człowiek naszuka i natestuje to jego:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...