niedziela, 20 stycznia 2013

'Kulturalnie' - czasopismo 'Grazia', 'Hobbit' i mały off top

    Dawno nie widziałam tak słabego pisma. Kiedy widziałam w Twoim Stylu jakąś wzmiankę o nowym piśmie na rynku, reklamowanym jako pismo, które podbiło serca kobiet w 20 krajach  pomyślałam, że to może być coś ciekawego, jakiś powiew nowości i świeżości z południa Europy. 

Okładka nieciekawa,ale najgorsze dopiero nadejdzie;p

Zdaniem red. naczelnej polska wersja ma być 'Wyrafinowana, a zarazem przyjacielska. Odważna i nowoczesna, ale zawsze w dobrym stylu'.

Anna Mucha i jej sposoby na zarabianie



Niestety. Któreś pismo mi wpadło w ręce (wydanie grudniowe akurat) i moim zdaniem to po prostu kolejne 'Show', 'Party' czy inna typowo plotkarska gazeta skupiająca się na tym, co słychać u Perfekcyjnej Pani Domu (nie widziałam żadnego odcinka i nie zamierzam), dlaczego się rozwodzi, jak na otwarcie sklepu rybnego ubrała się Edyta Herbuś itd. 

'Stylizacje',może się nie znam,ale ja bym się tak nie ubrała (chociaż koszula niezła)


Do tego jakieś wtórne wywiady (tu akurat z Dorocińskiem, którego notabene szanuję i podobają mi się jego srebrnoekranowe kreacje).

...czyli artykuł parapsychologiczny


 Oprócz tego jakaś moda, nieciekawe nowości na rynku, a na końcu magiel towarzyski - kto, gdzie był i jak wyglądał.


Inspiracje, moim zdaniem nic odkrywczego


Czasopismo niskich lotów. Plotkarska papka okraszona wszędzie reklamami. Nuda. Nuda. Nuda.



*  *  *


     Wczoraj obejrzeliśmy z narzeczonym film 'Hobbit: Niezwykła podróż' (Filmweb) w reżyserii Petera Jacksona. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam ani nie oglądałam (jeszcze!) trylogii o Władcy Pierścieni, toteż Hobbit był dla mnie czymś całkiem nowym. Fantastyka, stopniowo budowane napięcie, ciekawa fabuła, piękne zdjęcia,charakteryzacja i dobra gra aktorska. 

Bilbo Baggins czyli Martin Freeman


Film jest wciągający, aczkolwiek dla osób, którym podobał się bardzo Władca Pierścieni mówią, że w Hobbicie nie ma nic nowego, ta sama historia, podobnie opowiedziana obejmująca inne ramy czasowe. Film trwał 2,5h, które bardzo szybko zleciały. Mają być jeszcze 2 części, na pewno obejrzę!




*  *  *


I offtopowo, filmik, który mnie rozwala na łopatki;) 51 mln wyświetleń;)









18 komentarzy:

  1. Grazia ciekawa, czytałam. Uwielbiam dział z modą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kompletnie nie przypadła do gustu:(

      Usuń
  2. Grazie kupiłam raz w kiosku spiesząc sie do pracy , poprosiłam o jakąs gazetę do 2 zł - sądziłam że ekspedientka da mi właśnie Show czy Party , ona dała Grazie w sumie to jedno i to samo - większej różnicy nie widać między tymi gazetami , chyba różnią je tylko tytuły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można by te pisma zamienić okładkami - ten sam 'szajs' w środku:/

      Usuń
  3. Ja tam takich gazetek nie czytam, a filmik świetny oglądałam go już wcześniej chyba ze 100 razy dzieciak jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobas jest fantastyczny:) To moje skrzywienie - uwielbiam filmiki z serii 'baby and dog', 'daddy's home' itd.;)

      Usuń
  4. Jestem gazetomaniaczką, ale grazii jeszcze nie miałam i z tego co widzę nie warto na nią wydawać ani 1 zł. Dzięki za cynk, mój budżet trochę zaoszczędzi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, chyba, że chciałabyś jakąś tanią podpałkę do ogniska, wtedy można ryzykować;)

      Usuń
  5. ja w ogóle nie lubię takich magazynów i mijam je z daleka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam, kupiłam z ciekawości a tu klop;)

      Usuń
  6. Czytałam pierwszy nr Grazii i szczerze mówiąc byłam zaskoczona takim ubogim słownictwem dziennikarzy, którzy to pisali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pod względem merytorycznym wypada słabiutko...

      Usuń
  7. Zgadzam się z Lacquer-maniacs, słownictwo tej gazety jest na poziomie Bravo czy Bravo Girl i tylko czekałam aż pojawi się coś w stylu "słitaśne", "lovciam" itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Nie będę tego pisma już wertować, niech sobie piszą jak chcą i dla kogo chcą;))

      Usuń
  8. Jakiś czas temu przestałam czytać kolorowe gazety, ponieważ 95% z nich zawiera bezsensowną medialna papkę, w której dla siebie nic nie znajduję :-| Jeszcze na "Hobbicie" nie byłam, ale słyszałam od znajomych, którzy tak jak ja czytali książki, że nie ma z książką za wiele wspólnego w przeciwieństwie do "Władcy pierścieni" :-|

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolorowe czasoppppisma....im te ciuszki jakie tam sa to za portfel sciskaja...A Hobbita tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja co do zasady lubię czasami poczytać jakieś kolorowe czasopisma typu glamour, joy czy party, jednak kupuję je bardzo sporadycznie, gdyż moim zdaniem wiele ciekawszych informacji można uzyskać w internecie :P jestem jedynie uzależniona od Focusa ;.. a jeśli chodzi o Hobbita, ja na pewno na niego nigdy nie pójdę, choć słyszałam wiele pozytywnych opinii.. dowiedziałam się, że na planie filmowym hobbita zginęły zwierzęta:( zresztą nawet jakoś mnie nie ciągnie do obejrzenia tego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza tym w grazii nie podają aktualnych cen!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...