czwartek, 13 grudnia 2012

Najładniejsze woski Yankee Candle

     Wiem, wiem, blogosfera ocieka ostatnio tymi woskami i innymi pachnidełkami, więc pewnie większość z Was ma już tej świeczkarni serdecznie dość;) Niemniej niniejszym dokładam swój post, ponieważ chciałabym przedstawić woski Yankee Candle, które moim zdaniem mają najładniejsze zapachy.

Cenowo wypadają nieźle - w sieci po ok. 6 zł, stacjonarnie widziałam po 7,50 zł. Udało mi się je upolować w Dniu Darmowej Dostawy. No i nie mogłam się powstrzymać, by ich nie wypróbować;)

Po przeczytaniu wielu opisów i powąchaniu wieeelu wosków, na mojej top liście najładniejszych zapachów wosków Yankee Candle znalazły się widoczne na zdjęciach.

Yankee Candle woski



  • Apple & Pine Needle - Zapach soczystego jabłka połączony z aromatem sosnowych igieł, cyprysów i drzewa cedrowego. Wosk pachnie bardzo intensywnie jeszcze przed... otwarciem foliowego zabezpieczenia! Zapach leśny, iglasty, cedrowy, jabłko jest tu tylko tłem. Kupiłam dla budowania świątecznego nastroju;)
  • Wedding Day - Ach, co to jest za zapach! Delikatny, miękki, klasyczny i elegancki. Mamy tu bukiet kwiatów i subtelne echa cytrusów. Głownie czuję róże.
  • Midnight Jasmine - Mrrr... kocham jaśmin w perfumach i w przyrodzie. Nie tylko jego czarujący zapach, ale też delikatne kwiaty. W tym wosku mamy i piękny zapach i delikatność właśnie, wosk pachnie urzekająco, ale nie dusząco. 

Najładniejsze woski Yankee Candle
  • Vanila Cupcake - waniliowe świeczki, podgrzewacze czy zapachy 'kontaktu' to chyba klasyka. Tutaj tę klasykę zamknięto w słodkim wosku.
  • Pink Lady Slipper - pod tą tajemniczą nazwą kryje się naręcze kwiatów róży, ale też jakby zapach świeżego prania. Jest delikatny i  świeży jak ukwiecona łąka. Wg. producenta mamy tu  mieszankę nut pąków róż, jaśminu i fiołków. Ten zapach mnie uwiódł;) 

Gdzie kupić woski? 

Moje kupiłam przez internet w Mydlarni Hebe, stacjonarnie widziałam Yankee Candle w Toruniu w sklepie Home & Gifts (ul. Łazienna 32).
Mój kominek do wosków jest stylizowany na szarą krakowską kamienicę, ale myślę o zakupie czegoś ładniejszego;)


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 'Oficjalnie (wg. prducenta) 8h, ale moim zdaniem dłużej, zwłaszcza jeśli podzielimy na części i mamy wysoki kominek;) Ja zapalam na x minut, gaszę i tak co jakiś czas, w rezultacie on wciąż pachnie, nawet po wywietrzeniu pokoju;)

      Usuń
  2. Szukam ładnego kominka aby w końcu kupić sobie woski YC. Z Twojego opisu najgłośniej woła do mnie Apple & Pine Needle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo 'świąteczny' i leśny, intensywny, wart zakupu jak najbardziej:)

      Usuń
  3. jeszcze nie posiadam ale coraz bardziej chce, w zimowe wieczory lubię właśnie różnego rodzaju olejki świeczki a wosków jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wosków nie próbowałam za to świeczki mnie w sobie rozkochały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad świeczkami się zastanawiam intensywnie;)

      Usuń
  5. Aplle & Pine Needle jest ganielny :) Jaśmin też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne zapachy, nietuzinkowe, fakt:)

      Usuń
  6. Midnight Jasmine mi totalnie nie przypadł do gustu.. a moich kilkunastu wosków jest najmniej lubianych.. a właściwie nie lubianym wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wedding day to mój ulubieniec! Lubię też świeżo ścięte róże- obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedding jest zachwycający, piękna kompozycja:) Te świeżo ścięte róże za mną chodzą, też pewnie za jakiś czas zakupię:)

      Usuń
  8. Też kupiłam w Mydlarni Hebe podczas DDD kilka wosków. Właśnie palę waniliową babeczkę i jestem lekko rozczarowana. Zobaczymy jak inne zapachy się sprawdzą. A Ty jesteś z Torunia? tego się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heh zamierzam niedługo sama się skusić na woski:) dwa z tych, które Ty masz sama planuje kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. One muszą pięknie pachnieć.. .

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...