poniedziałek, 21 stycznia 2013

DIY: Brush holder - pojemnik na pędzle

    Funkcjonalny pojemnik na pędzle nie powinien zajmować dużo miejsca. Dobrze, jeśli jest estetyczny, jego zrobienie trwa chwilę a przy tym dobrze spełnia swoją funkcję. Moje pojemniki (stojaki) na pędzle takie są. Robi się je małym nakładem finansowym i czasowym;)
Trzymam w nich część pędzli do powiek.

Jak zrobić pojemnik na pędzle (brush holder)? Potrzebne będą:

  • ziarna kawy (najtańsze, pić nie będziemy;)), ja zużyłam ok. 10 dag ziaren
  • szklaneczki, szklane wazoniki (moje są po świeczkach z Ikei)

DIY brush holder


Drugi pojemnik, tym razem na pędzle do pudrów i podkładów:


  • wazon (mój jest z Ikei, kosztował ok. 19 zł jest dość wysoki)
  • kolorowe kamyczki (mogą być akwarystyczne) 

Pojemnik na pędzle (brush holder)

DIY: brush holder (pojemnik na pędzle)

Czego można użyć jako wypełniacza do pojemnika na pędzle:
- szklanych kuleczek (jak w Sephorze)
- koralików (można kupić w pasmanteriach, albo na Allegro - na wagę)
- ziaren kawy
- ziaren małej fasolki (np. czarnej)
- żwirku jak do akwarium/piasku - trzeba sprawdzić, czy nie jest ostry, bo porysuje pędzlom rączki!




18 komentarzy:

  1. fajny ten pomysl z kawa;) Ja zamirzam kupić taki z przegrodkami jak juz przyjda do mnie wszytskie moje pedzle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdzie nie widziałam fajnego gotowca, toteż zrobiłam sama;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lubię kawę, w takim wydaniu też, chociaż jakby TŻ zobaczył, do czego wykorzystuję ziarna to chyba by oniemiał;p

      Usuń
  3. Fajne - kilka już widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły! dobrze też jakieś przykrycie zapewnić by sie nie kurzyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążą się zakurzyć, piorę je co parę dni:)

      Usuń
  5. Piękna kolekcja pędzli!! Do pozazdroszczenia! :)
    Dziękuję za komentarz i przepraszam, że nie odpisałam. Odpowiedź w nowym poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cała kolekcja:) Bardzo lubię pędzle, chciałabym sukcesywnie zwiększać kolekcję:)

      Usuń
  6. świetny pomysł, zwłaszcza ten kawowy;) będę musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza, że szklane kulki trudno dostać, przynajmniej ja nie znalazłam w sieci nic sensownego, same kulki do procy;)

      Usuń
  7. To się nazywa kolekcja pędzli! Nawet jest co ja mam, no może podobny:)
    Pomysł świetny na pojemniki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą kawą :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...