sobota, 15 grudnia 2012

Niekosmetycznie: skórzana torba Wittchen

     Kiedy moja ulubiona torba z Top Shop zaczęła epatować śladami zużycia (uroki eko skóry;)) postanowiłam zainwestować w tzw. torbę na lata, ze skóry naturalnej.

Bardzo lubię dodatki w stonowanych kolorach, dlatego postawiłam na szlachetny kolor beżu. Dodatkowym warunkiem były dostatecznie długie krótsze rączki i co ważne zwłaszcza dla studentek chyba - mieszczenie formatu A4

Gruntowanie rozpatrzyłam ofertę popularnych sklepów z galanterią skórzaną - Ochnik, Wojewodzic, Wojas, Venezia i Wittchen właśnie. Padło na polską markę Wittchen. Udało mi się upolować torbę z kolekcji wiosenno-letniej w e-sklepie, na tzw. Wielkim Kiermaszu, kiedy ceny na kilka dni obniżono jeszcze bardziej.


Wittchen Torebka Elegance:

Torba Wittchen Elegance




  Naturalna skóra - matowa,  jedna komora główna zamykana na suwak - przedzielona kieszenią zamykaną na suwak, wewnątrz kieszeń zamykana na suwak oraz kieszonki na drobiazgi, dodatkowo odpinany, regulowany pasek.

Wittchen Elegance - w środku


Torebkę przysłano kurierem na koszt firmy, dołączono do niej certyfikat, a także cienką 'poszwę' ochronną, do której można torbę włożyć.

Wittchen Elegance - z tyłu


    Torba Wittchen wykonana jest pierwszorzędnie, świetna jakość! Jest bardzo miękka, chociaż wcale nie jest wykonana z cienkiej skóry. Świetnie się układa nawet,kiedy jest wypchana. Jest niewiarygodnie pojemna, mieści wszystkie moje klamoty, nawet drobne zakupy spożywcze czy dużą butlę wody, sweter;)

Wittchen


Zdjęcia jakoś nie oddają jej uroku, niemniej jest fantastyczna:) Do tego ten zapach skóry, mrr... Jestem bardzo zadowolona, liczę, że faktycznie posłuży mi przez lata:)


24 komentarze:

  1. śliczna torba w niesamowitym kolorze! Niechaj nosi się jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przeciwko mojego stanowiska pracy jest stanowisko z galanterią skórzana i produktami min. Wittchen - podoba mi się kilka typów torebek , ale te ich ceny mnie powalają - i mimo iż mogę liczyć na rabacik i tak cena wciąż jest za wysoka - jednakże jesli miałabym zrobic zakup na lata - wtedy bym nie żałowała ,bo jakośc jest naprawdę b.dobra ,no ale póki co nie mam takiej potrzeby ;-)
    A tak w ogóle to musze przyznac - ładna torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo czekałam na obniżkę, normalna, pierwotna cena była zaporowa:|

      Usuń
  3. oj śliczna i ten kolor:) my z moim Tomaszem kupujemy portfele Wittchen( na nie nas stać :D)są nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękna :) duża, porządna torba to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! cieszę się że podkreśliłaś że to polska firma - mało osób zwraca na to uwagę, a przecież warto chwalić nasze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wcześniej też o tym nie wiedziałam, sądząc po nazwie obstawiałabym kraj pochodzenia jako Niemcy, a tu się okazuje, że to nie 'Witsien' tylko 'Wittchen' :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna, właśnie takie duże torby lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torba, bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękności! super zakup!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! bardzo w moim stylu :)

    Wychodzę z założenia, że porządna torebka to podstawa :)Sama także stawiam na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę, żeby rzeczywiście była na lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no piekna jest!!!!! ale ta cena.. oby ci służyła przez wieeeleee lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny! :) Cieszę się, że Wam też się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, taka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga, ale za jakość się płaci :) Sama mam kilka torebek z górnej półki, więc z doświadczenia wiem, że eko-skóry wysiadają przy nich w przedbiegach. Oby dobrze się nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest! Chociaż ja bym wybrała trochę ciemniejszy kolor

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...